izpis_h1_title_alt

Analiza vpliva s strani porabnikov oblikovanih vsebin na proces odločanja pri nakupu potovanja : magistrsko delo
ID Špruk, Tadej (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/spruk3964-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, potovanja, ponudba, ocene, družbena omrežja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Špruk]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 58, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-122566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:31358979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:744
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the impact of content designed by consumers on the decision-making process when buying a trip
Ključne besede:tourism, marketing, consumer behaviour, decision making, purchasing, travel, supply, evaluation, social networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj