izpis_h1_title_alt

Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza
Škerlep, Andrej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014Skerlep.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava točke sovpadanja med retoriko in odnosi z javnostmi ter pri tem kritizira dominantno paradigmo teorije odnosov z javnostmi zaradi pomankanja interesa v retorični razsežnosti institucionalnega diskurza. Predstavi ozko in široko pojmovanje retorike, pri čemer se prvo usmerja na prepričevalni in argumentativni diskurz, drugo pa na vse vrste diskurza. Predlagano je, da lahko široko pojmovanje retorike ponudi hevristiko za analizo tehnik odnosov z javnostmi kot žanrskega repertorja diskurza odnosov z javnostmi. V drugem delu se članek usmeri na prikaz ozkega pojmovanja retorike kot prepričevalnega argumentativnega diskurza in razvije tezo, da morajo biti ključne managerske odločitve argumentativno upravičene v institucionalnem diskurzu. V tej luči je na koncu članka je predstavljen Toulminov model argumentacije kot posebno primeren za analizo institucionalnega diskurza.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 543-559
Številčenje:Let. 38, št. 4
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20901213 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:686
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article explores the points of convergence between rhetoric and public relations and criticizes the dominant paradigm of public relations theory for lack of attention paid to rhetorical dimensions of corporate discourse. The narrow and broad conceptions of rhetoric are presented, the first characterizing rhetoric with persuasive and argumentative discourse, and the second with different types of discourse. It is suggested that elements of the broad conception of rhetoric could provide heuristics for analyzing public relations techniques as a "genre repertoire" of public relations discourse. In the second part, an inquiry into the narrow conception of rhetoric as persuasive and argumentative discourse is made. It is argued that in corporatediscourse key managerial decisions have to be justified in argumentation in corporate discourse. At the end, Toulmin's model of argumentation is suggested as especially suitable for analysis of argumentative nature of corporate discourse.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj