Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti
ID
Torkar, Gregor
(
Author
),
ID
Cankar, Gašper
(
Author
),
ID
Selan, Jurij
(
Author
),
ID
Strgar, Jelka
(
Author
),
ID
Metljak, Mira
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7467/
Image galllery
Abstract
Znanstveno monografijo z naslovom Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti sta uredila dr. Gregor Torkar in dr. Gašper Cankar. Monografija je rezultat projekta Za kakovost slovenskih učbenikov (KaUč), ki se je med letoma 2017 in 2022 izvajal v okviru operacije »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc«. Naložbo sta sofinancirali Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Osrednji cilj projekta je bil razvoj kazalnikov kakovosti učbenikov za praktično uporabnost v procesu potrjevanja in evalvacije. Z namenom zagotavljanja boljše kakovosti učbenikov in drugih učnih gradiv je v okviru omenjenega projekta nastala znanstvena monografija, ki prinaša izsledke raziskav projekta in dovolj pester izbor vsebin, da bodo nagovorile raznolike bralce, ki jih zanimajo področje vzgoje in izobraževanja in učbeniki. Monografija prinaša 15 znanstvenih prispevkov, ki so razdeljeni na dva vsebinska dela: splošni del in specialno-didaktični del. Prvi, splošni del monografije prinaša sedem prispevkov, ki ponujajo splošnejše vpoglede v problematiko kakovosti učbenikov. Prispevki so plod študij, nastalih v okviru projekta. Drugi, specialno-didaktični del monografije prinaša prispevke, ki podajajo specifična specialno-didaktična priporočila za posamezne šolske predmete oziroma področja. V krog povabljenih avtorjev smo vključili zelo heterogeno skupino visokošolskih didaktikov, ki predstavljajo svoje poglede na obravnavano problematiko. Prejeli smo osem prispevkov, ki obravnavajo tuji jezik (angleščino), gospodinjstvo, geografijo, likovno umetnost, računalništvo, matematiko, kemijo in učenje z raziskovanjem v naravoslovju. Z monografijo smo želeli dodati pomemben kamenček v mozaik gradnje kakovosti učbenikov in drugih učnih gradiv v Sloveniji. Čas bo pokazal, kako uspešni smo bili.
Language:
Slovenian
Keywords:
kazalnikov kakovosti
Work type:
Scientific work
Typology:
2.01 - Scientific Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-143258
DOI:
978-961-253-300-7
COBISS.SI-ID:
129388035
Publication date in RUL:
12.12.2022
Views:
617
Downloads:
176
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back