Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (28)

  1. Špela Bizjak: Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
  2. Klemen Balanč: Analiza retoričnih strategij Donalda Trumpa na televizijskih soočenjih za republikansko nominacijo
  3. Maša Lesjak: Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
  4. Mirjam Despinić: The role of language and religion in reprogramming the national identity in Croatia
  5. Nina Bizjak: Demagoške razsežnosti politične retorike Donalda Trumpa
  6. Nina Pižorn: Dejavniki uspešne spletne prezentacije podjetja
  7. Gaj Rosič: Retorika Georgea W. Busha kot dominantna interpretacija napadov 11. septembra 2001
  8. Jure Prusnik: Analiza vodenja kriznega komuniciranja prek družbenih medijev v luči teorije kompleksnosti
  9. Mojca Podlogar: Potrošniška družba, patološki narcizem in nova konstelacija medijev
  10. Vesna Klopčič: Življenjskostilno oglaševanje
  11. Barbara Ülen: Raba digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi slovenskih nevladnih organizacij
  12. Emilija Rabrenović: Vloge strokovnjakov za odnose z javnostmi v državnih institucijah in korporativnih organizacijah v Črni gori
  13. Klaudia Anastasia Jakolič: Primerjalno-pravni prikaz pravice do popravka in odgovora v slovenskem in nemškem političnem sistemu
  14. Danica Lovenjak: Osebnost kot blagovna znamka
  15. Nuša Vučkič: Retorična vizija osvoboditve
  16. Anamarija Kalan: Gverilski marketing
  17. Barbara Drnovšek: Krizno komuniciranje v slovenskih javnih kulturnih ustanovah
  18. Darko Matjašič: Organizacijsko komuniciranje in motivacija zaposlenih
  19. Shpend Sadiku: Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
  20. Tamara Tratnik Ambrožič: Vloga organizacijskega komuniciranja pri pripadnosti zaposlenih
  21. Eva Sever: Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
  22. Marko Orel: Komuniciranje in upravljanje z organizacijskimi konflikti
  23. Karin Zorn: Analiza žanrov in njihovih sporočanjskih funkcij v internih revijah slovenskih podjetij
  24. Tisa Vrečko: Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
  25. Irena Perpar: Neizkoriščeni potenciali interneta v slovenskem zasebnem neprofitnem sektorju na področju kulture
  26. Polonca Vagaja Hribar: Vodenje odnosov z notranjo javnostjo
  27. Miha Simčič: Analiza komunikacijskih žanrov podjetniških spletnih mest
  28. Hedvika Dermol-Hvala: Analiza retoričnih prvin slovenskega narodnoprebudniškega govorništva 19. stoletja

Diplomska dela (175)

  1. Lana Natek: Samopredstavljanje in vizualna identiteta na Instagramu: primer dveh izbranih modnih vplivnic
  2. Larisa Hutter: Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
  3. Mihaela Pacanoska: Reprezentacija ženske in vizualno komuniciranje učinkov vonja v dveh oglasih za parfum Jeana Paula Gaultiera
  4. Natalija Čepon: Uporaba digitalnih tehnologij med otroci v času prvega vala pandemije Covid-19
  5. Urška Hočevar: Pomen simbolizma kave v oglaševanju in slovenski kulturi: Multimodalna analiza oglasov Loka kava in Barcaffe
  6. Rok Živko: Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
  7. Katja Kotnik: Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
  8. Iza Furlan: Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
  9. Urška Cerar: Postfeministična analiza reprezentacije ženske kot objekta poželenja in simbola svobode
  10. Sergeja Perklič: Sanje kot oblika naracije v filmu "Mulholland Drive"
  11. Ula Furlan: Semiotična analiza filma Trumanov šov
  12. Marko Milenković: Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
  13. Dario Ajdovec: Semiotična analiza karikatur z naslovnic časnika Charlie Hebdo
  14. Gorazd Stane: Semiotična analiza glasbene subkulture
  15. Nada Ban: Odnosi z državnimi institucijami in lobiranje
  16. David Kraševec: Od govorništva do retorike
  17. Tina Makovec: Podoba nemške kanclerke Angele Merkel v evropski karikaturi
  18. Nina Leš: Retorična analiza govora predsednika Boruta Pahorja o begunski problematiki
  19. Nina Bdiri: Retorična analiza političnega diskurza na primeru govora 22. francoskega predsednika Jacquesa Chiraca
  20. Meta Celestina: Dialoška komunikacija na Facebooku
  21. Monika Habjanič: Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta
  22. Ema Knez: Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
  23. Nino Bavčar: Med estetiko in obscenostjo
  24. Gregor Vuk: Temne podobe nemškega filmskega ekspresionizma kot slutnja vzpona nacizma
  25. Celina Brumec: Gledališke reprezentacije in aktivne interpretacije občinstva
  26. Teja Vavtar: Reprezentacija ženskega opolnomočenja v televizijski seriji Seks v mestu
  27. Lea Simonič: Televizijska serija Mad Men
  28. Gaj Rosič: Retorična analiza govora Winstona Churchilla "We shall fight on the beaches"
  29. Silvia Valenčič: Retorična vizija govora I have a dream Martina Luthra Kinga ml.
  30. Dijana Marin Stojanović: Reprezentacija ženske v filmu Klavir
  31. Amadeja Plankl: Raba retoričnih figur v seriji tiskanih oglasov, nagrajenih v letu 2013
  32. Vesna Klopčič: Uporaba metafor v tiskanih oglasih
  33. Brigita Bračko: Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi
  34. Katja Zupančič: Sovražni govor na internetnih forumih (na primeru homoseksualcev)
  35. Anja Gorjup: Soočenje kandidatov Danila Türka in Boruta Pahorja v predvolilni kampanji za predsednika RS leta 2012
  36. Nina Pižorn: (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  37. Sanja Zepan: Politično komuniciranje na družbenih omrežjih v politični krizi leta 2013
  38. Ana Modic: Med opolnomočenjem in dicipliniranjem žensk
  39. Denis Pucelj: Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
  40. Nataša Pavlič: Popolna razkrita telesa v oglasih
  41. Bojan Horvat: Raba socialnih medijev kot orodja odnosov z javnostmi
  42. Urška Nučič: Fetišistični elementi v modni fotografiji Helmuta Newtona
  43. Suzana Žbogar: Vpliv družbenih medijev na prakso odnosov z javnostmi
  44. Tina Tanko: Konstrukcija pogleda in fetiša v modni fotografiji
  45. Kristina Jurjevčič: Lobiranje in deliberativna demokracija
  46. Maruša Širok: Multimodalnost korporativnega nagovora potrošnikov v novih medijih
  47. Tjaša Gnezda: Ženska podoba v modnem oglaševanju
  48. Špela Linec: Narativna analiza pravljice o Rdeči kapici na pravljici Rdeče jabolko
  49. Andreja Brezovnik: Toscanijevi oglasi za Benetton
  50. Dijana Šljivić: Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju
  51. Sandra Rozman: Razmerje med osebnim in korporacijskim blogom
  52. Jurij Črepinko: Retorika in karizma
  53. Tjaša Šnut: Marketinški odnosi z javnostmi na spletu 2.0
  54. Brina Gogala: Simulacija v računalniških igrah
  55. Petra Mlakar: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah
  56. Klavdija Jerman: Nove oblike oglaševanja na internetu
  57. Maruša Korošec: Vizualno komuniciranje blagovne znamke Swarovski
  58. Nina Tomov: Razčlenitev televizijskih oglaševalskih sporočil
  59. Kristina Baraba: Estetizacija vsakdanjega življenja med umetnostjo in potrošnjo
  60. Andreja Umek: Vloga medijev v filmu Državljan Kane
  61. Špela Bedene: Nasilje v oglaševanju
  62. Ada Glažar: Arhetip junaka v tržnih znamkah
  63. Katja Golob: Raba novih medijev v kriznem komuniciranju
  64. Domen Anžlovar: Krščanska retorika in analiza retorike škofa Gregorija Rožmana
  65. Jasna Mavsar: Novi mediji kot orodje za pridobivanje novih študentov
  66. Jelka Pavlinec: Avtentičnost in sporočilnost fotografije
  67. Katja Godeša: Semiotična analiza naslovnic Georga Loisa za revijo Esquire
  68. Aida Murćehajić: Filmi Pedra Almodóvarja in potrošniška kultura
  69. Alenka Krže: Korporativni blog - novo orodje v praksi odnosov z javnostmi
  70. Katarina Keršič: Multimedijski oglasi na spletu
  71. Nuša Vučkič: Reprezentacija moškega telesa v oglasih Dolce in Gabbana
  72. Jasmina Mrvič: Reprezentacija ženske kot objekta moškega pogleda
  73. Katja Tomše: Interno komuniciranje v podjetju Biovega
  74. Kaja Kuštrin: Predsedniška retorika Baracka Obame
  75. Katarina Pušnar: Reprezentacija ženskih vlog v oglaševanju
  76. Aleksandra Lipej: Marketinški odnosi z javnostmi, ustvarjanje publicitete in resničnostni šovi
  77. Maša Žunič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru
  78. Katja Blažič Grabrovec: Uokvirjanje v odnosih z javnostmi in novinarskem sporočanju
  79. Urša Pestotnik: Odnosi z internimi javnostmi na Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave
  80. Katarina Jurhar: Retorična analiza rabe patosa v Ciceronovih govorih proti Katilini
  81. Nina Kodela: Semiološka analiza transformacij ženskih pop idolov v videospotih
  82. Mateja Bečela: Vojna fotografija
  83. Špela Zupanc: Virtualna skupnost kot marketinško orodje
  84. Staš Zgonik: Komuniciranje slovenske Rimskokatoliške cerkve z verniki in drugimi javnostmi: korporativni in organizacijski identiteti naproti
  85. Deja Crnović: Potlačitev ženskega branja v trženju filma Let nad kukavičjim gnezdom
  86. Anja Rejc: Fotografija bolnega telesa
  87. Tjaša Klenovšek: Razčlenitev Mobitelove oglaševalske kampanje "15 let svobode gibanja"
  88. Anja Tehovnik: Odnosi z javnostmi vlade na internetu
  89. Rok Germavc: Ekologija in odnosi z javnostmi
  90. Tea Pirc, Urša Ris: Kampanja kot difuzija inovacije
  91. Betka Maček: Preseganje stereotipnih reprezentacij ženskih podob v športnih oglasih Nike
  92. Danijel Žagar: Dialoški odnosi z javnostmi na spletu - primer spletnega nastopa Slovenske turistične organizacije
  93. Aleksandra Rebec: Komunikacijske kampanje na Uradu za droge
  94. Ana Milovanovič: Uokvirjanje na področju odnosov z javnostmi
  95. Barbara Pavlakovič: Usklajevanje nasprotujočih si interesov deležnikov
  96. Tjaša Jazbinšek: Provokacija v oglaševanju
  97. Jure Požun: Vizualna reprezentacija kompleksnih informacij
  98. Jure Žibert: Raba novih komunikacijskih tehnologij v korporativnem komuniciranju
  99. Mojca Šteiner: Krizno komuniciranje in medijski odziv ob gradnji predora Trojane
  100. Živa Lenček: Odnosi s finančnimi javnostmi
  101. Erter Pust: Promocijsko novinarstvo
  102. Janja Vreš: Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij
  103. Amela Duratović: Družbena odgovornost v odnosih z lokalno skupnostjo
  104. Nina Djordjević: Kritična analiza diskurza medijskih reprezentacij kosovske krize v letu 1999
  105. Darja Štukelj: Oglaševalska retorika
  106. Katja Demšar: Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem v organizaciji
  107. Mojca Simčič: Odnosi z lokalno skupnostjo transnacionalnega podjetja
  108. Nives Pustavrh: Semiotična analiza vojne fotografije
  109. Janja Viher: Vizualne metafore v oglaševanju
  110. Aleksander Čibej: Upravljanje odnosov z internetnimi javnostmi
  111. Andrejka Rupnik: Funkcija odnosov z javnostmi v organizaciji slovenske policije
  112. Jerneja Domajnko: Debatna argumentacija
  113. Gregor Božnik: Popularizacija znanosti v medijih
  114. Sonja Cingesar: Semiologija oglaševalskih sporočil
  115. Meta Vrhnjak: Ecov model razmerja med besedilom in bralcem
  116. Alenka Vidic: Vloga odnosov z javnostmi za uspeh blagovne znamke Popstars
  117. Sarah Scherti: Odnosi z internimi javnostmi v Novi KBM d.d.
  118. Barbara Panger: Okoljski odnosi z javnostmi na primeru kampanje za golf igrišče v Sečovljah
  119. Danica Omrčen: Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
  120. Nina Vidovič: Publiciteta, ustvarjanje slave in industrija zabave
  121. Urša Šinkovec: Interno komuniciranje in motivacija zaposlenih v podjetju Simobil
  122. Katja Pirc: Interno komuniciranje v podjetju - študijski primer skupina Novoles, d. d.
  123. Tanja Plesnik: Odnosi z javnostmi državnih inštitucij
  124. Sanja Modrić: Ekonomičnost izražanja v poročevalskem stilu
  125. Jernej Zoran: Diktatorji, demagogi, državniki - obvladovanje množic z retoriko
  126. Marisol Grdina: Stavke, krizno upravljanje in interno komuniciranje
  127. Nataša Leskovšek: Simbolizem in propaganda v nacistični Nemčiji
  128. Urška Jakopič: Odnosi z internimi javnostmi
  129. Katja Tootill: Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
  130. Mija Lorbek: Medijske umetnosti
  131. Helena Ujčič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru komercialne radijske postaje Radio Capris
  132. Tanja Zabukovnik: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi kot doprinos k učinkovitejšemu komuniciranju organizacij
  133. Tjaša Kranjec: Etika odnosov z javnostmi
  134. Senja Vraber: Odnosi z javnostmi kot element integralnega tržnega komuniciranja
  135. Tina Petkovšek: Feminizacija odnosov z javnostmi
  136. Sanda Zakrajšek: Fotografija kot posnetek in simbolna konstrukcija
  137. Monika Kavalir: Retorični logos
  138. Brigita Zorec: Donatorstvo kot oblika odnosov z javnostmi
  139. Jernej Demšar: Retorika skozi psihoanalizo
  140. Urška Malavašič: Odnosi z internimi javnostmi
  141. Uršula Turnšek: Argumentiranje v oglaševanju
  142. Edvard Plut: Poslovna etika in pogajanja
  143. Lea Iskra: Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
  144. Jana Cizelj: Komuniciranje interesnih združenj s svojimi člani
  145. Špela Minatti: Odnosi z internimi javnostmi
  146. Nadja Štimac: Retorične razsežnosti odnosov z javnostmi na primeru strateškega povezovanja Leka
  147. Damir Dominić: Analiza pojmovanja odnosov med organizacijo in javnostmi
  148. Petra Prijanovič: Komuniciranje simbola podjetja
  149. Anja Remic: Družbenokulturne razsežnosti življenjskostilega oglaševanja
  150. Katarina Pogačar: Simboli in tiskana oglasna sporočila v sodobni kulturi mladih
  151. Urška Mivšek: Oglaševalska retorika na primeru tiskanih oglasnih sporočil
  152. Andreja Rozina: Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
  153. Uroš Jenko: Intranet kot medij internega komuniciranja
  154. Katja Sušnik: Potrošnja oblačil - znak družbenih identitet
  155. Simona Škafar: Odnosi z lokalno skupnostjo
  156. Ana Križmančič: Kulturna produkcija in odnosi z javnostmi
  157. Marko Gašperič: Odnosi z lokalno skupnostjo
  158. Blaž Mole: Odnosi z javnostmi v državnih organih
  159. Gizela Krančan: Simbolizem kretnje v komunikacijah gluhonemih
  160. Marko Šoštarič: Komuniciranje civilne zaščite z javnostmi v primeru nesreče v Logu pod Mangartom
  161. Boštjan Virc: Video-mediji poslovnega komuniciranja
  162. Špela Šmajdek: Sistem internega komuniciranja v zdravstvu
  163. Mateja Krajnc: Funkcije predstavitve strani na internetu
  164. Maša Čarman: Ženske v odnosih z javnostmi
  165. Mirela Matoski: Vizualna razsežnost socialnega oglaševanja
  166. Jadranka Bacetić: Ženske v menedžmentu podjetja l'Oreal
  167. Dunja Cvek: Od besede k pogodbi
  168. Petra Vajda: Komuniciranje za družbene spremembe v nerazvitih državah
  169. Ingrid Trobec: Odnosi z javnostmi v neprofitno - volonterskih organizacijah
  170. Živa Grgič: Interna glasila v komuniciranju z zaposlenimi
  171. Brina Černetič: Proces globalizacije, protiglobalizacijska gibanja in kritika blagovnih znamk
  172. Špela Polak: Komunikacijska podpora popotresni obnovi v Posočju
  173. Dunja Bibianko: Krizno komuniciranje in ugled
  174. Bojana Darovec: Vpliv odnosov z javnostmi na oblikovanje javnega mnenja o človekovih pravicah
  175. Romana Lilić: Odnosi z mediji na internetu

Druga dela (13)

  1. Andrej Škerlep: Retorika, javno razpravljanje in spor o racionalnosti
  2. Andrej Škerlep: Značilnosti razvoja britanskega tiska
  3. Andrej Škerlep: Izključitev subjekta: Luhmannovo protislovno pojmovanje komunikacije
  4. Andrej Škerlep: Maturana pred Luhmannom: kognicija, socialni sistemi in komunikacija
  5. Andrej Škerlep: Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
  6. Andrej Škerlep: Pravičnost in javni um pri Rawlsu in Habermasu
  7. Andrej Škerlep, Tanja Oblak Črnič: Contribution of new media to dialectics between publics and counterpublics
  8. Andrej Škerlep: Retorika sprave v postkomunistični Sloveniji
  9. Andrej Škerlep: Krmilni mediji in posplošene forme komuniciranja
  10. Andrej Škerlep: Slavko Splichal: Kultura javnosti. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Javnost, 2005. 194 strani (ISBN 961-235-210-0), 3.900 SIT
  11. Anton Kramberger, Tanja Oblak Črnič, Gregor Petrič, Andrej Škerlep, Mateja Bergant, Janez Jug, Gašper Koren, Matej Kovačič, Boris Kragelj, Jure Pavlič, Tomasz Pirc: Zasnova prenovljenega spletnega mesta FDV
  12. Andrej Škerlep: Javnost, javno mnenje in diskurzivna realnost
  13. Andrej Škerlep: Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza