Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
ID
Rugelj, Jože
(
Urednik
),
ID
Ferk Savec, Vesna
(
Urednik
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,84 MB)
MD5: 347D249836716EE7F8C5CA9DF11B5C28
Galerija slik
Izvleček
V znanstveni monografiji Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu so zbrani prispevki visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter raziskovalcev z Univerze v Ljubljani (UL), ki pri svojem delu uporabljajo inovativne pristope z namenom izboljšanja kakovosti študijskega procesa z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). Avtorji so predstavili stanje na tem področju na UL in evalvirali učinkovitost posodabljanja študijskega procesa na osnovi mnenj vseh deležnikov. Opisali so tudi predloge za izboljšanje kakovosti učenja in poučevanja na izbranih predmetnih področjih. Znanstveno monografijo sestavlja petnajst poglavij, ki so razdeljena v štiri vsebinske sklope. V prvem sklopu so prispevki, v katerih so avtorji obravnavali trenutno stanje in proces posodabljanja pedagoškega procesa v visokošolskem izobraževanju na UL z uporabo aktivnih oblik učenja in IKT. V preostalih treh sklopih pa so predstavljeni inovativni didaktični pristopi z uporabo IKT pri izobraževanju na področju športa, pri poučevanju tujih jezikov ter pri likovnem in glasbenem izobraževanju. Uporaba v monografiji zbranih in predstavljenih izkušenj ter zavedanje, da morajo biti pri posodabljanju študijskega procesa vedno v ospredju potrebe študentov in doseganje zastavljenih učnih ciljev, bodo bralca monografije podprli v prizadevanjih, da bi posodabljal in izboljševal pedagoško delo tako, da bo pot do znanja za študente manj strma in bolj učinkovita.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
izobraževanje
,
študijski programi
,
kakovost
,
informatika
Organizacija:
UL - Univerza v Ljubljani
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Univerza v Ljubljani
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-111359
UDK:
37.02:659.23:004(0.034.2)
ISBN:
978-961-6410-61-8
COBISS.SI-ID:
301676544
Datum objave v RUL:
28.09.2019
Število ogledov:
3691
Število prenosov:
1090
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj