Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Ana Logar: Opredelitev in vrednotenje dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost eksperimentalnega dela pri učenju in poučevanju kemije

Magistrska dela (9)

  1. Katarina Mlinarec: Baze podatkov pri pouku kemije v osnovni šoli
  2. Petra Bašek: Nevarne snovi, kot jih dojemajo osnovnošolci
  3. Barbara Kramžar: Vrednotenje različnih pristopov poučevanja lipidov
  4. Aleš Peternelj: Vključevanje vsebin o bioplastiki v pouk kemije v osnovni šoli
  5. Sandra Starešinič: Vrednotenje upoštevanja principov zelene kemije pri eksperimentalnem delu v osnovni šoli metodo Zelene zvezde
  6. Alenka Stražar: Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli
  7. Maša Mele Dužnik: Preučevanje prednosti in slabosti izvedbe kemijskega eksperimentalnega dela v mikro merilu v primerjavi z izvedbo v makro merilu
  8. Neža Slemič: Napačna razumevanja učencev o nevtralizaciji in njihovo preseganje
  9. Nika Saksida: Vključevanje zelene kemije v učenje in poučevanje naravoslovnih vsebin v srednje strokovnem in poklicnem izobraževanju

Diplomska dela (19)

  1. Jasmina Kumar: Znanje, stališča in vedenje učencev o vsebinah, povezanih z UV sevanjem
  2. Janja Lipušček: Antioksidanti v kozmetičnih izdelkih - v kremah
  3. Aleš Peternelj: Bioplastika
  4. Emina Salkić: Razumevanje pomena varnosti in zdravja v šolskem kemijskem laboratoriju
  5. Mojca Konda: Vključevanje goriv prihodnosti v pouk kemije
  6. Maša Mele: Vloga mikro eksperimentov pri pouku kemije
  7. Ksenija Nerat: Učna diferenciacija in individualizacija pri eksperimentalnem delu v okviru pouka kemije
  8. Sandra Starešinič: Sinteza biodizla iz lipidov alg
  9. Nina Zupanc: Pomen zunanjih preverjanj znanja iz vidika učiteljev kemije v slovenskih osnovnih šolah
  10. Amela Kokić: Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
  11. Lea Janežič: Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja
  12. Damjana Habuš: Določanje atrazina in pentaklorofenola v vodi
  13. Miha Slapničar: Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
  14. Ana Slanc: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
  15. Alisa Delić: Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
  16. Mateja Burgar: Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije za izvajanje eksperimentalnega dela pri pouku kemije
  17. Lucija Lah: Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
  18. Tjaša Smrdel: Projektno učno delo pri pouku kemije
  19. Natalija Gruden: Acetilsalicilna kislina v kontekstu življenjskih situacij pri eksperimentalnem delu kemije v osnovni šoli

Druga dela (35)

  1. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context
  2. Vesna Ferk Savec: The opportunities and challenges for ICT in science education
  3. Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar: Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
  4. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec: Pre-service teachersʼ perceptions of, and experiences with, technology-enhanced transformative learning towards education for sustainable development
  5. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec, Andrej Flogie: Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja
  6. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm: PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
  7. Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec: Mapping the relationships between self-directed learning and design thinking in pre-service science and technology teachers
  8. Alenka Stražar: Percepcija kemije v javnosti
  9. Vesna Ferk Savec: Priložnosti in izzivi za učitelje kemije v informacijski dobi
  10. Ana Logar, Vesna Ferk Savec: Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?
  11. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
  12. Špela Hrast, Gregor Torkar, Vesna Ferk Savec: Vloge legende v kemijskih nalogah temelječih na submikroskopskih predstavitvah
  13. Vesna Ferk Savec, Katarina Senta Wissiak Grm: Development of chemistry pre-service teachers during practical pedagogical training : self-evaluation vs. evaluation by school mentors
  14. Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm: Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
  15. Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak: Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
  16. Päivi Kousa, Maija Aksela, Vesna Ferk Savec: Pre-service teachersʼ beliefs about the benefits and challenges of STSE based school-industry collaboration and practices in science education
  17. Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec: Poskusi iz organske kemije za bodoče učitelje kemije
  18. Špela Hrast, Vesna Ferk Savec: Informational value of submicroscopic representations in Slovenian chemistry textbook sets
  19. Ana Logar, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec: Effectiveness of student learning during experimental work in primary school
  20. Špela Hrast, Vesna Ferk Savec: The integration of submicroscopic representations used in chemistry textbook sets into curriculum topics
  21. Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak: Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
  22. Vesna Ferk Savec, Špela Hrast: Percepcija relevantnosti sodelovanja med "šolami-univerzo-podjetji" z vidika ključnih deležnikov
  23. Špela Hrast, Vesna Ferk Savec: Izkušnja sodelovanja med "šolami-univerzo-podjetji" z vidika bodočih učiteljev kemije
  24. Vesna Ferk Savec, Katarina Mlinarec: Experimental work in science education from green chemistry perspectives
  25. Margareta Vrtačnik, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec: Zemljevidi kemijskih reakcij
  26. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  27. Valeria M. Cabello, Vesna Ferk Savec: Out of school opportunities for science and mathematics learning: environment as the third educator
  28. Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
  29. Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
  30. Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Vesna Ferk Savec: Online course as an encouraging tool for didactic use of ICT in higher education
  31. Vesna Ferk Savec: Use of ICT and innovative teaching methods for STEM
  32. Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec: Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
  33. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  34. Špela Hrast, Vesna Ferk Savec: Textbook sets through the perspective of the orientation of the intended chemistry curriculum for primary and secondary schools
  35. Mojca Orel, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec: Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the planning of in-service teacher training in chemistry education