izpis_h1_title_alt

Experimental work in science education from green chemistry perspectives : a systematic literature review using PRISMA
ID Ferk Savec, Vesna (Avtor), ID Mlinarec, Katarina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
MD5: 14ABCCD5396D0B725FBBB21380E19A60
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2071-1050/13/23/12977 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Experimental work is an important component of science subjects at all educational levels. The implication of green chemistry ideas indicated the need for optimization of traditional experimental work by implementing green chemistry principles to promote sustainable development. The aim of the study is to present findings from a systematic literature review on the use of experimental work in science education from green chemistry perspectives in the literature from 1995 to 2020. Thus, three electronic databases were reviewed following the Preferred Reporting Items for Systematic Reviews (PRISMA) guidelines. The literature search identified a total of 1199 papers from Web of Science (N = 419), Scopus (N = 578), and Education Resources Information Center (ERIC) (N = 202). After applying inclusion/exclusion criteria, 263 papers were obtained and then analyzed in further detail. The findings highlighted trends in the integration of green chemistry principles into experimental work from primary to tertiary education levels and identified a literature gap, as well as the challenges and the possibilities for future development. The review outlined various opportunities for active learning within experimental work from green chemistry perspectives using a range of methods, with a particular focus on practical, hands-on, and laboratory activities.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:experimental work, green chemistry, practical work, PRISMA, science education
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:50 str.
Številčenje:Vol. 13, iss. 23, art. 12977
PID:20.500.12556/RUL-133606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50
ISSN pri članku:2071-1050
DOI:10.3390/su132312977 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:87540483 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.12.2021
Število ogledov:1274
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sustainability
Skrajšan naslov:Sustainability
Založnik:MDPI
ISSN:2071-1050
COBISS.SI-ID:5324897 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:01.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:PRISMA, eksperimentalno delo, naravoslovno izobraževanje, objave, sistematični pregled, naravoslovje, kemija

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-9328
Naslov:Izobraževanje učiteljev kot dejavnik zagotavljanja kakovostnega vseživljenjskega učenja v učeči se družbi / v družbi hitrih družbeno-gospodarskih sprememb in negotove prihodnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj