izpis_h1_title_alt

Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
ID Ferk Savec, Vesna (Avtor), ID Urankar, Bernarda (Avtor), ID Aksela, Maija (Avtor), ID Devetak, Iztok (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4333/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V raziskavi je predstavljeno mnenje bodočih slovenskih in finskih učiteljev kemije o njihovem poklicu in njihovo razumevanje vloge submikroskopskih predstavitev pri poučevanju in učenju kemije. Sodelovalo je 19 bodočih učiteljev, študentov magistrskega študija na področju kemijskega izobraževanja v Sloveniji in na Finskem. Večina bodočih učiteljev iz obeh držav meni, da so osebnostne lastnosti najpomembnejša dodana vrednost učitelja kemije, izpostavijo pa tudi pomen učiteljevega navdušenja in uporabe sodobnih učnih pristopov. Bodoči učitelji so predstavili ustrezno razumevanje submikroskopskih predstavitev kemijskih pojmov pri načrtovanju in izvajanju pouka kemije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lastnosti učiteljev kemije
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:805-813
PID:20.500.12556/RUL-88634 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11406921 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2017
Število ogledov:1422
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian and Finish prospective chemistry teachersʼ perception of specific features of their future profession
Izvleček:
In presented research Slovenian and Finish prospective chemistry teachers’ perception of their future profession and their understanding of the role of particle representations in learning of chemistry were examined. Altogether 19 prospective teachers, master level students in chemical education, participated in the study. The majority of the prospective teachers from both countries believe that the personal characteristics are most important added value of a good chemistry teacher, they also highly value teacher’s enthusiasm and the use contemporary teaching approaches. Prospective teachers presented adequate understanding of the role of particle representations of chemical concepts while planning and implementation of chemistry lessons.

Ključne besede:characteristics of chemistry teachers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj