Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (28)

  1. Hedvika Dermol-Hvala: Analiza retoričnih prvin slovenskega narodnoprebudniškega govorništva 19. stoletja
  2. Miha Simčič: Analiza komunikacijskih žanrov podjetniških spletnih mest
  3. Polonca Vagaja Hribar: Vodenje odnosov z notranjo javnostjo
  4. Irena Perpar: Neizkoriščeni potenciali interneta v slovenskem zasebnem neprofitnem sektorju na področju kulture
  5. Tisa Vrečko: Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
  6. Karin Zorn: Analiza žanrov in njihovih sporočanjskih funkcij v internih revijah slovenskih podjetij
  7. Marko Orel: Komuniciranje in upravljanje z organizacijskimi konflikti
  8. Eva Sever: Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
  9. Tamara Tratnik Ambrožič: Vloga organizacijskega komuniciranja pri pripadnosti zaposlenih
  10. Shpend Sadiku: Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
  11. Darko Matjašič: Organizacijsko komuniciranje in motivacija zaposlenih
  12. Špela Bizjak: Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
  13. Barbara Drnovšek: Krizno komuniciranje v slovenskih javnih kulturnih ustanovah
  14. Anamarija Kalan: Gverilski marketing
  15. Nuša Vučkič: Retorična vizija osvoboditve
  16. Danica Lovenjak: Osebnost kot blagovna znamka
  17. Klaudia Anastasia Jakolič: Primerjalno-pravni prikaz pravice do popravka in odgovora v slovenskem in nemškem političnem sistemu
  18. Emilija Rabrenović: Vloge strokovnjakov za odnose z javnostmi v državnih institucijah in korporativnih organizacijah v Črni gori
  19. Barbara Ülen: Raba digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi slovenskih nevladnih organizacij
  20. Jure Prusnik: Analiza vodenja kriznega komuniciranja prek družbenih medijev v luči teorije kompleksnosti
  21. Mojca Podlogar: Potrošniška družba, patološki narcizem in nova konstelacija medijev
  22. Vesna Klopčič: Življenjskostilno oglaševanje
  23. Nina Pižorn: Dejavniki uspešne spletne prezentacije podjetja
  24. Gaj Rosič: Retorika Georgea W. Busha kot dominantna interpretacija napadov 11. septembra 2001
  25. Nina Bizjak: Demagoške razsežnosti politične retorike Donalda Trumpa
  26. Mirjam Despinić: The role of language and religion in reprogramming the national identity in Croatia
  27. Maša Lesjak: Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
  28. Klemen Balanč: Analiza retoričnih strategij Donalda Trumpa na televizijskih soočenjih za republikansko nominacijo

Diplomska dela (177)

  1. Romana Lilić: Odnosi z mediji na internetu
  2. Bojana Darovec: Vpliv odnosov z javnostmi na oblikovanje javnega mnenja o človekovih pravicah
  3. Dunja Bibianko: Krizno komuniciranje in ugled
  4. Špela Polak: Komunikacijska podpora popotresni obnovi v Posočju
  5. Brina Černetič: Proces globalizacije, protiglobalizacijska gibanja in kritika blagovnih znamk
  6. Živa Grgič: Interna glasila v komuniciranju z zaposlenimi
  7. Ingrid Trobec: Odnosi z javnostmi v neprofitno - volonterskih organizacijah
  8. Petra Vajda: Komuniciranje za družbene spremembe v nerazvitih državah
  9. Dunja Cvek: Od besede k podobi
  10. Jadranka Bacetić: Ženske v menedžmentu podjetja l'Oreal
  11. Mirela Matoski: Vizualna razsežnost socialnega oglaševanja
  12. Maša Čarman: Ženske v odnosih z javnostmi
  13. Mateja Krajnc: Funkcije predstavitve strani na internetu
  14. Špela Šmajdek: Sistem internega komuniciranja v zdravstvu
  15. Boštjan Virc: Video-mediji poslovnega komuniciranja
  16. Marko Šoštarič: Komuniciranje civilne zaščite z javnostmi v primeru nesreče v Logu pod Mangartom
  17. Gizela Krančan: Simbolizem kretnje v komunikacijah gluhonemih
  18. Blaž Mole: Odnosi z javnostmi v državnih organih
  19. Marko Gašperič: Odnosi z lokalno skupnostjo
  20. Ana Križmančič: Kulturna produkcija in odnosi z javnostmi
  21. Simona Škafar: Odnosi z lokalno skupnostjo
  22. Katja Sušnik: Potrošnja oblačil - znak družbenih identitet
  23. Andreja Rozina: Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
  24. Uroš Jenko: Intranet kot medij internega komuniciranja
  25. Urška Mivšek: Oglaševalska retorika na primeru tiskanih oglasnih sporočil
  26. Katarina Pogačar: Simboli in tiskana oglasna sporočila v sodobni kulturi mladih
  27. Anja Remic: Družbenokulturne razsežnosti življenjskostilega oglaševanja
  28. Petra Prijanovič: Komuniciranje simbola podjetja
  29. Damir Dominić: Analiza pojmovanja odnosov med organizacijo in javnostmi
  30. Nadja Štimac: Retorične razsežnosti odnosov z javnostmi na primeru strateškega povezovanja Leka
  31. Špela Minatti: Odnosi z internimi javnostmi
  32. Jana Cizelj: Komuniciranje interesnih združenj s svojimi člani
  33. Lea Iskra: Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
  34. Edvard Plut: Poslovna etika in pogajanja
  35. Uršula Turnšek: Argumentiranje v oglaševanju
  36. Urška Malavašič: Odnosi z internimi javnostmi
  37. Jernej Demšar: Retorika skozi psihoanalizo
  38. Brigita Zorec: Donatorstvo kot oblika odnosov z javnostmi
  39. Monika Kavalir: Retorični logos
  40. Sanda Zakrajšek: Fotografija kot posnetek in simbolna konstrukcija
  41. Tina Petkovšek: Feminizacija odnosov z javnostmi
  42. Senja Vraber: Odnosi z javnostmi kot element integralnega tržnega komuniciranja
  43. Tjaša Kranjec: Etika odnosov z javnostmi
  44. Tanja Zabukovnik: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi kot doprinos k učinkovitejšemu komuniciranju organizacij
  45. Helena Ujčič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru komercialne radijske postaje Radio Capris
  46. Mija Lorbek: Medijske umetnosti
  47. Katja Tootill: Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
  48. Urška Jakopič: Odnosi z internimi javnostmi
  49. Nataša Leskovšek: Simbolizem in propaganda v nacistični Nemčiji
  50. Marisol Grdina: Stavke, krizno upravljanje in interno komuniciranje
  51. Jernej Zoran: Diktatorji, demagogi, državniki - obvladovanje množic z retoriko
  52. Katja Pirc: Interno komuniciranje v podjetju - študijski primer skupina Novoles, d. d.
  53. Urša Šinkovec: Interno komuniciranje in motivacija zaposlenih v podjetju Simobil
  54. Nina Vidovič: Publiciteta, ustvarjanje slave in industrija zabave
  55. Danica Omrčen: Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
  56. Barbara Panger: Okoljski odnosi z javnostmi na primeru kampanje za golf igrišče v Sečovljah
  57. Sarah Scherti: Odnosi z internimi javnostmi v Novi KBM d.d.
  58. Alenka Vidic: Vloga odnosov z javnostmi za uspeh blagovne znamke Popstars
  59. Meta Vrhnjak: Ecov model razmerja med besedilom in bralcem
  60. Sonja Cingesar: Semiologija oglaševalskih sporočil
  61. Gregor Božnik: Popularizacija znanosti v medijih
  62. Jerneja Domajnko: Debatna argumentacija
  63. Andrejka Rupnik: Funkcija odnosov z javnostmi v organizaciji slovenske policije
  64. Aleksander Čibej: Upravljanje odnosov z internetnimi javnostmi
  65. Janja Viher: Vizualne metafore v oglaševanju
  66. Nives Pustavrh: Semiotična analiza vojne fotografije
  67. Mojca Simčič: Odnosi z lokalno skupnostjo transnacionalnega podjetja
  68. Katja Demšar: Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem v organizaciji
  69. Darja Štukelj: Oglaševalska retorika
  70. Nina Djordjević: Kritična analiza diskurza medijskih reprezentacij kosovske krize v letu 1999
  71. Amela Duratović: Družbena odgovornost v odnosih z lokalno skupnostjo
  72. Janja Vreš: Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij
  73. Erter Pust: Promocijsko novinarstvo
  74. Živa Lenček: Odnosi s finančnimi javnostmi
  75. Mojca Šteiner: Krizno komuniciranje in medijski odziv ob gradnji predora Trojane
  76. Jure Žibert: Raba novih komunikacijskih tehnologij v korporativnem komuniciranju
  77. Jure Požun: Vizualna reprezentacija kompleksnih informacij
  78. Tjaša Jazbinšek: Provokacija v oglaševanju
  79. Barbara Pavlakovič: Usklajevanje nasprotujočih si interesov deležnikov
  80. Ana Milovanovič: Uokvirjanje na področju odnosov z javnostmi
  81. Aleksandra Rebec: Komunikacijske kampanje na Uradu za droge
  82. Danijel Žagar: Dialoški odnosi z javnostmi na spletu - primer spletnega nastopa Slovenske turistične organizacije
  83. Betka Maček: Preseganje stereotipnih reprezentacij ženskih podob v športnih oglasih Nike
  84. Rok Germavc: Ekologija in odnosi z javnostmi
  85. Anja Tehovnik: Odnosi z javnostmi vlade na internetu
  86. Tjaša Klenovšek: Razčlenitev Mobitelove oglaševalske kampanje "15 let svobode gibanja"
  87. Anja Rejc: Fotografija bolnega telesa
  88. Deja Crnović: Potlačitev ženskega branja v trženju filma Let nad kukavičjim gnezdom
  89. Staš Zgonik: Komuniciranje slovenske Rimskokatoliške cerkve z verniki in drugimi javnostmi: korporativni in organizacijski identiteti naproti
  90. Špela Zupanc: Virtualna skupnost kot marketinško orodje
  91. Mateja Bečela: Vojna fotografija
  92. Nina Kodela: Semiološka analiza transformacij ženskih pop idolov v videospotih
  93. Katarina Jurhar: Retorična analiza rabe patosa v Ciceronovih govorih proti Katilini
  94. Urša Pestotnik: Odnosi z internimi javnostmi na Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave
  95. Katja Blažič Grabrovec: Uokvirjanje v odnosih z javnostmi in novinarskem sporočanju
  96. Maša Žunič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru
  97. Aleksandra Lipej: Marketinški odnosi z javnostmi, ustvarjanje publicitete in resničnostni šovi
  98. Katarina Pušnar: Reprezentacija ženskih vlog v oglaševanju
  99. Kaja Kuštrin: Predsedniška retorika Baracka Obame
  100. Katja Tomše: Interno komuniciranje v podjetju Biovega
  101. Jasmina Mrvič: Reprezentacija ženske kot objekta moškega pogleda
  102. Nuša Vučkič: Reprezentacija moškega telesa v oglasih Dolce in Gabbana
  103. Katarina Keršič: Multimedijski oglasi na spletu
  104. Alenka Krže: Korporativni blog - novo orodje v praksi odnosov z javnostmi
  105. Aida Murćehajić: Filmi Pedra Almodóvarja in potrošniška kultura
  106. Katja Godeša: Semiotična analiza naslovnic Georga Loisa za revijo Esquire
  107. Jelka Pavlinec: Avtentičnost in sporočilnost fotografije
  108. Domen Anžlovar: Krščanska retorika in analiza retorike škofa Gregorija Rožmana
  109. Jasna Mavsar: Novi mediji kot orodje za pridobivanje novih študentov
  110. Katja Golob: Raba novih medijev v kriznem komuniciranju
  111. Ada Glažar: Arhetip junaka v tržnih znamkah
  112. Špela Bedene: Nasilje v oglaševanju
  113. Andreja Umek: Vloga medijev v filmu Državljan Kane
  114. Kristina Baraba: Estetizacija vsakdanjega življenja med umetnostjo in potrošnjo
  115. Nina Tomov: Razčlenitev televizijskih oglaševalskih sporočil
  116. Maruša Korošec: Vizualno komuniciranje blagovne znamke Swarovski
  117. Klavdija Jerman: Nove oblike oglaševanja na internetu
  118. Petra Mlakar: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah
  119. Brina Gogala: Simulacija v računalniških igrah
  120. Tjaša Šnut: Marketinški odnosi z javnostmi na spletu 2.0
  121. Jurij Črepinko: Retorika in karizma
  122. Sandra Rozman: Razmerje med osebnim in korporacijskim blogom
  123. Dijana Šljivić: Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju
  124. Andreja Brezovnik: Toscanijevi oglasi za Benetton
  125. Špela Linec: Narativna analiza pravljice o Rdeči kapici na pravljici Rdeče jabolko
  126. Tjaša Gnezda: Ženska podoba v modnem oglaševanju
  127. Maruša Širok: Multimodalnost korporativnega nagovora potrošnikov v novih medijih
  128. Kristina Jurjevčič: Lobiranje in deliberativna demokracija
  129. Tina Tanko: Konstrukcija pogleda in fetiša v modni fotografiji
  130. Suzana Žbogar: Vpliv družbenih medijev na prakso odnosov z javnostmi
  131. Urška Nučič: Fetišistični elementi v modni fotografiji Helmuta Newtona
  132. Bojan Horvat: Raba socialnih medijev kot orodja odnosov z javnostmi
  133. Nataša Pavlič: Popolna razkrita telesa v oglasih
  134. Denis Pucelj: Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
  135. Ana Modic: Med opolnomočenjem in dicipliniranjem žensk
  136. Sanja Zepan: Politično komuniciranje na družbenih omrežjih v politični krizi leta 2013
  137. Nina Pižorn: (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  138. Anja Gorjup: Soočenje kandidatov Danila Türka in Boruta Pahorja v predvolilni kampanji za predsednika RS leta 2012
  139. Katja Zupančič: Sovražni govor na internetnih forumih (na primeru homoseksualcev)
  140. Brigita Bračko: Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi
  141. Vesna Klopčič: Uporaba metafor v tiskanih oglasih
  142. Amadeja Plankl: Raba retoričnih figur v seriji tiskanih oglasov, nagrajenih v letu 2013
  143. Dijana Marin Stojanović: Reprezentacija ženske v filmu Klavir
  144. Larisa Hutter: Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
  145. Mihaela Pacanoska: Reprezentacija ženske in vizualno komuniciranje učinkov vonja v dveh oglasih za parfum Jeana Paula Gaultiera
  146. Silvia Valenčič: Retorična vizija govora I have a dream Martina Luthra Kinga ml.
  147. Gaj Rosič: Retorična analiza govora Winstona Churchilla "We shall fight on the beaches"
  148. Lea Simonič: Televizijska serija Mad Men
  149. Teja Vavtar: Reprezentacija ženskega opolnomočenja v televizijski seriji Seks v mestu
  150. Celina Brumec: Gledališke reprezentacije in aktivne interpretacije občinstva
  151. Gregor Vuk: Temne podobe nemškega filmskega ekspresionizma kot slutnja vzpona nacizma
  152. Nino Bavčar: Med estetiko in obscenostjo
  153. Ema Knez: Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
  154. Monika Habjanič: Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta
  155. Natalija Čepon: Uporaba digitalnih tehnologij med otroci v času prvega vala pandemije Covid-19
  156. Urška Hočevar: Pomen simbolizma kave v oglaševanju in slovenski kulturi: Multimodalna analiza oglasov Loka kava in Barcaffe
  157. Nina Bdiri: Retorična analiza političnega diskurza na primeru govora 22. francoskega predsednika Jacquesa Chiraca
  158. Meta Celestina: Dialoška komunikacija na Facebooku
  159. David Kraševec: Od govorništva do retorike
  160. Tina Makovec: Podoba nemške kanclerke Angele Merkel v evropski karikaturi
  161. Nina Leš: Retorična analiza govora predsednika Boruta Pahorja o begunski problematiki
  162. Iza Furlan: Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
  163. Nada Ban: Odnosi z državnimi institucijami in lobiranje
  164. Ula Furlan: Semiotična analiza filma Trumanov šov
  165. Marko Milenković: Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
  166. Dario Ajdovec: Semiotična analiza karikatur z naslovnic časnika Charlie Hebdo
  167. Gorazd Stane: Semiotična analiza glasbene subkulture
  168. Urška Cerar: Postfeministična analiza reprezentacije ženske kot objekta poželenja in simbola svobode
  169. Sergeja Perklič: Sanje kot oblika naracije v filmu "Mulholland Drive"
  170. Tanja Plesnik: Odnosi z javnostmi državnih inštitucij
  171. Sanja Modrić: Ekonomičnost izražanja v poročevalskem stilu
  172. Tea Pirc, Urša Ris: Kampanja kot difuzija inovacije
  173. Katja Kotnik: Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
  174. Rok Živko: Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
  175. Lana Natek: Samopredstavljanje in vizualna identiteta na Instagramu: primer dveh izbranih modnih vplivnic
  176. Klara Šušteršič: Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
  177. Katja Gomboši: Afirmacija afroameriške identitete kot odziv na naraščajoči rasizem: študija primera avdiovizualnega nastopanja pevke Beyoncé

Druga dela (12)

  1. Andrej Škerlep: Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza
  2. Andrej Škerlep: Javnost, javno mnenje in diskurzivna realnost
  3. Anton Kramberger, Tanja Oblak Črnič, Gregor Petrič, Andrej Škerlep, Mateja Bergant, Janez Jug, Gašper Koren, Matej Kovačič, Boris Kragelj, Jure Pavlič, Tomasz Pirc: Zasnova prenovljenega spletnega mesta FDV
  4. Andrej Škerlep: Slavko Splichal: Kultura javnosti. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Javnost, 2005. 194 strani (ISBN 961-235-210-0), 3.900 SIT
  5. Andrej Škerlep: Krmilni mediji in posplošene forme komuniciranja
  6. Andrej Škerlep: Retorika sprave v postkomunistični Sloveniji
  7. Andrej Škerlep, Tanja Oblak Črnič: Contribution of new media to dialectics between publics and counterpublics
  8. Andrej Škerlep: Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
  9. Andrej Škerlep: Maturana pred Luhmannom: kognicija, socialni sistemi in komunikacija
  10. Andrej Škerlep: Izključitev subjekta: Luhmannovo protislovno pojmovanje komunikacije
  11. Andrej Škerlep: Značilnosti razvoja britanskega tiska
  12. Andrej Škerlep: Retorika, javno razpravljanje in spor o racionalnosti