Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
ID
Kavkler, Marija
(
Author
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7329/
Image galllery
Abstract
Povod za nastanek dela Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom (v nadaljevanju PP NIS) je v letu 2022 potrjen učni načrt za matematiko za prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. K oblikovanju usmeritev nas je spodbudilo tudi dejstvo, da za učence in učitelje v tem programu primanjkuje didaktičnih gradiv. V podporo razvoju inkluzivne šole smo se odločili oblikovati strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v PP NIS. Učiteljem, ki poučujejo matematiko v tem programu, kot tudi ostalim učiteljem, ki se v procesu poučevanja srečujejo z učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju in tistimi, pri katerih je prisotno sopojavljanje več motenj in so vključeni v druge izobraževalne programe, želimo ponuditi specialno didaktične rešitve pri poučevanju matematičnih pojmov, strategij in spretnosti. Strokovno didaktične usmeritve smo organizirali v dve razčlenjeni poglavji: specialno pedagoška zasnova pouka matematike v PP NIS in strokovno didaktična obravnava matematičnih vsebin po sklopih iz učnega načrta. Usmeritve poučevanja smo zasnovali na novejših specialno didaktičnih in didaktično matematičnih spoznanjih, ki v čim večji meri upoštevajo posebne potrebe učencev in opolnomočijo učitelje za kakovostno vnašanje sprememb v proces poučevanja. Kakovostno poučevanje matematike omogoča učitelju izvajanje individualizacije in diferenciacije, ki temeljita na posebnih potrebah učencev in identifikaciji predhodnih znanjih, ki so opredeljena v učnem načrtu, saj so posamezni pojmi in postopki sistematično nanizani od prvega razreda naprej. Enotno rabo matematičnih izrazov podpirajo opredelitve izrazov pred matematičnimi vsebinskimi sklopi, kot so opredeljeni v učnem načrtu. Strokovno didaktične usmeritve učitelje spodbujajo k uvajanju inovativnih rešitev in raznolikih prilagoditev v skladu s posebnimi potrebami učencev.
Language:
Slovenian
Keywords:
matematika
Work type:
Professional work
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-139332
DOI:
978-961-253-216-1
COBISS.SI-ID:
116121603
Publication date in RUL:
07.09.2022
Views:
1318
Downloads:
365
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back