izpis_h1_title_alt

Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?
Logar, Ana (Avtor), Ferk Savec, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4332/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učitelji in raziskovalci na področju naravoslovnega izobraževanja se strinjajo, da ima eksperimentalno delo ključno vlogo pri učenju in poučevanju naravoslovnih vsebin. Pričujoči prispevek predstavlja rezultate kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu 9 učiteljev kemije v osnovnih šolah in njihovih 141 naključno izbranih učencev z namenom pridobitve vpogleda v dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost izvedbe in učenja ob uporabi demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije. Na osnovi rezultatov raziskave v zadnjem delu prispevka predlagamo model za učinkovito načrtovanje in izvedbo demonstracijskega eksperimentalnega dela pri pouku kemije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:demonstracijsko eksperimentalno delo
Vrsta gradiva:Drugo (9)
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:1042-1050
COBISS.SI-ID:11407945 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:591
Število prenosov:149
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:What influences on demonstration experimental work in chemistry classroom?
Izvleček:
Teachers and researchers agree that experimental work has a crucial role in teaching and learning of science. The article presents results of a qualitative investigation dealing with factors that influence on the efficiency of primary school students` experimental work in chemistry classroom. The sample consisted of 9 chemistry teachers and 141 randomly selected primary school students (age 13-14 years). Based on the research results a model for effective planning and integration of students` demonstration experimental work into chemistry learning process.

Ključne besede:demonstration experimental work

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj