izpis_h1_title_alt

Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta : primer Whole Foods Market
ID Habjanič, Monika (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/habjanic-monika.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:korporativna spletna mesta, multimodalnost, vizualna slovnica, semiotika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Habjanič]
Leto izida:2016
Št. strani:123 f.
PID:20.500.12556/RUL-84547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.774-026.12(043.2)
COBISS.SI-ID:34118493 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1747
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj