Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Marijan Pogačnik:
Osrednja vloga šolskega vrta v kmetijskem izobraževanju
MSc theses (44)
Špela Murn:
Razumevanje in odnos do evolucije pri slovenskih in irskih mladostnikih
Eva Lovka:
Izkušnje in stališča učencev predmetne stopnje osnovne šole glede pouka bioloških vsebin na daljavo
Meta Jamnik:
Primerjava znanja evolucije med učenci osmega razreda osnovne šole in učenci prvega letnika srednje šole v šolskem letu 2021/22 v Sloveniji
Tamara Šiško:
Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
Lea Kolman:
Trajnost znanja o vodi po izkustvenem učenju v osnovni šoli
Neža Bizovičar:
Teme o poučevanju vpliva človeka na naravo in okolje v reviji The American biology teacher od leta 2010 do 2021
Petra Drčar:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v drugem letniku gimnazije
Irena Šurla:
Razumevanje in sprejemanje evolucije med osnovnošolci na Dolenjskem
Teja Lavtižar:
Odnos mladostnikov do biologije
Katarina Jordan:
Predstave osnovnošolcev in srednješolcev o človeški ribici
Lucija Lah:
Znanje osnovnošolcev o evoluciji človeka
Tjaša Klinkon:
Zanimanje mladostnikov za biološke teme
Kim Munih:
Zanimanje osnovnošolcev Notranjske in Primorske za uporabne rastline
Lea Gešman:
Odnos osnovnošolcev do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
Erika Potrebuješ:
Odnos srednješolcev v ljubljanski regiji do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
Urška Praznik:
Znanje irskih osnovnošolcev o evoluciji človeka
Urška Pančur:
Zanimanje učencev Kamnika za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
Tilen Žgavec:
Znanje primorskih dijakov o evoluciji človeka
Jerca Hočevar:
Teme o poučevanju genetike v reviji American biology teacher od leta 2010 do 2020
Patricija Klinčar:
Zanimanje osnovnošolcev za izbrane teme pri biologiji in naravoslovju
Ana Posavec:
Uporaba modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
Urška Keber:
Predznanje osmošolcev o evoluciji človeka
Ksenija Tajnšek:
Odnos osnovnošolcev v Savinjski dolini do biologije in njihovo znanje o procesu fotosinteze
Petra Štirn:
Znanje učencev 6. razreda osnovne šole o mikroskopiranju
Zala Skubic:
Zanimanje osnovnošolcev Vrhnike in okolice za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
Špela Likovič:
Učinkovitost uporabe modela celice pri pouku naravoslovja
Ana Vreš:
Znanje koroških osnovnošolcev o evoluciji človeka
Marko Vrbec:
Mnenje osnovnošolskih učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v devetem razredu osnovne šole
Taja Gorenšček:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v osmem razredu osnovne šole
Zala Rožanec:
Znanje dijakov 3. letnika gimnazije v Sloveniji o evoluciji človeka
Maja Tomšič:
Vpliv pouka v osnovni šoli na znanje ljubljanskih mladostnikov o evoluciji človeka in predlogi za izboljšave
Tadeja Kosi:
Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
Tjaša Zamida:
Stališča učencev tretjega triletja osnovne šole o bioloških vsebinah
Saša Ogrizek:
Mnenja dijakov o biologiji in nanobiologiji
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Dejan Klančičar:
Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
Mojca Tomažič Capello:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do praktičnega dela pri pouku biologije
Anja Muhič:
Evolucijske teme v reviji American biology teacher od leta 2017 do 2020
Nel Lončar:
Zanimanje za botaniko med učenci višjih razredov osnovne šole
Agnes Trnovec:
Primerjava napredovanja znanja učencev prvega in tretjega razreda v prvi pomoči
Anamarija Avguštin:
Gozd kot učilnica na prostem, učna pot Pogorelec
Tamara Simšič:
Multisenzorno poučevanje pri pouku naravoslovja
Aleš Mavsar:
Primerjava znanja evolucije med učenci osmega razreda osnovne šole in učenci prvega letnika srednje šole v šolskem letu 2022/23 v Sloveniji
Kasandra Štebe:
Teme o rabi šolskega vrta pri pouku v reviji The American Biology Teacher od leta 2010 do 2020
BSc theses (58)
Minka Kočevar:
Pomen urejanja šolske učne poti skozi projektno delo pri dodatnem pouku biologije
Aleksandra Frank:
Razumevanje mitoze v srednji šoli v Sloveniji
Kristina Pust Badovinac:
Razumevanje mitoze v osnovni šoli v Sloveniji
Tina Rupnik:
Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
Lea Gmajner:
Mnenje bodočih učiteljev biologije o praktičnem delu pri pouku biologije
Tina Sulič:
Poznavanje podzemnih habitatov in organizmov med mlajšimi osnovnošolci v Sloveniji
Miha Povšič:
Vsebinska predpriprava ekskurzije za ogled Muzeja krapinskih neandertalcev
Tine Fakin:
Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
Tatjana Likar:
Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
Irena Perko:
Učinkovitost metode učnega cikla pri poučevanju mitoze v srednji šoli
Živa Vengust:
Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
Petra Pavić:
Razumevanje fotosinteze med dijaki tehniških srednjih šol
Nikolina Brković:
Razumevanje fotosinteze pri dijakih poklicnega in strokovnega srednjega izobraževanja
Ajda Pirš:
Znanje citologije in genetike pri 13- in 15-letnikih
Darja Kos Strmec:
Zanimanje udeležencev izobraževanja odraslih za uporabne rastline
Katjuša Kanalec:
Razumevanje fotosinteze pri dijakih tehniških gimnazij
Alenka Medved:
Poznavanje invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov izbrane osnovne šole
Špela Murn:
Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci
Marjanca Remžgar:
Znanje gimnazijcev o izbranih genetskih temah
Jelena Ilišin:
Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci na Primorskem
Teja Lavtižar:
Zanimanje osnovnošolcev Gorenjske za uporabne rastline
Barbara Vrhunc:
Interes osnovnošolcev na območju Škofje Loke za uporabne rastline
Katarina Jordan:
Predstave učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o človeški ribici
Urška Praznik:
Znanje o Darwinovi teoriji evolucije med učenci tretjega triletja osnovne šole
Martina Furlani:
Razumevanje in odnos do evolucije med slovenskimi in italijanskimi mladostniki
Anja Vozelj:
Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2014
Vesna Bačar:
Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2011
Katarina Vene:
Vpliv različnih metod poučevanja na pojmovanja otrok o živem in neživem v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Ema Mitevski:
Znanje dijakov 1. in 2. letnika srednje šole v Ljubljani o evoluciji človeka
Barbara Jurjevec Štok:
Zanimanje osnovnošolcev Štajerske za uporabne rastline
Lea Gešman:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole na Dolenjskem o evoluciji človeka
Simona Janžekovič:
Razumevanje in sprejemanje evolucije med gimnazijci na Dolenjskem
Erika Lončar:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole v ljubljanski regiji o evoluciji človeka
Ana Posavec:
Učinkovitost uporabe modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
Marko Vrbec:
Vsebinska analiza nacionalnega preverjanja znanja iz biologije 2017
Mirjam Mlakar:
Biokemijske lastnosti talno in hidroponsko vzgojene solate
Tjaša Zamida:
Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o evoluciji človeka
Taja Gorenšček:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o sklepih pri človeku
Špela Likovič:
Znanje učencev 6. in 7. razreda osnovne šole o celici
Polona Stenovec:
Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
Amedea Klopčič Vukšinič:
Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o izločalih pri človeku
Klavdija Klopčič:
Mnenje učiteljev biologije o NPZ iz biologije leta 2017
Anja Križanič:
Izzivi pri poučevanju evolucije človeka v 9. razredu osnovne šole
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Katarina Van der Baan:
Vrednotenje novih vaj iz biokemije za študente dvopredmetnih programov biologija z vezavami
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Mateja Beljan:
Znanje študentov 1. letnika dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o izbrani biološki vsebini
Andreja Zupančič:
Biološke vsebine v petih mednarodnih revijah s področja naravoslovnega izobraževanja v letih 2003-2006
Lidija Gnidovec:
Odnos srednješolcev do biologije
Astrid Ličen:
Kakovost in trajnost biološkega znanja slovenskih srednješolcev
Daniela Vlačič:
Razumevanje fotosinteze med gimnazijci
Maja Kastelic:
Primerjava poučevanja spolne vzgoje med šolskimi sistemi v Evropi in primernost obstoječe izvedbe v Sloveniji
Senka Mehić:
Razumevanje konceptov živega in živali med osnovnošolci v Sloveniji
Other documents (18)
Jelka Strgar, Mateja Pilih, Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič:
Knowledge of medicinal plants and their uses among secondary and grammar school students: a case study from Slovenia
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Katarina Van der Baan:
Vrednotenje novih vaj iz biokemije za študente dvopredmetnih programov biologija z vezavami
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Goca Šimenc:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 8. razred osnovne šole
Jelka Strgar:
Biological knowledge of Slovenian students in the living system content area in PISA 2006
Darja Skribe Dimec, Jelka Strgar:
Znanstvena pojmovanja o fotosintezi pri učencih osnovne šole in bodočih učiteljih biologije
Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič, Jelka Strgar:
Use of school gardens in elementary schools in Slovenia
Mirjam Bizjak:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije
Marta Močnik:
Analiza dosežkov nacionalnega preverjanja znanja iz biologije leta 2006
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja:
Raziskujem in razmišljam 3
Gregor Torkar, Gašper Cankar, Jurij Selan, Jelka Strgar, Mira Metljak:
Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti