Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Marijan Pogačnik: Osrednja vloga šolskega vrta v kmetijskem izobraževanju

MSc theses (22)

  1. Zala Rožanec: Znanje dijakov 3. letnika gimnazije v Sloveniji o evoluciji človeka
  2. Maja Tomšič: Vpliv pouka v osnovni šoli na znanje ljubljanskih mladostnikov o evoluciji človeka in predlogi za izboljšave
  3. Tadeja Kosi: Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
  4. Taja Gorenšček: Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v osmem razredu osnovne šole
  5. Marko Vrbec: Mnenje osnovnošolskih učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v devetem razredu osnovne šole
  6. Špela Likovič: Učinkovitost uporabe modela celice pri pouku naravoslovja
  7. Ana Vreš: Znanje koroških osnovnošolcev o evoluciji človeka
  8. Ana Posavec: Uporaba modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
  9. Zala Skubic: Zanimanje osnovnošolcev Vrhnike in okolice za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
  10. Petra Štirn: Znanje učencev 6. razreda osnovne šole o mikroskopiranju
  11. Ksenija Tajnšek: Odnos osnovnošolcev v Savinjski dolini do biologije in njihovo znanje o procesu fotosinteze
  12. Erika Potrebuješ: Odnos srednješolcev v ljubljanski regiji do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
  13. Urška Praznik: Znanje irskih osnovnošolcev o evoluciji človeka
  14. Urška Pančur: Zanimanje učencev Kamnika za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
  15. Lea Gešman: Odnos osnovnošolcev do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
  16. Katarina Jordan: Predstave osnovnošolcev in srednješolcev o človeški ribici
  17. Lucija Lah: Znanje osnovnošolcev o evoluciji človeka
  18. Špela Murn: Razumevanje in odnos do evolucije pri slovenskih in irskih mladostnikih
  19. Tjaša Klinkon: Zanimanje mladostnikov za biološke teme
  20. Kim Munih: Zanimanje osnovnošolcev Notranjske in Primorske za uporabne rastline
  21. Irena Šurla: Razumevanje in sprejemanje evolucije med osnovnošolci na Dolenjskem
  22. Teja Lavtižar: Odnos mladostnikov do biologije

Bsc theses (42)

  1. Amedea Klopčič Vukšinič: Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o izločalih pri človeku
  2. Klavdija Klopčič: Mnenje učiteljev biologije o NPZ iz biologije leta 2017
  3. Tjaša Zamida: Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o evoluciji človeka
  4. Taja Gorenšček: Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o sklepih pri človeku
  5. Špela Likovič: Znanje učencev 6. in 7. razreda osnovne šole o celici
  6. Marko Vrbec: Vsebinska analiza nacionalnega preverjanja znanja iz biologije 2017
  7. Ana Posavec: Učinkovitost uporabe modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
  8. Katarina Vene: Vpliv različnih metod poučevanja na pojmovanja otrok o živem in neživem v javnem vrtcu in vrtcu montessori
  9. Ema Mitevski: Znanje dijakov 1. in 2. letnika srednje šole v Ljubljani o evoluciji človeka
  10. Barbara Jurjevec Štok: Zanimanje osnovnošolcev Štajerske za uporabne rastline
  11. Lea Gešman: Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole na Dolenjskem o evoluciji človeka
  12. Simona Janžekovič: Razumevanje in sprejemanje evolucije med gimnazijci na Dolenjskem
  13. Erika Lončar: Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole v ljubljanski regiji o evoluciji človeka
  14. Vesna Bačar: Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2011
  15. Jelena Ilišin: Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci na Primorskem
  16. Anja Vozelj: Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2014
  17. Martina Furlani: Razumevanje in odnos do evolucije med slovenskimi in italijanskimi mladostniki
  18. Urška Praznik: Znanje o Darwinovi teoriji evolucije med učenci tretjega triletja osnovne šole
  19. Katarina Jordan: Predstave učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o človeški ribici
  20. Barbara Vrhunc: Interes osnovnošolcev na območju Škofje Loke za uporabne rastline
  21. Teja Lavtižar: Zanimanje osnovnošolcev Gorenjske za uporabne rastline
  22. Marjanca Remžgar: Znanje gimnazijcev o izbranih genetskih temah
  23. Špela Murn: Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci
  24. Alenka Medved: Poznavanje invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov izbrane osnovne šole
  25. Katjuša Kanalec: Razumevanje fotosinteze pri dijakih tehniških gimnazij
  26. Darja Kos Strmec: Zanimanje udeležencev izobraževanja odraslih za uporabne rastline
  27. Ajda Pirš: Znanje citologije in genetike pri 13- in 15-letnikih
  28. Mirjam Mlakar: Biokemijske lastnosti talno in hidroponsko vzgojene solate
  29. Nikolina Brković: Razumevanje fotosinteze pri dijakih poklicnega in strokovnega srednjega izobraževanja
  30. Petra Pavić: Razumevanje fotosinteze med dijaki tehniških srednjih šol
  31. Polona Stenovec: Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
  32. Živa Vengust: Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
  33. Irena Perko: Učinkovitost metode učnega cikla pri poučevanju mitoze v srednji šoli
  34. Tatjana Likar: Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
  35. Lea Gmajner: Mnenje bodočih učiteljev biologije o praktičnem delu pri pouku biologije
  36. Tine Fakin: Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
  37. Miha Povšič: Vsebinska predpriprava ekskurzije za ogled Muzeja krapinskih neandertalcev
  38. Tina Sulič: Poznavanje podzemnih habitatov in organizmov med mlajšimi osnovnošolci v Sloveniji
  39. Tina Rupnik: Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
  40. Kristina Pust Badovinac: Razumevanje mitoze v osnovni šoli v Sloveniji
  41. Aleksandra Frank: Razumevanje mitoze v srednji šoli v Sloveniji
  42. Minka Kočevar: Pomen urejanja šolske učne poti skozi projektno delo pri dodatnem pouku biologije

Other documents (20)

  1. Darja Skribe Dimec, Jelka Strgar: Znanstvena pojmovanja o fotosintezi pri učencih osnovne šole in bodočih učiteljih biologije
  2. Stanislav Gomboc, Klavdija Stražar, Tanja Gnidovec, Tina Fabijan, Barbara Premoš, Špela Murn, Ana Slanc, Gregor Torkar: Spoznajmo kobilice Solčavskega
  3. Jelka Strgar: Biological knowledge of Slovenian students in the living system content area in PISA 2006
  4. Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja: Raziskujem in razmišljam 3
  5. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  6. Dušan Vrščaj, Jelka Strgar, Dorotea Hrvatin Kralj, Vinko Udir, Sabina Popit: Opazujem, raziskujem, razmišljam 3
  7. Goca Šimenc: Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 8. razred osnovne šole
  8. Andreja Kmet Gregorčič: Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
  9. Barbara Bešter: Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
  10. Vesna Kogovšek: Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
  11. Katarina Van der Baan: Vrednotenje novih vaj iz biokemije za študente dvopredmetnih programov biologija z vezavami
  12. Marta Močnik: Analiza dosežkov nacionalnega preverjanja znanja iz biologije leta 2006
  13. Mateja Šebenik: Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
  14. Ivana Škerjanec: Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
  15. Janja Zdešar: Stres pri učiteljih biologije
  16. Andreja Šporar: Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
  17. Mirjam Bizjak: Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije
  18. Jelka Strgar, Mateja Pilih, Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič: Knowledge of medicinal plants and their uses among secondary and grammar school students: a case study from Slovenia
  19. Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič, Jelka Strgar: Use of school gardens in elementary schools in Slovenia
  20. Mateja Beljan: Znanje študentov 1. letnika dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o izbrani biološki vsebini