Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Luka Zevnik:
Proučevanje sreče
Natalija Majsova:
Vesolje v sodobnem ruskem filmu
Primož Mlačnik:
Razmerje med melanholijo in modernostjo na primeru književnosti Franza Kafke
MSc theses (54)
Andrej Srakar:
Prispevek umetnosti k socioekonomskem položaju kraja
Maja Prevolnik:
Travmatična afroameriška identiteta v romanih Toni Morrison
Natalija Majsova:
Alkohol v Sovjetski zvezi
Tadeja Lah:
Prikaz odnosov v hollywoodskih romantičnih komedijah
Anja Bukovec:
Spremembe v podobah najstniškega uporništva v hollywoodskih najstniških filmih
Sara Gradišnik:
Popularne reprezentacije serijskih morilcev v filmu zadnjih 20 let
Kristina Meršak:
Spol, nacionalnost in razred v kuharski oddaji Ljubezen skozi želodec
Ksenija Kiseljak:
(Re)produciranje sprememb v konstrukcijah hegemonske ženskosti v novodobnih "workplace" nanizankah skozi prizmo semiologije, psihoanalize in feministične filmske teorije
Liza Ana Jandl:
Reprezentacija ženskih likov v filmih Quentina Tarantina
Jasmina Šepetavc:
Homoseksualnost v slovenskem filmu
Katja Valant:
Filmske zvezde
Ivana Novak:
Komično, narativ in filmska komedija
Katja Čevnik:
Analiza konstrukcije spolnih identitet v glasbeni reviji Rolling Stone
Petra Leverić:
Riot Grrrls kot kritika patriarhalnega konstrukta ženskosti
Brina Sotlar:
Fotografija v slovenskem filmu 1945 - 1965
Živa Pevec:
Odsotnost klasičnega moškega junaka v slovenskem filmu
Maja Batagelj:
Gledališče - pobeg od družbenih norm
Maja Matić:
Vpliv interneta na glasbene scene
Neža Mele:
Konstrukcija nacionalizma v športu
Sanja Vodovnik:
Jean Baudrillard in filmi Jima Jarmuscha
Anej Ivanuša:
Sodobni konteksti ljudske glasbe
Sabrina Janežič:
Prevladujoča motivika v besedilih slovenske narodnozabavne glasbe: primerjava starejše in sodobne produkcije
Tina Osvald:
Konstrukcija ženskosti v športu - primer Tine Maze
Romana Kralj:
Menedžment v popularni glasbi
Kaja Bricman:
Fenomen straight edga v Sloveniji
Deja Škerjanc:
Za in pred kamero
Tina Javor:
Spremembe v slovenskem medijskem prostoru ter njihov vpliv na ustvarjanje in promocijo slovenskih glasbenih izvajalcev
Alma Redžić Selimović:
Analiza kulturnih politik Slovenije in Evropske unije z vidika razumevanja in obravnave občinstva ter predlogi sprememb slovenske kulturne politike na področju zakonodaje in nacionalnega kulturnega programa
Kaja Kokošin:
Pomanjkanje koncertov popularne glasbe v času izbruha pandemije novega koronavirusa
Ana Zupan:
Humor v sitkom seriji »Tretji kamen od Sonca«
Katja Tootill:
Pametni telefon in spletno socialna omrežja v luči Baudrillardove komunikacijske teorije
Pija Svetec:
Reprezentacija žensk v akcijskih filmih
Andreja Kralj:
Vloga Slovenskega filmskega centra v procesu digitizacije kinodvoran v Sloveniji
Jasmina Hauptman:
Igre lakote v krasnem novem svetu
Tina Drobež:
Reprezentacija maorske ženske
Kaja Kovič:
Resničnostna oddaja Uomini e donne
Maja Strnad:
Neue Slowenische Kunst - Irwin
Jasna Merklin:
Avtorjeva vloga v sodobnem slovenskem dokumentarnem filmu
Urška Zalar:
Simbolno mesto alkohola v sodobni slovenski kulturi narodnozabavne glasbe
Nina Meden:
Hollywood kot kreator mita o idealnem liku predsednika na primeru reprezentacije Abrahama Lincolna
Maruša Šinkovič:
Ko mistika viktorijanske dobe sreča gotski slog
Ines Dvoršak:
Od groze do poželenja: sprememba reprezentacije literarnega vampirja
Urška Mlakar:
Prebijanje četrte stene: uporaba neposrednega nagovora v filmu
Tina Benko:
Prostori sodobnega plesa
Luka Plečnik:
Informativna oddaja s pozitivnimi novicami
Gregor Kocijančič:
Konec glasbene zgodovine?
Maruša Jakše:
Konstrukcija identitete Afroameričanov na primeru sodobnih emancipatornih filmov Shaft, Black Panther ter serije Luke Cage
Alenka Pangerčič:
Primerjava latinskoameriških telenovel in turških serij: družbeni vpliv in odnos slovenskega občinstva
Iris Silič:
Feministična obravnava televizijske serije Midve z mamo
Nina Konvalinka:
Odstiranje nevidnega: reprezentacije istospolnosti v slovenskih glasbenih videospotih
Patricija Fašalek:
Vpliv filmov na samorefleksijo gledalcev
Živa Munda:
Nediegetska klasična (resna) glasba v novejših filmih
Aleksandra Knežević:
Kajenje v filmu noir
Tana Alič:
Sodobne filmske perspektive: analiza ženskega pogleda v filmih zadnjih pet let
BSc theses (195)
Monika Novak:
Punk rock kot glasba protesta v Veliki Britaniji v 1970-ih
Milan Slana:
Rave kot postseksualni disco
Jana Valant:
Medijska simulacija
Lidija Radojević:
Glasba kot medij političnega
Tina Gams:
"Igra rokentrol cela Jugoslavija"
Barbara Murn:
Lepi in drzni
Andreja Rozina:
Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
Simona Belle:
Institucionalno in komercionalno gledališče
Simona Habič:
Funkcionalnost radia - drugi program Radia Slovenija-Val 202
Jerneja Žuran:
Gola razmerja o eroticizmu in njegovih transformacijah
Matej Mrevlje:
25 let punka v Sloveniji
Tadej Rodman:
Prihodnost glasbe v digitalni dobi
Mladen Zagorac:
Vloga znanosti in tehnologije v sodobni umetnosti
Maša Koren:
Hip hop kultura
Anja Hren:
TV Slovenija - izobraževalni program
Petra Šolar:
Izraznost telesa s tetoviranjem
Tatjana Popović:
Religiozni simboli v hollywoodski znanstveni fantastiki
Špela Stramšek:
Antigona - psihoanalitska interpretacija
Špela Standeker:
Alternativna glasba in konstrukcija ženskih identitet
Zala Bricelj:
Slovenske ženske režiserke
Joško Senčar:
Forme popularne skladbe
Lara Pečjak:
Spomini na Jugoslavijo in jugonostalgija med mladimi
Jaka Križanič:
Porazdelitev vpliva in moči znotraj navijaške skupine Green dragons
Sanja Tatarovac:
Nakupovalne prakse v Sloveniji
Maruša Ivančič:
Šport kot medij oblikovanja nacionalne identitete
Matija Stepišnik:
Medijska konstrukcija nacionalizma v športnih dogodkih
Urša Vodopivec:
Dogma 95 kot kritika tehnologije v umetnosti
Luka Zevnik:
Etos estetike eksistence
Darko Sinko:
Realno in dokumentarni film
Tina Kramberger:
Spremenjena konceptualizacija ameriškega sovražnika v hollywoodskih filmih od vietnamske vojne do 11.9.2001
Blaž Kosovel:
Baudrillardev koncept simulakra
Irena Perpar:
Vampir
Neva Kebe:
Kapitalistična ideologija in Walt Disney
Elizabeta Završnik:
Bollywood
Uroš Lebar:
Družba spektakla med znanostjo in tragičnostjo bivanja
Urban Presker:
Reprezentacija ženske moči v akcijskem filmu
Nina Kodrič:
Fenomen boy bandov
Nadja Kogal:
Popularna glasba in življenjski stili mladih
Andraž Koželj:
Reprezentacija homoseksualcev v sodobni ameriški kinematografiji
Klaudija Kozel:
Semiotska analiza proglasa 2004/05
Lea Menard:
Ženski liki v Disneyevih risankah
Neška Husar:
Slovenska kulturna politika in predlog zakona o filmskem inštitutu
Marjeta Mrak:
Percepcija spolne neenakosti v popularni glasbi
Tisa Vrečko:
Konstrukcija ženskosti pri Larsu von Trierju
Urša Zupan:
Vplivi filmov na gledalce
Monika Prinčič:
Japonska kultura, znanost in animacija
Jerneja Stanišič:
Vpliv EU na spreminjanje nacionalnega javnopolitičnega omrežja
Danaja Lorenčič:
Fenomen "balkanske kulture" v slovenskih filmih po letu 1991
Maja Mikuš:
Vojna zvezd
Petra Kjuder:
Konstrukcija grozljivega v sodobni hollywoodski grozljivki
Konstanca Mitrović:
Film-mit sodobnega človeka
Gregor Grašič:
Kult trpljenja
Andreja Purger:
Položaj ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala (LIFEe) znotraj mreže filmskih festivalov
Maja Zrim:
Spreminjanje podobe Jezusa Kristusa v filmu
Tanja Kukovec:
Vizualna estetika v sodobnem filmu
Brina Medvešček:
Mesto realnega in virtualnega v filmu Večno sonce brezmadežnega uma
Andrej Sladič:
Ekstremni - adrenalinski športi v Sloveniji
Grega Baggia:
Swing kot subkultura in njegov tržni potencial
Špela Pušnar:
Konstrukcija ženskosti v sodobnem hollywoodskem filmu
Janez Trontelj:
Primerjalna analiza ameriškega vojnega filma
Manca Perko:
Slovenski dokumentarni film v tranzitnem obdobju
Polona Plazar:
Popularna glasba in nacionalna identiteta
Sanja Matković:
Konstrukcija in pripisovanje krivde v filmih, ki reflektirajo zadnjo vojno na Balkanu
Manca Kodermac:
Povezava glasbe in oglaševanja
Alenka Gomboc:
Tropikalija kot revolucionarni pojav v brazilski glasbi
Nina Cvar:
Podoba misli Badiou-Vertov
Špela Novak:
Fenomen kuharskih oddaj - analiza oddaje Ljubezen skozi želodec: sodobna družinska kuharija
Anja Bučar:
Konstrukcija slovenskosti v promocijskem gradivu v času predsedovanja Evropski uniji
Neja Garvas:
Etnografski film
Anja Frišek:
Sinhronizacija filmov v slovenščino?
Tamara Rozman:
Privlačnost podob trpljenja
Katja Čevnik:
Analiza stilističnih značilnosti hitov na lokalnem komercialnem radiu
Mojca Uršič:
Socializem in risanke
Laren Polič:
Vpliv tehnologij na glasbeno industrijo
Mira Lenko:
Pomen glasbe v očeh mladih
Andrea Celija:
Spolna identiteta v filmih Pedra Almodóvarja
Urška Mlakar:
Metropolis
Petra Žigon:
Ženski liki v filmih Davida Fincherja
Bojana Rudovič Žvanut:
Pomeni bureka v Sloveniji
Tina Seher Klavora:
Ikona nove moškosti
Jasna Simončič:
Ženske v rock glasbi v Sloveniji
Kristina Meršak:
Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih televizijskih serijah
Ana Hojnik:
Budizem v popularni kulturi
Ana Fratnik:
Lokalno v globalnem mediju
Rok Govednik:
Neizrekljivi pogled
Polona Potrč:
Grafiti in potem ---
Teja Barborič:
Romantična komedija
Živa Pevec:
Lik matere v slovenskih filmih
Tina Zajc:
Refleksija (post)kolonialne situacije v afriškem filmu
Ksenija Kiseljak:
Mit o petdesetih centih
Tina Cerk:
Subkultura emo v luči postmoderne družbe
Kristina Širca:
Prvine klasičnega noir filma v sodobnem znanstveno-fantastičnem filmu
Danaja Batinič:
Kultura popotništva
Mitja Legat:
Nogometni huliganizem v igranem filmu
Nina Vovk:
Kulturni posredniki v popularni kulturi
Nika Horvat:
Analiza načinov sporočanja o modi v modnih revijah in blogih
Sebastijan Peterka:
Lik nezemljana in njegova transformacija
Goran Koražija:
Vpliv nordijske mitologije na heavy metal glasbo
Zorica Lazić:
Kult grdega skozi objektiv Diane Arbus
Barbara Petrušić:
Prostori druženja in kulturne razlike med mladimi
Maja Batagelj:
Modernizacija tradicionalnega vzorca
Maša Penčur:
Reprezentacije Arabcev v ameriškem mainstream filmu po 11. septembru 2001
Darjo Hrib:
Podobe groze
Ana Kus:
Današnja podoba ljudske glasbe na Slovenskem
Sara Bürmen:
Obsedenost z mladostjo v znanstvenofantastičnih filmih
Mirna Berberović:
Psihoanaliza v popularnem filmu
Neža Zagoričnik:
Tamburaštvo v Spodnji Savinjski dolini - mit ali resnica?
Kristjan Gašperlin:
Mitološka funkcija ameriškega stripa
Blanka Žabić:
Fetišizem in Disneyjevi animirani filmi
Neva Stojadinović:
Amatersko gledališče znotraj kulturnih društev na štajerskem področju
Staša Jager:
Preobrazba intimnosti v popularni glasbeni industriji
Nastja Rojnik:
Šport kot religija
Andreja Svete:
Reprezentacija družbenih vlog novinarjev v sodobnem hollywoodskem filmu
Mateja Fajt:
Maske svobode
Jernej Koren:
Slovenska glasba na prepihu
Kaja Kovič:
Fenomen Jersey Shore
Kaja Berden:
Povezava rock glasbe s političnim dogajanjem Združenih držav Amerike v obdobju med leti 2000 in 2011
Ines Antončič:
Tetoviranje
Kaja Bohorč:
Ita Rina - prva in edina "prava" slovenska filmska zvezda ali le ime za v križanke
Pina Sadar:
Multikulturalizem kot rasizem antirasistov na primeru filmografije Fatiha Akina
Ana Perko:
Hipster
Martina Lindič:
Reprezentacija ženskosti v novem Hollywoodu v obdobju od leta 1967 do leta 1975
Urška Miklič:
Doživljanje sprememb moškosti pri mladi generaciji v Sloveniji
Tina Javor:
Promocija slovenskih glasbenih skupin v tujini
Sabina Čarman:
YouTube kot promocijsko orodje za amaterske glasbene izvajalce
Anica Šircelj:
Vpliv popularne glasbe na identiteto mladostnic na primeru Rihanne in Adele
Kaja Flisar:
Modni blog
Maja Petrović:
Analiza balkanizma v filmu Underground Emirja Kusturice
Urška Duplišak:
Reprezentacija ženskega telesa v performansu
Teja Škufca:
Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
Maruša Skornišek:
Alternativna kultura in kritično mišljenje
Ana Arh:
Androginost v ženski modi
Majda Derenčin:
Kaj nam bo prinesla prihodnost?
Rok Brstovšek:
Rock glasba v očeh Rimskokatoliške cerkve
Nel Daugul:
Metalci danes: klasična subkultura ali njen odmev?
Ljerka Lučić:
Liberalizacija v slovenskem partizanskem filmu v šestdesetih letih
Živa Munda:
Politično gledališče. Primer: Slovensko mladinsko gledališče (predstava Naše nasilje in vaše nasilje)
Marcel Martinc:
Značilnosti populacije sredinih protestnikov in njihovi razlogi za nasprotovanje cepljenju proti COVID – 19
Urška Grašinar:
Tetovaže z religioznimi simboli in njihov pomen
Eva Tomazin:
Financiranje celovečernega filma v Sloveniji
Daša Kastelic:
Instagram kot kulturni posrednik v modi
Alenka Pangerčič:
Kuharske oddaje na Slovenskem kot platforma za promocijsko umeščanje proizvodov
Petra Robinig:
Spremembe zasebne fotografije v prehodu iz analogne v digitalno
Veronika Zakonjšek:
Ameriške filmske ustvarjalke
Leana Herak:
Pravljični elementi v hollywoodskih fikcijskih filmih: analiza filma Matrica
Urška Jarc:
Reprezentacija mentalnih bolezni v sodobnih hollywoodskih filmih
Ana Gabrovec:
Vloga glasbe pri konstrukciji nacionalne identitete
Tea Metelko:
Wes Anderson kot avtor
Dunja Verbič:
Hrana in razred
Katja Anžur:
Položaj neevropskih migrantov v Republiki Sloveniji
Vesna Lutar:
Politika pogleda skozi feministično filmsko teorijo
Tina Mozetič:
Gledališče kot tržna znamka
Maja Oprešnik:
Reprezentacija ženskosti v znanstvenofantastičnem filmu
Lina Vodopivec:
Konstrukcija ženske seksualnosti v glasbenih videospotih hip-hop izvajalk
Maja Slanc:
Buto skozi oči budizma
Luka Plečnik:
Video predstavitev smeri na FDV-ju
Andraž Karun:
Glasbeno ustvarjanje v objemu tehnologije
Tone Poljanec:
Srečanja plemen
Lucija Golčer:
Strip in stripovski junaki v slovenskem prostoru
Jelena Vučković:
Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
Urška Jazbec:
Spomini na prvi jeans
Ivan Mesarič:
Spremembe v kulturi pitja piva
Tina Krog:
Politika avtorjev in Boštjan Hladnik kot auteur
Mojca Bešter:
Reprezentacija spolnih identitet v sodobnem slovenskem filmu
Zoran Špehar:
Umetnost v akciji
Maruša Jakše:
Kritika naturalizacije rasizma nad Afroameričani na primeru glasbenega videospota This is America
Katja Rupnik:
Generacijski spopad: konflikti med vrednotami
Meta Demšar:
Reprezentacije nereprezentabilnega: filmski prikazi grozot holokavsta
Zala Paternoster:
Vrednote v animiranih filmih
Nina Julija Nabergoj:
Spreminjanje ideoloških okvirov in subkulturnih identitet alternativnih glasbenih festivalov
Jan Kenk:
Vpliv prvoosebne perspektive na vživljanje v video igrah
Alja Polajžer:
Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
Medeja Medved:
Obravnava slovenske družbe v slovenskem filmu po letu 2012
Rok Urbanček:
Pomembne napake formalne konstrukcije pripovedi v sodobnem slovenskem filmu
Alma Drnovac:
Konstrukt prihodnosti v sodobnih distopičnih filmih
Petra Bosnar:
Hrvaški domoljubni pop/rock
Filip Madarasi:
Vizualni elementi kvalitetnega oglasa
Mateja Jesenovec:
Reprezentacija spolnih identitet v nadaljevanki Transparent
Klemen Mramor:
Digitalizacija glasbene industrije v Sloveniji
Robert Predanič:
Reakcije starejših oseb na performans art videe o kršenju družbeno-kulturnih spolnih norm
Maja Krajnc:
Filmska kritika v sodobnih slovenskih tiskanih medijih
Maja Pogačnik:
razvoj lika italijanskega gangsterja v filmih Martina Scorseseja
Kaja Kokošin:
Uporaba mobilnih telefonov na koncertih popularne glasbe
Lana Maksima Rumbak:
Pot iz pogreznjenega kraja: emancipatorni potencial grozljivk
Sara Klopčič:
Vloga platform za pretočno predvajanje pri spreminjanju navad poslušanja glasbe
Roman Borković Pejnović:
Mitološki motivi kot sredstvo kritike potrošništva v animeju Čudežno potovanje
Sara Belšak:
Konstrukcija ljubezni v resničnostni oddaji Love island
Ajda Martinčič:
Reprezentacija ženskih likov v filmih Wesa Andersona
Kaja Šoštarec:
Ženske v hip-hop kulturi: obravnava raperk v domačih medijih
Maj Kobilica:
Primerjava formalnega in neformalnega glasbeno izobraževalnega sistema v Sloveniji
Iva Jujnović:
Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
Aja Bizavičar:
Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
Mateja Černec:
Spreminjanje pomenov čokolade skozi čas: primerjalna analiza dveh generacij na primeru Maribora
Tea Lampreht:
Slovenska kulinarična dediščina skozi model Izvorno slovensko
Janez Cucek:
Banalni harmonikalizem: stereotipizacija slovenstva v glasbeni oddaji Slovenski pozdrav
Other documents (28)
Peter Stanković:
Aleš Debeljak: Na ruševinah modernosti. Institucija umetnosti in njene zgodovinske oblike
Peter Stanković:
David Frisby: Simmel in potem - eseji o družbeni teoriji Georga Simmla
Peter Stanković:
Margaret S. Archer: Realist social theory: the morphogenetic approach
Peter Stanković:
Umetnost množičnih medijev in družbene manjšine
Peter Stanković:
Razmislek o Luhmannovi sistemski teoriji v kontekstu problema delovanja
Peter Stanković:
Luknje v modernosti: bohemski življenjski stili
Peter Stanković:
Giddensova teorija strukturacije: zagate teoretskega eklekticizma
Peter Stanković:
Uporabe "Balkana": rock in nacionalizem v Sloveniji v devetdesetih letih
Peter Stanković:
Hip hop v Sloveniji: ali obstaja lokalno specifičen vzorec prevzemanja značilnosti žanra?
Peter Stanković:
Podobe emancipacije? Reprezentacija ženskosti in moškosti v slovenskem partizanskem filmu
Peter Stanković:
K slovenskim kulturnim študijam
Peter Stanković:
Praksa, habitus in polje
Peter Stanković:
Rave subkultura in zagonetna devetdeseta
Peter Stanković:
Problem nacionalizma pri Ernestu Gellnerju
Peter Stanković:
Sociološki klasiki in družbena teorija
Peter Stanković:
Nekaj aspektov problema delovanja v sodobni sociološki teoriji
Peter Stanković:
Na barikadah rock'n'rolla
Peter Stanković:
Ko na vasi donijo kitare
Peter Stanković:
Nov pristop k preučevanju subkultur
Peter Stanković:
Rustic obsessions: the role of Slovenian folk pop in the Slovenian national imaginary
Peter Stanković:
Partizanski filmi in partizanarice
Peter Stanković:
Kulturne študije na Centru za proučevanje religije in kulture
Peter Stanković, Robert Bobnič:
Občinstva sodobne slovenske narodnozabavne glasbe v kulturološki perspektivi
Aleksandra Trupej, Peter Stanković:
Vprašanje ideologije v postmarksizmu
Luka Zevnik, Peter Stanković:
Jedilniki v Novih Fužinah
Endre Kiss:
Tipologija konceptov nacionalnosti iz devetnajstega stoletja
Peter Stanković:
Slovenske narodnozabavne zasedbe na družbenih omrežjih
Peter Stanković:
Digitalno komuniciranje