izpis_h1_title_alt

Adjusting hotel marketing communication to millennials : master's thesis
ID Leščanec, Nina (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lescanec3651-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, youth, holidays, hotel industry, marketing, business communication, social networks, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Leščanec]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 65, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-114674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:25554918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:1112
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, mladina, počitnice, hotelirstvo, trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, internet, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj