izpis_h1_title_alt

Analiza premoženja blagovnih znamk v treh turističnih družbah v Sloveniji : magistrsko delo
Rovanšek, Gregor (Avtor), Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rovansek2401-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, blagovne znamke, razvoj, premoženje, raziskave, analiza, case study, Sava Turizem, Istrabent Turizem, Hoteli Bernardin
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[G. Rovanšek]
Št. strani:II, 63; 11 str.
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:23988710 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:651
Število prenosov:245
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A brand equity analysis of three Slovenian hospitality companies
Ključne besede:Slovenia, tourism, brands, development, property, research, analysis, case study, Sava Turizem, Istrabent Turizem, Hoteli Bernardin

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj