izpis_h1_title_alt

Analiza premoženja blagovnih znamk v treh turističnih družbah v Sloveniji : magistrsko delo
ID Rovanšek, Gregor (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rovansek2401-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, blagovne znamke, razvoj, premoženje, raziskave, analiza, case study, Sava Turizem, Istrabent Turizem, Hoteli Bernardin
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Rovanšek]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 63; 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-100029 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:23988710 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2047
Število prenosov:312
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand equity analysis of three Slovenian hospitality companies
Ključne besede:Slovenia, tourism, brands, development, property, research, analysis, case study, Sava Turizem, Istrabent Turizem, Hoteli Bernardin

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj