izpis_h1_title_alt

Nasilje v oglaševanju : Primer protivojne oglaševalske kampanje Amnesty International
ID Bedene, Špela (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/bedene-spela.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialno oglaševanje, demiotika oglaševanja, fotografija v oglaševanju, reprezentacija, ideologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Bedene]
Leto izida:2011
Št. strani:89 f.
PID:20.500.12556/RUL-19741 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:30959197 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1554
Število prenosov:296
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj