Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Natalija Majsova: Vesolje v sodobnem ruskem filmu
  2. Luka Zevnik: Proučevanje sreče

MSc theses (47)

  1. Nina Konvalinka: Odstiranje nevidnega: reprezentacije istospolnosti v slovenskih glasbenih videospotih
  2. Urška Zalar: Simbolno mesto alkohola v sodobni slovenski kulturi narodnozabavne glasbe
  3. Patricija Fašalek: Vpliv filmov na samorefleksijo gledalcev
  4. Iris Silič: Feministična obravnava televizijske serije Midve z mamo
  5. Alenka Pangerčič: Primerjava latinskoameriških telenovel in turških serij: družbeni vpliv in odnos slovenskega občinstva
  6. Gregor Kocijančič: Konec glasbene zgodovine?
  7. Luka Plečnik: Informativna oddaja s pozitivnimi novicami
  8. Tina Benko: Prostori sodobnega plesa
  9. Urška Mlakar: Prebijanje četrte stene: uporaba neposrednega nagovora v filmu
  10. Ines Dvoršak: Od groze do poželenja: sprememba reprezentacije literarnega vampirja
  11. Maruša Šinkovič: Ko mistika viktorijanske dobe sreča gotski slog
  12. Nina Meden: Hollywood kot kreator mita o idealnem liku predsednika na primeru reprezentacije Abrahama Lincolna
  13. Tina Osvald: Konstrukcija ženskosti v športu - primer Tine Maze
  14. Kaja Kovič: Resničnostna oddaja Uomini e donne
  15. Maja Strnad: Neue Slowenische Kunst - Irwin
  16. Jasna Merklin: Avtorjeva vloga v sodobnem slovenskem dokumentarnem filmu
  17. Tina Drobež: Reprezentacija maorske ženske
  18. Jasmina Hauptman: Igre lakote v krasnem novem svetu
  19. Andreja Kralj: Vloga Slovenskega filmskega centra v procesu digitizacije kinodvoran v Sloveniji
  20. Katja Tootill: Pametni telefon in spletno socialna omrežja v luči Baudrillardove komunikacijske teorije
  21. Pija Svetec: Reprezentacija žensk v akcijskih filmih
  22. Alma Redžić Selimović: Analiza kulturnih politik Slovenije in Evropske unije z vidika razumevanja in obravnave občinstva ter predlogi sprememb slovenske kulturne politike na področju zakonodaje in nacionalnega kulturnega programa
  23. Anej Ivanuša: Sodobni konteksti ljudske glasbe
  24. Tina Javor: Spremembe v slovenskem medijskem prostoru ter njihov vpliv na ustvarjanje in promocijo slovenskih glasbenih izvajalcev
  25. Deja Škerjanc: Za in pred kamero
  26. Kaja Bricman: Fenomen straight edga v Sloveniji
  27. Romana Kralj: Menedžment v popularni glasbi
  28. Sanja Vodovnik: Jean Baudrillard in filmi Jima Jarmuscha
  29. Neža Mele: Konstrukcija nacionalizma v športu
  30. Maja Matić: Vpliv interneta na glasbene scene
  31. Maja Batagelj: Gledališče - pobeg od družbenih norm
  32. Živa Pevec: Odsotnost klasičnega moškega junaka v slovenskem filmu
  33. Brina Sotlar: Fotografija v slovenskem filmu 1945 - 1965
  34. Petra Leverić: Riot Grrrls kot kritika patriarhalnega konstrukta ženskosti
  35. Katja Čevnik: Analiza konstrukcije spolnih identitet v glasbeni reviji Rolling Stone
  36. Ivana Novak: Komično, narativ in filmska komedija
  37. Katja Valant: Filmske zvezde
  38. Jasmina Šepetavc: Homoseksualnost v slovenskem filmu
  39. Liza Ana Jandl: Reprezentacija ženskih likov v filmih Quentina Tarantina
  40. Ksenija Kiseljak: (Re)produciranje sprememb v konstrukcijah hegemonske ženskosti v novodobnih "workplace" nanizankah skozi prizmo semiologije, psihoanalize in feministične filmske teorije
  41. Kristina Meršak: Spol, nacionalnost in razred v kuharski oddaji Ljubezen skozi želodec
  42. Sara Gradišnik: Popularne reprezentacije serijskih morilcev v filmu zadnjih 20 let
  43. Anja Bukovec: Spremembe v podobah najstniškega uporništva v hollywoodskih najstniških filmih
  44. Tadeja Lah: Prikaz odnosov v hollywoodskih romantičnih komedijah
  45. Natalija Majsova: Alkohol v Sovjetski zvezi
  46. Maja Prevolnik: Travmatična afroameriška identiteta v romanih Toni Morrison
  47. Andrej Srakar: Prispevek umetnosti k socioekonomskem položaju kraja

Bsc theses (180)

  1. Ajda Martinčič: Reprezentacija ženskih likov v filmih Wesa Andersona
  2. Sara Belšak: Konstrukcija ljubezni v resničnostni oddaji Love island
  3. Lana Maksima Rumbak: Pot iz pogreznjenega kraja: emancipatorni potencial grozljivk
  4. Zala Paternoster: Vrednote v animiranih filmih
  5. Meta Demšar: Reprezentacije nereprezentabilnega: filmski prikazi grozot holokavsta
  6. Katja Rupnik: Generacijski spopad: konflikti med vrednotami
  7. Maruša Jakše: Kritika naturalizacije rasizma nad Afroameričani na primeru glasbenega videospota This is America
  8. Roman Borković Pejnović: Mitološki motivi kot sredstvo kritike potrošništva v animeju Čudežno potovanje
  9. Sara Klopčič: Vloga platform za pretočno predvajanje pri spreminjanju navad poslušanja glasbe
  10. Kaja Kokošin: Uporaba mobilnih telefonov na koncertih popularne glasbe
  11. Robert Predanič: Reakcije starejših oseb na performans art videe o kršenju družbeno-kulturnih spolnih norm
  12. Klemen Mramor: Digitalizacija glasbene industrije v Sloveniji
  13. Mateja Jesenovec: Reprezentacija spolnih identitet v nadaljevanki Transparent
  14. Alma Drnovac: Konstrukt prihodnosti v sodobnih distopičnih filmih
  15. Petra Bosnar: Hrvaški domoljubni pop/rock
  16. Filip Madarasi: Vizualni elementi kvalitetnega oglasa
  17. Rok Urbanček: Pomembne napake formalne konstrukcije pripovedi v sodobnem slovenskem filmu
  18. Medeja Medved: Obravnava slovenske družbe v slovenskem filmu po letu 2012
  19. Nina Julija Nabergoj: Spreminjanje ideoloških okvirov in subkulturnih identitet alternativnih glasbenih festivalov
  20. Jan Kenk: Vpliv prvoosebne perspektive na vživljanje v video igrah
  21. Alja Polajžer: Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
  22. Zoran Špehar: Umetnost v akciji
  23. Tina Krog: Politika avtorjev in Boštjan Hladnik kot auteur
  24. Mojca Bešter: Reprezentacija spolnih identitet v sodobnem slovenskem filmu
  25. Ivan Mesarič: Spremembe v kulturi pitja piva
  26. Andraž Karun: Glasbeno ustvarjanje v objemu tehnologije
  27. Tone Poljanec: Srečanja plemen
  28. Lucija Golčer: Strip in stripovski junaki v slovenskem prostoru
  29. Jelena Vučković: Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
  30. Urška Jazbec: Spomini na prvi jeans
  31. Lina Vodopivec: Konstrukcija ženske seksualnosti v glasbenih videospotih hip-hop izvajalk
  32. Maja Slanc: Buto skozi oči budizma
  33. Luka Plečnik: Video predstavitev smeri na FDV-ju
  34. Maja Oprešnik: Reprezentacija ženskosti v znanstvenofantastičnem filmu
  35. Vesna Lutar: Politika pogleda skozi feministično filmsko teorijo
  36. Tina Mozetič: Gledališče kot tržna znamka
  37. Ana Gabrovec: Vloga glasbe pri konstrukciji nacionalne identitete
  38. Katja Anžur: Položaj neevropskih migrantov v Republiki Sloveniji
  39. Dunja Verbič: Hrana in razred
  40. Tea Metelko: Wes Anderson kot avtor
  41. Veronika Zakonjšek: Ameriške filmske ustvarjalke
  42. Petra Robinig: Spremembe zasebne fotografije v prehodu iz analogne v digitalno
  43. Alenka Pangerčič: Kuharske oddaje na Slovenskem kot platforma za promocijsko umeščanje proizvodov
  44. Daša Kastelic: Instagram kot kulturni posrednik v modi
  45. Eva Tomazin: Financiranje celovečernega filma v Sloveniji
  46. Urška Grašinar: Tetovaže z religioznimi simboli in njihov pomen
  47. Rok Brstovšek: Rock glasba v očeh Rimskokatoliške cerkve
  48. Majda Derenčin: Kaj nam bo prinesla prihodnost?
  49. Ana Arh: Androginost v ženski modi
  50. Maruša Skornišek: Alternativna kultura in kritično mišljenje
  51. Teja Škufca: Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
  52. Urška Duplišak: Reprezentacija ženskega telesa v performansu
  53. Maja Petrović: Analiza balkanizma v filmu Underground Emirja Kusturice
  54. Kaja Flisar: Modni blog
  55. Anica Šircelj: Vpliv popularne glasbe na identiteto mladostnic na primeru Rihanne in Adele
  56. Sabina Čarman: YouTube kot promocijsko orodje za amaterske glasbene izvajalce
  57. Tina Javor: Promocija slovenskih glasbenih skupin v tujini
  58. Urška Miklič: Doživljanje sprememb moškosti pri mladi generaciji v Sloveniji
  59. Martina Lindič: Reprezentacija ženskosti v novem Hollywoodu v obdobju od leta 1967 do leta 1975
  60. Ana Perko: Hipster
  61. Pina Sadar: Multikulturalizem kot rasizem antirasistov na primeru filmografije Fatiha Akina
  62. Kaja Bohorč: Ita Rina - prva in edina "prava" slovenska filmska zvezda ali le ime za v križanke
  63. Ines Antončič: Tetoviranje
  64. Kaja Berden: Povezava rock glasbe s političnim dogajanjem Združenih držav Amerike v obdobju med leti 2000 in 2011
  65. Kaja Kovič: Fenomen Jersey Shore
  66. Jernej Koren: Slovenska glasba na prepihu
  67. Mateja Fajt: Maske svobode
  68. Andreja Svete: Reprezentacija družbenih vlog novinarjev v sodobnem hollywoodskem filmu
  69. Nastja Rojnik: Šport kot religija
  70. Staša Jager: Preobrazba intimnosti v popularni glasbeni industriji
  71. Neva Stojadinović: Amatersko gledališče znotraj kulturnih društev na štajerskem področju
  72. Blanka Žabić: Fetišizem in Disneyjevi animirani filmi
  73. Kristjan Gašperlin: Mitološka funkcija ameriškega stripa
  74. Neža Zagoričnik: Tamburaštvo v Spodnji Savinjski dolini - mit ali resnica?
  75. Mirna Berberović: Psihoanaliza v popularnem filmu
  76. Sara Bürmen: Obsedenost z mladostjo v znanstvenofantastičnih filmih
  77. Ana Kus: Današnja podoba ljudske glasbe na Slovenskem
  78. Darjo Hrib: Podobe groze
  79. Maša Penčur: Reprezentacije Arabcev v ameriškem mainstream filmu po 11. septembru 2001
  80. Maja Batagelj: Modernizacija tradicionalnega vzorca
  81. Barbara Petrušić: Prostori druženja in kulturne razlike med mladimi
  82. Zorica Lazić: Kult grdega skozi objektiv Diane Arbus
  83. Goran Koražija: Vpliv nordijske mitologije na heavy metal glasbo
  84. Sebastijan Peterka: Lik nezemljana in njegova transformacija
  85. Nika Horvat: Analiza načinov sporočanja o modi v modnih revijah in blogih
  86. Nina Vovk: Kulturni posredniki v popularni kulturi
  87. Mitja Legat: Nogometni huliganizem v igranem filmu
  88. Danaja Batinič: Kultura popotništva
  89. Kristina Širca: Prvine klasičnega noir filma v sodobnem znanstveno-fantastičnem filmu
  90. Tina Cerk: Subkultura emo v luči postmoderne družbe
  91. Ksenija Kiseljak: Mit o petdesetih centih
  92. Tina Zajc: Refleksija (post)kolonialne situacije v afriškem filmu
  93. Živa Pevec: Lik matere v slovenskih filmih
  94. Teja Barborič: Romantična komedija
  95. Polona Potrč: Grafiti in potem ---
  96. Rok Govednik: Neizrekljivi pogled
  97. Ana Fratnik: Lokalno v globalnem mediju
  98. Ana Hojnik: Budizem v popularni kulturi
  99. Kristina Meršak: Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih televizijskih serijah
  100. Jasna Simončič: Ženske v rock glasbi v Sloveniji
  101. Tina Seher Klavora: Ikona nove moškosti
  102. Bojana Rudovič Žvanut: Pomeni bureka v Sloveniji
  103. Petra Žigon: Ženski liki v filmih Davida Fincherja
  104. Urška Mlakar: Metropolis
  105. Andrea Celija: Spolna identiteta v filmih Pedra Almodóvarja
  106. Mira Lenko: Pomen glasbe v očeh mladih
  107. Laren Polič: Vpliv tehnologij na glasbeno industrijo
  108. Mojca Uršič: Socializem in risanke
  109. Katja Čevnik: Analiza stilističnih značilnosti hitov na lokalnem komercialnem radiu
  110. Tamara Rozman: Privlačnost podob trpljenja
  111. Anja Frišek: Sinhronizacija filmov v slovenščino?
  112. Neja Garvas: Etnografski film
  113. Anja Bučar: Konstrukcija slovenskosti v promocijskem gradivu v času predsedovanja Evropski uniji
  114. Špela Novak: Fenomen kuharskih oddaj - analiza oddaje Ljubezen skozi želodec: sodobna družinska kuharija
  115. Nina Cvar: Podoba misli Badiou-Vertov
  116. Alenka Gomboc: Tropikalija kot revolucionarni pojav v brazilski glasbi
  117. Manca Kodermac: Povezava glasbe in oglaševanja
  118. Sanja Matković: Konstrukcija in pripisovanje krivde v filmih, ki reflektirajo zadnjo vojno na Balkanu
  119. Polona Plazar: Popularna glasba in nacionalna identiteta
  120. Manca Perko: Slovenski dokumentarni film v tranzitnem obdobju
  121. Janez Trontelj: Primerjalna analiza ameriškega vojnega filma
  122. Špela Pušnar: Konstrukcija ženskosti v sodobnem hollywoodskem filmu
  123. Grega Baggia: Swing kot subkultura in njegov tržni potencial
  124. Andrej Sladič: Ekstremni - adrenalinski športi v Sloveniji
  125. Brina Medvešček: Mesto realnega in virtualnega v filmu Večno sonce brezmadežnega uma
  126. Tanja Kukovec: Vizualna estetika v sodobnem filmu
  127. Maja Zrim: Spreminjanje podobe Jezusa Kristusa v filmu
  128. Andreja Purger: Položaj ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala (LIFEe) znotraj mreže filmskih festivalov
  129. Gregor Grašič: Kult trpljenja
  130. Konstanca Mitrović: Film-mit sodobnega človeka
  131. Petra Kjuder: Konstrukcija grozljivega v sodobni hollywoodski grozljivki
  132. Danaja Lorenčič: Fenomen "balkanske kulture" v slovenskih filmih po letu 1991
  133. Maja Mikuš: Vojna zvezd
  134. Monika Prinčič: Japonska kultura, znanost in animacija
  135. Jerneja Stanišič: Vpliv EU na spreminjanje nacionalnega javnopolitičnega omrežja
  136. Maja Krajnc: Filmska kritika v sodobnih slovenskih tiskanih medijih
  137. Urša Zupan: Vplivi filmov na gledalce
  138. Tisa Vrečko: Konstrukcija ženskosti pri Larsu von Trierju
  139. Marjeta Mrak: Percepcija spolne neenakosti v popularni glasbi
  140. Neška Husar: Slovenska kulturna politika in predlog zakona o filmskem inštitutu
  141. Lea Menard: Ženski liki v Disneyevih risankah
  142. Klaudija Kozel: Semiotska analiza proglasa 2004/05
  143. Andraž Koželj: Reprezentacija homoseksualcev v sodobni ameriški kinematografiji
  144. Nadja Kogal: Popularna glasba in življenjski stili mladih
  145. Nina Kodrič: Fenomen boy bandov
  146. Urban Presker: Reprezentacija ženske moči v akcijskem filmu
  147. Uroš Lebar: Družba spektakla med znanostjo in tragičnostjo bivanja
  148. Elizabeta Završnik: Bollywood
  149. Neva Kebe: Kapitalistična ideologija in Walt Disney
  150. Irena Perpar: Vampir
  151. Blaž Kosovel: Baudrillardev koncept simulakra
  152. Tina Kramberger: Spremenjena konceptualizacija ameriškega sovražnika v hollywoodskih filmih od vietnamske vojne do 11.9.2001
  153. Darko Sinko: Realno in dokumentarni film
  154. Luka Zevnik: Etos estetike eksistence
  155. Urša Vodopivec: Dogma 95 kot kritika tehnologije v umetnosti
  156. Matija Stepišnik: Medijska konstrukcija nacionalizma v športnih dogodkih
  157. Maruša Ivančič: Šport kot medij oblikovanja nacionalne identitete
  158. Sanja Tatarovac: Nakupovalne prakse v Sloveniji
  159. Jaka Križanič: Porazdelitev vpliva in moči znotraj navijaške skupine Green dragons
  160. Lara Pečjak: Spomini na Jugoslavijo in jugonostalgija med mladimi
  161. Joško Senčar: Forme popularne skladbe
  162. Zala Bricelj: Slovenske ženske režiserke
  163. Špela Standeker: Alternativna glasba in konstrukcija ženskih identitet
  164. Špela Stramšek: Antigona - psihoanalitska interpretacija
  165. Tatjana Popović: Religiozni simboli v hollywoodski znanstveni fantastiki
  166. Petra Šolar: Izraznost telesa s tetoviranjem
  167. Anja Hren: TV Slovenija - izobraževalni program
  168. Maša Koren: Hip hop kultura
  169. Mladen Zagorac: Vloga znanosti in tehnologije v sodobni umetnosti
  170. Tadej Rodman: Prihodnost glasbe v digitalni dobi
  171. Matej Mrevlje: 25 let punka v Sloveniji
  172. Jerneja Žuran: Gola razmerja o eroticizmu in njegovih transformacijah
  173. Simona Habič: Funkcionalnost radia - drugi program Radia Slovenija-Val 202
  174. Simona Belle: Institucionalno in komercionalno gledališče
  175. Andreja Rozina: Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
  176. Barbara Murn: Lepi in drzni
  177. Tina Gams: "Igra rokentrol cela Jugoslavija"
  178. Lidija Radojević: Glasba kot medij političnega
  179. Jana Valant: Medijska simulacija
  180. Milan Slana: Rave kot postseksualni disco

Other documents (33)

  1. Aleksandra Trupej, Peter Stanković: Vprašanje ideologije v postmarksizmu
  2. Peter Stanković: Rustic obsessions: the role of Slovenian folk pop in the Slovenian national imaginary
  3. Peter Stanković: Kulturne študije na Centru za proučevanje religije in kulture
  4. Peter Stanković: Partizanski filmi in partizanarice
  5. Gregor Tomc: Geni, nevroni & jeziki
  6. Franc Trček: Lomopohajkovalec
  7. Peter Stanković: Nov pristop k preučevanju subkultur
  8. Peter Stanković: Ko na vasi donijo kitare
  9. Peter Stanković: Na barikadah rock'n'rolla
  10. Peter Stanković: Nekaj aspektov problema delovanja v sodobni sociološki teoriji
  11. Peter Stanković: Sociološki klasiki in družbena teorija
  12. Peter Stanković: Problem nacionalizma pri Ernestu Gellnerju
  13. Endre Kiss: Tipologija konceptov nacionalnosti iz devetnajstega stoletja
  14. Peter Stanković: Rave subkultura in zagonetna devetdeseta
  15. Peter Stanković: Praksa, habitus in polje
  16. Peter Stanković: Reprezentacija slovenskosti v slovenskem partizanskem filmu
  17. Nisem se imel za grafiti umetnika, šlo je za prisvajanje prostora
  18. Peter Stanković: Jernej Mlekuž, burek.si?! koncepti, recepti, Studia humanitatis ...
  19. Luka Zevnik, Peter Stanković: Prilagajanja imigrantskih jedilnikov
  20. Cirila Toplak, Mitja Velikonja, Jernej Pikalo, Peter Stanković, Ksenija Šabec, Mirt Komel: A Europe of homelands of homeland Europe
  21. Peter Stanković: Slovenski turbofolk in politike kiča
  22. Luka Zevnik, Peter Stanković: Jedilniki v Novih Fužinah
  23. Peter Stanković: K slovenskim kulturnim študijam
  24. Peter Stanković: Podobe emancipacije? Reprezentacija ženskosti in moškosti v slovenskem partizanskem filmu
  25. Peter Stanković: Hip hop v Sloveniji: ali obstaja lokalno specifičen vzorec prevzemanja značilnosti žanra?
  26. Peter Stanković: Uporabe "Balkana": rock in nacionalizem v Sloveniji v devetdesetih letih
  27. Peter Stanković: Giddensova teorija strukturacije: zagate teoretskega eklekticizma
  28. Peter Stanković: Luknje v modernosti: bohemski življenjski stili
  29. Peter Stanković: Razmislek o Luhmannovi sistemski teoriji v kontekstu problema delovanja
  30. Peter Stanković: Umetnost množičnih medijev in družbene manjšine
  31. Peter Stanković: Margaret S. Archer: Realist social theory: the morphogenetic approach
  32. Peter Stanković: David Frisby: Simmel in potem - eseji o družbeni teoriji Georga Simmla
  33. Peter Stanković: Aleš Debeljak: Na ruševinah modernosti. Institucija umetnosti in njene zgodovinske oblike