Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Valentina Božič: Determinants of firm's performance
  2. Iana Bilynets: Analysis of the impact of situational and cultural factors on tourist pro-environmental behaviour
  3. Aja Ropret Homar: An examination of the effects of loss aversion on pro-environmental decisions

Magistrska dela (82)

  1. Mafalda Marto Oliveira Lodewyckx: An exploratory study of tourists´ motivations regarding actual pro-environmental behaviour
  2. Edita Granatir Lapuh: Predlog modela regionalne destinacijske organizacije za destinacijo Gorenjska
  3. Leni Balent: Primerjalna analiza prejemnikov sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR) za investicije v turistično infrastrukturo v obeh finančnih obdobjih
  4. Majda Taslidža: Corporate social responsibility in Slovenian tourism industry
  5. Karolina Gorec: Vloga nostalgije v športnem turizmu na primeru Jahorine
  6. Elza Matijašić Vidmar: Profil slovenskega turista na hrvaškem trgu in komuniciranje Hrvaške turistične skupnosti na slovenskem trgu
  7. Nataša Novak Ipavec: Analiza ponudbe izobraževalnih programov v turizmu v Sloveniji
  8. Diana Milivojević: Analiza povezave med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo podjetij
  9. Mateja Novak: Lokalna oskrba s hrano v turizmu
  10. Mojca Starašinič: Strategije internetnega trženja v slovenskem hotelirstvu
  11. Danijela Pušnik: Vpliv kakovosti in specializacije ponudbe na porabnikovo izbiro turistične kmetije
  12. Magdalina Yarichkova: CVBS as a vehicle for MICE-destination development
  13. Staša Lampret: Vpliv nepovratnih sredstev na razvoj turistične infrastrukture v podregiji Zgornje Posočje
  14. Neža Batagelj: Analiza ukrepov za zmanjševanje plastičnih odpadkov v hotelskih sobah
  15. Slađana Savić: Analysis of pro-environmental appeals impact on tourists' behaviour
  16. Nina Pečoler: Podoba Madžarske kot turistične destinacije v Sloveniji
  17. Lucija Galič: Analiza indikatorjev trajnostnega razvoja turističnih destinacij na primeru Slovenije
  18. Miha Bratec: Defining the model to assess the performance of Slovenian hotel enterprises
  19. Lara Slabe: An analysis of exchange students' motivation factors for choosing Ljubljana as a study destination
  20. Brigita Ziherl: An analysis of positive and negative impacts of social tourism in the case of families in Slovenia
  21. Ana Pogačnik: Ocena gastronomske izkušnje v Sloveniji v očeh tujih turistov
  22. Anastasiia Skibina: An analysis of the organic destination image of Ljubljana based on user-generated content
  23. Marjana Harej: Analiza spletnih kuponskih popustov na primeru slovenskih gostinskih podjetij
  24. Mojca Jeruc: Ovrednotenje podobe Slovenije kot turistične destinacije v očeh domačega prebivalstva
  25. Tina Valič: Analiza destinacijskega managementa
  26. Gregor Golja: Analiza izgradnje termalnega kopališča na Tolminskem
  27. Kimberly Yakarah Peterkin: Online travel agencies as a source of hotel information
  28. Maja Černec: Corporate social responsibility practices in international hotel chains
  29. Kristina Lovšin: Reforma in analiza trga dela v slovenskem turizmu
  30. Polona Gorišek: Analiza družbeno-kulturnih vplivov ladijskega turizma
  31. Dijana Gazivoda: An analysis of stakeholders' collaboration in destination
  32. Irena Tolevska: An analysis of tourism stakeholders' attitudes towards social responsibility
  33. Rieko Ando: The Tokyo Olympic Games 2020, its role for influencing the perceptions held by the world on the governmental attitude toward the nuclear power plant problem, and re-branding the image of Japan
  34. Georgios Panteloukas: Exploring long-term international mobility
  35. Veronika Šustáková: Spiritual tourism
  36. Yue Cui: Finding the balance between learning and travel experience in student field trips
  37. Mladen Domazet: Podoba Srbije kot turistične destinacije v očeh slovenskih študentov
  38. Jasna Kneipp, Zef Berišaj: Analiza kitajskega emitivnega turističnega trga za države bivše Jugoslavije
  39. Nastja Pirnat: Analiza razvoja turizma po konceptu koristi za lokalno skupnost
  40. Urška Pengov Bitenc: Potovalne navade kitajskih turistov
  41. Manca Avsec: Vpliv potovanj na kakovost življenja prebivalcev Slovenije
  42. Tatjana Čadež: Primerjalna analiza ekonomskega vpliva turizma na gospodarstva držav v razvoju Azijsko-Pacifiške regije
  43. Aleksandra Fiorelli: Analiza razvoja znamke "Discover Julian Alps"
  44. Sandra Kavčič: Analiza turističnega produkta gorsko kolesarjenje v občini Tržič
  45. Urška Suhadolc: Potovalne navade turistov kolesarjev v Sloveniji
  46. Tomaž Skočir: Analiza uspešnosti poslovanja ponudnikov turističnih nastanitev v Zgornjem Posočju
  47. Sabina Seme: Analiza družbenih vplivov organizacije dogodkov
  48. Gašper Benedičič: An analysis of tourist perceived experiential value
  49. Sara Bitenc: Vključevanje destinacije v zeleno shemo slovenskega turizma
  50. Ruslan Kiimbayev: Analysis of destination branding effectiveness
  51. Gregor Rovanšek: Analiza premoženja blagovnih znamk v treh turističnih družbah v Sloveniji
  52. Ajda Miklavčič: Analiza turističnih tokov obiskovalcev destinacije Škofja Loka
  53. Konstantinos Vitoratos: Assessing the impact of student exchange programs on destination image perception
  54. Rožle Siljan: Analiza razmerja med ceno in kakovostjo maturantskih izletov v Sloveniji
  55. Špela Verdel: Analiza odnosa prebivalcev do razvoja turizma v Črni na Koroškem
  56. Ana Hrast: Razvojni in trženjski načrt trajnostne gastronomije na Krasu
  57. Nik Jerovšek: Analiza neetične uporabe divjih živali za turistične namene
  58. Jelle Ernst Baas: Proposition of a model for measuring negative impacts of Airbnb for the city destinations
  59. Tjaša Ristić: Analiza vrzeli med identiteto in podobo destinacije Kranj na družbenih omrežjih
  60. Andrej Groznik, Ljubica Knežević Cvelbar: Pomen arhitekture v turistični ponudbi
  61. Maja Supin: Ocena vplivov Airbnb-ja na poslovanje ljubljanskih hotelov
  62. Maja Lendero: Vpliv temačnega turizma obdobja prve in druge svetovne vojne na alpsko regijo
  63. David Marolt: Oblikovanje turističnega produkta opazovanja rjavega medveda v destinaciji Kočevsko
  64. Senad Bašić: Pravna ureditev spremljanja in managementa s spletnim ugledom kot orodja trženja - primer hotelirstva
  65. Petra Kocjan: Identification of tourism flows of Chinese tourists in Slovenia
  66. Emilia Mikkola: An analysis of Finnish tourists' perceptions about the destination image of Slovenia
  67. Klemen Kralj: Analiza nosilnih zmogljivosti izbranih slovenskih turističnih destinacij
  68. Katra Kozolc: Analiza motivacije, zadovoljstva in delovne zavzetosti zaposlenih v butičnih hotelih mesta Ljubljana
  69. Teja Korošec: Proposition of glamping classification criteria for Slovenia
  70. Cara Becker: The influence of low-cost airlines on millennials' destination choices
  71. Marie-Pier Pernice: Social sustainability and the lived experience of back of the house workers in Canadian restaurants
  72. Nina Leščanec: Adjusting hotel marketing communication to millennials
  73. Kaja Špruk: Analiza vpliva aplikacije WeChat na vedenje kitajskih turistov
  74. Tadej Špruk: Analiza vpliva s strani porabnikov oblikovanih vsebin na proces odločanja pri nakupu potovanja
  75. Žan Rebernik: Analiza vplivnostnega trženja turističnih ponudnikov v Sloveniji
  76. Veronika Dvoršak: Primerjalna analiza uporabe rezervacijskih poti
  77. Hasan Al Mansour: Analysis of pro-environmental behaviour of tourists from the Arabian gulf visiting Slovenia
  78. Yangjiaji Li: The impact of content shared by Internet celebrities on travel intentions of Chinese millennials
  79. Vincenzo Granato: The future of culinary tourism and its marketing
  80. Maria Gympaki: Analysis of the psychological impact of the COVID-19 on female hotel workers
  81. Ella Pommeranz: Opportunities and challenges of leveraging big data in smart tourism destinations
  82. Matic Kačar: Analiza zaznav študentov turizma v Sloveniji o možnosti zaposlitve v luči pandemije COVID-19

Diplomska dela (29)

  1. Lucija Devetak: Timeshare v Sloveniji
  2. Ines Aleksič: Destinacijski management - destinacija Dolenjska
  3. Katja Žunec: Analiza konkurenčnosti turistične destinacije
  4. Tadej Fekonja: Measuring the efficiency of Slovenian hotels
  5. Lena Klinar: Trženje turističnih produktov v okviru družbe HIT Alpinea v destinaciji Kranjska Gora
  6. Milan Sajovic: Prihodkovni menedžment na primeru Grand hotela Union, d.d.
  7. Miha Likar: Analiza motivov potovanj slovenskih turistov
  8. Mateja Primožič: Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Cerkno
  9. Vesna Kraševec: Primera ekološkega turizma v Sloveniji
  10. Natalija Perkovič: Merjenje zadovoljstva v hotelih Terme SPA Rogaška
  11. Amadea Šoln: Stanje na področju ekološkega managementa v slovenskih hotelih
  12. Vernesa Šabić: Razvoj turističnega produkta "wellness" v podjetju Istrabenz Turizem, d.d.
  13. Goran Babić: Vloga TIC-a pri razvoju turizma v občini Nova Gorica
  14. Sabina Poturica: Priložnosti za razvoj majhnih hotelov v Sloveniji
  15. Tomaž Skočir: Analiza turistične ponudbe in povpraševanja ter možnosti za razvoj turizma v Zgornjem Posočju
  16. Janko Klemenčič: Vinski turizem v Beli krajini
  17. Kaja Nemanič: Primerjava trženjskega spleta dveh turističnih destinacij: Ljubljane in Sevilje
  18. Jan Stoschitzky: Destinacijski menedžment na Avstrijskem Koroškem
  19. Tjaša Nareks: Analiza turističnega produkta pohodništvo v Sloveniji
  20. Mitja Škarič: Tržni potencial eko hotelov v Sloveniji
  21. Suzana Dobrnjac: Ali Ljubljana potrebuje dodatna ležišča?
  22. Mihael Vrečko: Prilagojenost Hotela Zdravilišče Laško za ljudi s posebnimi potrebami
  23. Aleksandra Jerebic Topolovec: Vloga družabnih omrežij pri nakupnih odločitvah slovenskih turistov
  24. Aljoša Štraus: Prihodkovni menedžment v Best Western Premier Hotel Lovec
  25. Lucija Galič: Merjenje uspešnosti poslovanja slovenskih hotelskih podjetij
  26. Jona Šenk: Poslovni načrt ustanovitve organizatorja potovanj "Day Off"
  27. Tina Hiti: Oblikovanje modela trajnostnega turizma na področju Triglavskega narodnega parka
  28. Maja Supin: Skupnostni turizem - primeri socialno-ekonomskega razvoja turističnih destinacij
  29. Gregor Camplin: Analiza možnosti razvoja turističnega produkta kolesarjenje v Vipavski dolini

Druga dela (7)

  1. Marie-France Champoux-Larsson, Ljubica Knežević Cvelbar: Pro-environment choices using a second language
  2. Ljubica Knežević Cvelbar, Bettina Grün, Sara Dolnicar: Do employees hold the key to environmental sustainability in tourism businesses?
  3. Ljubica Knežević Cvelbar, Daša Farčnik, Marko Ogorevc: Holidays for all
  4. Iana Bilynets, Ljubica Knežević Cvelbar, Sara Dolnicar: Can publicly visible pro-environmental initiatives improve the organic environmental image of destinations?
  5. Iana Bilynets, Ljubica Knežević Cvelbar: Past, present and future of the research on the pro-environmental behaviour in tourism
  6. Iana Bilynets, Ljubica Knežević Cvelbar: Tourist pro-environmental behaviour
  7. Aja Ropret Homar, Ljubica Knežević Cvelbar: Combatting climate change through message framing?