izpis_h1_title_alt

Analiza spletnih kuponskih popustov na primeru slovenskih gostinskih podjetij : magistrsko delo
ID Harej, Marjana (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/harej1349-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, gostinstvo, pospeševanje, pospeševanje prodaje, strategija trženja, kvaliteta, primeri, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Harej]
Leto izida:2014
Št. strani:IV, 75, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-70378 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22263270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1051
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of online discount coupons within Slovenian hospitality firms
Ključne besede:marketing, electronic marketing, catering, promotion, sales promotion, marketing strategy, quality, cases, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj