Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (28)
Hedvika Dermol-Hvala:
Analiza retoričnih prvin slovenskega narodnoprebudniškega govorništva 19. stoletja
Miha Simčič:
Analiza komunikacijskih žanrov podjetniških spletnih mest
Polonca Vagaja Hribar:
Vodenje odnosov z notranjo javnostjo
Irena Perpar:
Neizkoriščeni potenciali interneta v slovenskem zasebnem neprofitnem sektorju na področju kulture
Tisa Vrečko:
Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
Karin Zorn:
Analiza žanrov in njihovih sporočanjskih funkcij v internih revijah slovenskih podjetij
Marko Orel:
Komuniciranje in upravljanje z organizacijskimi konflikti
Eva Sever:
Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
Tamara Tratnik Ambrožič:
Vloga organizacijskega komuniciranja pri pripadnosti zaposlenih
Shpend Sadiku:
Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
Darko Matjašič:
Organizacijsko komuniciranje in motivacija zaposlenih
Špela Bizjak:
Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
Barbara Drnovšek:
Krizno komuniciranje v slovenskih javnih kulturnih ustanovah
Anamarija Kalan:
Gverilski marketing
Nuša Vučkič:
Retorična vizija osvoboditve
Danica Lovenjak:
Osebnost kot blagovna znamka
Klaudia Anastasia Jakolič:
Primerjalno-pravni prikaz pravice do popravka in odgovora v slovenskem in nemškem političnem sistemu
Emilija Rabrenović:
Vloge strokovnjakov za odnose z javnostmi v državnih institucijah in korporativnih organizacijah v Črni gori
Barbara Ülen:
Raba digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi slovenskih nevladnih organizacij
Jure Prusnik:
Analiza vodenja kriznega komuniciranja prek družbenih medijev v luči teorije kompleksnosti
Mojca Podlogar:
Potrošniška družba, patološki narcizem in nova konstelacija medijev
Vesna Klopčič:
Življenjskostilno oglaševanje
Nina Pižorn:
Dejavniki uspešne spletne prezentacije podjetja
Gaj Rosič:
Retorika Georgea W. Busha kot dominantna interpretacija napadov 11. septembra 2001
Nina Bizjak:
Demagoške razsežnosti politične retorike Donalda Trumpa
Mirjam Despinić:
The role of language and religion in reprogramming the national identity in Croatia
Maša Lesjak:
Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
Klemen Balanč:
Analiza retoričnih strategij Donalda Trumpa na televizijskih soočenjih za republikansko nominacijo
Diplomska dela (176)
Romana Lilić:
Odnosi z mediji na internetu
Bojana Darovec:
Vpliv odnosov z javnostmi na oblikovanje javnega mnenja o človekovih pravicah
Dunja Bibianko:
Krizno komuniciranje in ugled
Špela Polak:
Komunikacijska podpora popotresni obnovi v Posočju
Brina Černetič:
Proces globalizacije, protiglobalizacijska gibanja in kritika blagovnih znamk
Živa Grgič:
Interna glasila v komuniciranju z zaposlenimi
Ingrid Trobec:
Odnosi z javnostmi v neprofitno - volonterskih organizacijah
Petra Vajda:
Komuniciranje za družbene spremembe v nerazvitih državah
Dunja Cvek:
Od besede k podobi
Jadranka Bacetić:
Ženske v menedžmentu podjetja l'Oreal
Mirela Matoski:
Vizualna razsežnost socialnega oglaševanja
Maša Čarman:
Ženske v odnosih z javnostmi
Mateja Krajnc:
Funkcije predstavitve strani na internetu
Špela Šmajdek:
Sistem internega komuniciranja v zdravstvu
Boštjan Virc:
Video-mediji poslovnega komuniciranja
Marko Šoštarič:
Komuniciranje civilne zaščite z javnostmi v primeru nesreče v Logu pod Mangartom
Gizela Krančan:
Simbolizem kretnje v komunikacijah gluhonemih
Blaž Mole:
Odnosi z javnostmi v državnih organih
Marko Gašperič:
Odnosi z lokalno skupnostjo
Ana Križmančič:
Kulturna produkcija in odnosi z javnostmi
Simona Škafar:
Odnosi z lokalno skupnostjo
Katja Sušnik:
Potrošnja oblačil - znak družbenih identitet
Andreja Rozina:
Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
Uroš Jenko:
Intranet kot medij internega komuniciranja
Urška Mivšek:
Oglaševalska retorika na primeru tiskanih oglasnih sporočil
Anja Remic:
Družbenokulturne razsežnosti življenjskostilega oglaševanja
Petra Prijanovič:
Komuniciranje simbola podjetja
Damir Dominić:
Analiza pojmovanja odnosov med organizacijo in javnostmi
Nadja Štimac:
Retorične razsežnosti odnosov z javnostmi na primeru strateškega povezovanja Leka
Špela Minatti:
Odnosi z internimi javnostmi
Jana Cizelj:
Komuniciranje interesnih združenj s svojimi člani
Lea Iskra:
Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
Edvard Plut:
Poslovna etika in pogajanja
Uršula Turnšek:
Argumentiranje v oglaševanju
Urška Malavašič:
Odnosi z internimi javnostmi
Jernej Demšar:
Retorika skozi psihoanalizo
Brigita Zorec:
Donatorstvo kot oblika odnosov z javnostmi
Monika Kavalir:
Retorični logos
Sanda Zakrajšek:
Fotografija kot posnetek in simbolna konstrukcija
Tina Petkovšek:
Feminizacija odnosov z javnostmi
Senja Vraber:
Odnosi z javnostmi kot element integralnega tržnega komuniciranja
Tjaša Kranjec:
Etika odnosov z javnostmi
Tanja Zabukovnik:
Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi kot doprinos k učinkovitejšemu komuniciranju organizacij
Helena Ujčič:
Marketinški odnosi z javnostmi na primeru komercialne radijske postaje Radio Capris
Mija Lorbek:
Medijske umetnosti
Katja Tootill:
Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
Urška Jakopič:
Odnosi z internimi javnostmi
Nataša Leskovšek:
Simbolizem in propaganda v nacistični Nemčiji
Marisol Grdina:
Stavke, krizno upravljanje in interno komuniciranje
Jernej Zoran:
Diktatorji, demagogi, državniki - obvladovanje množic z retoriko
Katja Pirc:
Interno komuniciranje v podjetju - študijski primer skupina Novoles, d. d.
Urša Šinkovec:
Interno komuniciranje in motivacija zaposlenih v podjetju Simobil
Nina Vidovič:
Publiciteta, ustvarjanje slave in industrija zabave
Danica Omrčen:
Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
Barbara Panger:
Okoljski odnosi z javnostmi na primeru kampanje za golf igrišče v Sečovljah
Sarah Scherti:
Odnosi z internimi javnostmi v Novi KBM d.d.
Alenka Vidic:
Vloga odnosov z javnostmi za uspeh blagovne znamke Popstars
Meta Vrhnjak:
Ecov model razmerja med besedilom in bralcem
Sonja Cingesar:
Semiologija oglaševalskih sporočil
Gregor Božnik:
Popularizacija znanosti v medijih
Jerneja Domajnko:
Debatna argumentacija
Andrejka Rupnik:
Funkcija odnosov z javnostmi v organizaciji slovenske policije
Aleksander Čibej:
Upravljanje odnosov z internetnimi javnostmi
Janja Viher:
Vizualne metafore v oglaševanju
Nives Pustavrh:
Semiotična analiza vojne fotografije
Mojca Simčič:
Odnosi z lokalno skupnostjo transnacionalnega podjetja
Katja Demšar:
Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem v organizaciji
Darja Štukelj:
Oglaševalska retorika
Nina Djordjević:
Kritična analiza diskurza medijskih reprezentacij kosovske krize v letu 1999
Amela Duratović:
Družbena odgovornost v odnosih z lokalno skupnostjo
Janja Vreš:
Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij
Erter Pust:
Promocijsko novinarstvo
Živa Lenček:
Odnosi s finančnimi javnostmi
Mojca Šteiner:
Krizno komuniciranje in medijski odziv ob gradnji predora Trojane
Jure Žibert:
Raba novih komunikacijskih tehnologij v korporativnem komuniciranju
Jure Požun:
Vizualna reprezentacija kompleksnih informacij
Tjaša Jazbinšek:
Provokacija v oglaševanju
Barbara Pavlakovič:
Usklajevanje nasprotujočih si interesov deležnikov
Ana Milovanovič:
Uokvirjanje na področju odnosov z javnostmi
Aleksandra Rebec:
Komunikacijske kampanje na Uradu za droge
Danijel Žagar:
Dialoški odnosi z javnostmi na spletu - primer spletnega nastopa Slovenske turistične organizacije
Betka Maček:
Preseganje stereotipnih reprezentacij ženskih podob v športnih oglasih Nike
Rok Germavc:
Ekologija in odnosi z javnostmi
Anja Tehovnik:
Odnosi z javnostmi vlade na internetu
Tjaša Klenovšek:
Razčlenitev Mobitelove oglaševalske kampanje "15 let svobode gibanja"
Anja Rejc:
Fotografija bolnega telesa
Deja Crnović:
Potlačitev ženskega branja v trženju filma Let nad kukavičjim gnezdom
Staš Zgonik:
Komuniciranje slovenske Rimskokatoliške cerkve z verniki in drugimi javnostmi: korporativni in organizacijski identiteti naproti
Špela Zupanc:
Virtualna skupnost kot marketinško orodje
Mateja Bečela:
Vojna fotografija
Nina Kodela:
Semiološka analiza transformacij ženskih pop idolov v videospotih
Katarina Jurhar:
Retorična analiza rabe patosa v Ciceronovih govorih proti Katilini
Urša Pestotnik:
Odnosi z internimi javnostmi na Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave
Katja Blažič Grabrovec:
Uokvirjanje v odnosih z javnostmi in novinarskem sporočanju
Maša Žunič:
Marketinški odnosi z javnostmi na primeru
Aleksandra Lipej:
Marketinški odnosi z javnostmi, ustvarjanje publicitete in resničnostni šovi
Katarina Pušnar:
Reprezentacija ženskih vlog v oglaševanju
Kaja Kuštrin:
Predsedniška retorika Baracka Obame
Katja Tomše:
Interno komuniciranje v podjetju Biovega
Jasmina Mrvič:
Reprezentacija ženske kot objekta moškega pogleda
Nuša Vučkič:
Reprezentacija moškega telesa v oglasih Dolce in Gabbana
Katarina Keršič:
Multimedijski oglasi na spletu
Alenka Krže:
Korporativni blog - novo orodje v praksi odnosov z javnostmi
Aida Murćehajić:
Filmi Pedra Almodóvarja in potrošniška kultura
Katja Godeša:
Semiotična analiza naslovnic Georga Loisa za revijo Esquire
Jelka Pavlinec:
Avtentičnost in sporočilnost fotografije
Domen Anžlovar:
Krščanska retorika in analiza retorike škofa Gregorija Rožmana
Jasna Mavsar:
Novi mediji kot orodje za pridobivanje novih študentov
Katja Golob:
Raba novih medijev v kriznem komuniciranju
Ada Glažar:
Arhetip junaka v tržnih znamkah
Špela Bedene:
Nasilje v oglaševanju
Andreja Umek:
Vloga medijev v filmu Državljan Kane
Kristina Baraba:
Estetizacija vsakdanjega življenja med umetnostjo in potrošnjo
Nina Tomov:
Razčlenitev televizijskih oglaševalskih sporočil
Maruša Korošec:
Vizualno komuniciranje blagovne znamke Swarovski
Klavdija Jerman:
Nove oblike oglaševanja na internetu
Petra Mlakar:
Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah
Brina Gogala:
Simulacija v računalniških igrah
Tjaša Šnut:
Marketinški odnosi z javnostmi na spletu 2.0
Jurij Črepinko:
Retorika in karizma
Sandra Rozman:
Razmerje med osebnim in korporacijskim blogom
Dijana Šljivić:
Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju
Andreja Brezovnik:
Toscanijevi oglasi za Benetton
Špela Linec:
Narativna analiza pravljice o Rdeči kapici na pravljici Rdeče jabolko
Tjaša Gnezda:
Ženska podoba v modnem oglaševanju
Maruša Širok:
Multimodalnost korporativnega nagovora potrošnikov v novih medijih
Kristina Jurjevčič:
Lobiranje in deliberativna demokracija
Tina Tanko:
Konstrukcija pogleda in fetiša v modni fotografiji
Suzana Žbogar:
Vpliv družbenih medijev na prakso odnosov z javnostmi
Urška Nučič:
Fetišistični elementi v modni fotografiji Helmuta Newtona
Bojan Horvat:
Raba socialnih medijev kot orodja odnosov z javnostmi
Nataša Pavlič:
Popolna razkrita telesa v oglasih
Denis Pucelj:
Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
Ana Modic:
Med opolnomočenjem in dicipliniranjem žensk
Sanja Zepan:
Politično komuniciranje na družbenih omrežjih v politični krizi leta 2013
Nina Pižorn:
(Ne)moč kontekstnega oglaševanja
Anja Gorjup:
Soočenje kandidatov Danila Türka in Boruta Pahorja v predvolilni kampanji za predsednika RS leta 2012
Katja Zupančič:
Sovražni govor na internetnih forumih (na primeru homoseksualcev)
Brigita Bračko:
Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi
Vesna Klopčič:
Uporaba metafor v tiskanih oglasih
Amadeja Plankl:
Raba retoričnih figur v seriji tiskanih oglasov, nagrajenih v letu 2013
Dijana Marin Stojanović:
Reprezentacija ženske v filmu Klavir
Larisa Hutter:
Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
Mihaela Pacanoska:
Reprezentacija ženske in vizualno komuniciranje učinkov vonja v dveh oglasih za parfum Jeana Paula Gaultiera
Silvia Valenčič:
Retorična vizija govora I have a dream Martina Luthra Kinga ml.
Gaj Rosič:
Retorična analiza govora Winstona Churchilla "We shall fight on the beaches"
Lea Simonič:
Televizijska serija Mad Men
Teja Vavtar:
Reprezentacija ženskega opolnomočenja v televizijski seriji Seks v mestu
Celina Brumec:
Gledališke reprezentacije in aktivne interpretacije občinstva
Gregor Vuk:
Temne podobe nemškega filmskega ekspresionizma kot slutnja vzpona nacizma
Nino Bavčar:
Med estetiko in obscenostjo
Ema Knez:
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Monika Habjanič:
Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta
Natalija Čepon:
Uporaba digitalnih tehnologij med otroci v času prvega vala pandemije Covid-19
Urška Hočevar:
Pomen simbolizma kave v oglaševanju in slovenski kulturi: Multimodalna analiza oglasov Loka kava in Barcaffe
Nina Bdiri:
Retorična analiza političnega diskurza na primeru govora 22. francoskega predsednika Jacquesa Chiraca
Meta Celestina:
Dialoška komunikacija na Facebooku
David Kraševec:
Od govorništva do retorike
Tina Makovec:
Podoba nemške kanclerke Angele Merkel v evropski karikaturi
Nina Leš:
Retorična analiza govora predsednika Boruta Pahorja o begunski problematiki
Iza Furlan:
Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
Nada Ban:
Odnosi z državnimi institucijami in lobiranje
Ula Furlan:
Semiotična analiza filma Trumanov šov
Marko Milenković:
Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
Dario Ajdovec:
Semiotična analiza karikatur z naslovnic časnika Charlie Hebdo
Gorazd Stane:
Semiotična analiza glasbene subkulture
Urška Cerar:
Postfeministična analiza reprezentacije ženske kot objekta poželenja in simbola svobode
Sergeja Perklič:
Sanje kot oblika naracije v filmu "Mulholland Drive"
Tanja Plesnik:
Odnosi z javnostmi državnih inštitucij
Sanja Modrić:
Ekonomičnost izražanja v poročevalskem stilu
Tea Pirc, Urša Ris:
Kampanja kot difuzija inovacije
Katja Kotnik:
Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
Rok Živko:
Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
Lana Natek:
Samopredstavljanje in vizualna identiteta na Instagramu: primer dveh izbranih modnih vplivnic
Klara Šušteršič:
Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
Katja Gomboši:
Afirmacija afroameriške identitete kot odziv na naraščajoči rasizem: študija primera avdiovizualnega nastopanja pevke Beyoncé
Druga dela (10)
Andrej Škerlep:
Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza
Andrej Škerlep:
Javnost, javno mnenje in diskurzivna realnost
Anton Kramberger, Tanja Oblak Črnič, Gregor Petrič, Andrej Škerlep, Mateja Bergant, Janez Jug, Gašper Koren, Matej Kovačič, Boris Kragelj, Jure Pavlič, Tomasz Pirc:
Zasnova prenovljenega spletnega mesta FDV
Andrej Škerlep:
Slavko Splichal: Kultura javnosti. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Javnost, 2005. 194 strani (ISBN 961-235-210-0), 3.900 SIT
Andrej Škerlep:
Krmilni mediji in posplošene forme komuniciranja
Andrej Škerlep:
Retorika sprave v postkomunistični Sloveniji
Andrej Škerlep:
Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
Andrej Škerlep:
Maturana pred Luhmannom: kognicija, socialni sistemi in komunikacija
Andrej Škerlep:
Izključitev subjekta: Luhmannovo protislovno pojmovanje komunikacije
Andrej Škerlep:
Značilnosti razvoja britanskega tiska