Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Luka Zevnik: Proučevanje sreče
  2. Natalija Majsova: Vesolje v sodobnem ruskem filmu
  3. Primož Mlačnik: Razmerje med melanholijo in modernostjo na primeru književnosti Franza Kafke

Magistrska dela (54)

  1. Andrej Srakar: Prispevek umetnosti k socioekonomskem položaju kraja
  2. Maja Prevolnik: Travmatična afroameriška identiteta v romanih Toni Morrison
  3. Natalija Majsova: Alkohol v Sovjetski zvezi
  4. Tadeja Lah: Prikaz odnosov v hollywoodskih romantičnih komedijah
  5. Anja Bukovec: Spremembe v podobah najstniškega uporništva v hollywoodskih najstniških filmih
  6. Sara Gradišnik: Popularne reprezentacije serijskih morilcev v filmu zadnjih 20 let
  7. Kristina Meršak: Spol, nacionalnost in razred v kuharski oddaji Ljubezen skozi želodec
  8. Ksenija Kiseljak: (Re)produciranje sprememb v konstrukcijah hegemonske ženskosti v novodobnih "workplace" nanizankah skozi prizmo semiologije, psihoanalize in feministične filmske teorije
  9. Liza Ana Jandl: Reprezentacija ženskih likov v filmih Quentina Tarantina
  10. Jasmina Šepetavc: Homoseksualnost v slovenskem filmu
  11. Katja Valant: Filmske zvezde
  12. Ivana Novak: Komično, narativ in filmska komedija
  13. Katja Čevnik: Analiza konstrukcije spolnih identitet v glasbeni reviji Rolling Stone
  14. Petra Leverić: Riot Grrrls kot kritika patriarhalnega konstrukta ženskosti
  15. Brina Sotlar: Fotografija v slovenskem filmu 1945 - 1965
  16. Živa Pevec: Odsotnost klasičnega moškega junaka v slovenskem filmu
  17. Maja Batagelj: Gledališče - pobeg od družbenih norm
  18. Maja Matić: Vpliv interneta na glasbene scene
  19. Neža Mele: Konstrukcija nacionalizma v športu
  20. Sanja Vodovnik: Jean Baudrillard in filmi Jima Jarmuscha
  21. Anej Ivanuša: Sodobni konteksti ljudske glasbe
  22. Sabrina Janežič: Prevladujoča motivika v besedilih slovenske narodnozabavne glasbe: primerjava starejše in sodobne produkcije
  23. Tina Osvald: Konstrukcija ženskosti v športu - primer Tine Maze
  24. Romana Kralj: Menedžment v popularni glasbi
  25. Kaja Bricman: Fenomen straight edga v Sloveniji
  26. Deja Škerjanc: Za in pred kamero
  27. Tina Javor: Spremembe v slovenskem medijskem prostoru ter njihov vpliv na ustvarjanje in promocijo slovenskih glasbenih izvajalcev
  28. Alma Redžić Selimović: Analiza kulturnih politik Slovenije in Evropske unije z vidika razumevanja in obravnave občinstva ter predlogi sprememb slovenske kulturne politike na področju zakonodaje in nacionalnega kulturnega programa
  29. Kaja Kokošin: Pomanjkanje koncertov popularne glasbe v času izbruha pandemije novega koronavirusa
  30. Ana Zupan: Humor v sitkom seriji »Tretji kamen od Sonca«
  31. Katja Tootill: Pametni telefon in spletno socialna omrežja v luči Baudrillardove komunikacijske teorije
  32. Pija Svetec: Reprezentacija žensk v akcijskih filmih
  33. Andreja Kralj: Vloga Slovenskega filmskega centra v procesu digitizacije kinodvoran v Sloveniji
  34. Jasmina Hauptman: Igre lakote v krasnem novem svetu
  35. Tina Drobež: Reprezentacija maorske ženske
  36. Kaja Kovič: Resničnostna oddaja Uomini e donne
  37. Maja Strnad: Neue Slowenische Kunst - Irwin
  38. Jasna Merklin: Avtorjeva vloga v sodobnem slovenskem dokumentarnem filmu
  39. Urška Zalar: Simbolno mesto alkohola v sodobni slovenski kulturi narodnozabavne glasbe
  40. Nina Meden: Hollywood kot kreator mita o idealnem liku predsednika na primeru reprezentacije Abrahama Lincolna
  41. Maruša Šinkovič: Ko mistika viktorijanske dobe sreča gotski slog
  42. Ines Dvoršak: Od groze do poželenja: sprememba reprezentacije literarnega vampirja
  43. Urška Mlakar: Prebijanje četrte stene: uporaba neposrednega nagovora v filmu
  44. Tina Benko: Prostori sodobnega plesa
  45. Luka Plečnik: Informativna oddaja s pozitivnimi novicami
  46. Gregor Kocijančič: Konec glasbene zgodovine?
  47. Maruša Jakše: Konstrukcija identitete Afroameričanov na primeru sodobnih emancipatornih filmov Shaft, Black Panther ter serije Luke Cage
  48. Alenka Pangerčič: Primerjava latinskoameriških telenovel in turških serij: družbeni vpliv in odnos slovenskega občinstva
  49. Iris Silič: Feministična obravnava televizijske serije Midve z mamo
  50. Nina Konvalinka: Odstiranje nevidnega: reprezentacije istospolnosti v slovenskih glasbenih videospotih
  51. Patricija Fašalek: Vpliv filmov na samorefleksijo gledalcev
  52. Živa Munda: Nediegetska klasična (resna) glasba v novejših filmih
  53. Aleksandra Knežević: Kajenje v filmu noir
  54. Tana Alič: Sodobne filmske perspektive: analiza ženskega pogleda v filmih zadnjih pet let

Diplomska dela (195)

  1. Monika Novak: Punk rock kot glasba protesta v Veliki Britaniji v 1970-ih
  2. Milan Slana: Rave kot postseksualni disco
  3. Jana Valant: Medijska simulacija
  4. Lidija Radojević: Glasba kot medij političnega
  5. Tina Gams: "Igra rokentrol cela Jugoslavija"
  6. Barbara Murn: Lepi in drzni
  7. Andreja Rozina: Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
  8. Simona Belle: Institucionalno in komercionalno gledališče
  9. Simona Habič: Funkcionalnost radia - drugi program Radia Slovenija-Val 202
  10. Jerneja Žuran: Gola razmerja o eroticizmu in njegovih transformacijah
  11. Matej Mrevlje: 25 let punka v Sloveniji
  12. Tadej Rodman: Prihodnost glasbe v digitalni dobi
  13. Mladen Zagorac: Vloga znanosti in tehnologije v sodobni umetnosti
  14. Maša Koren: Hip hop kultura
  15. Anja Hren: TV Slovenija - izobraževalni program
  16. Petra Šolar: Izraznost telesa s tetoviranjem
  17. Tatjana Popović: Religiozni simboli v hollywoodski znanstveni fantastiki
  18. Špela Stramšek: Antigona - psihoanalitska interpretacija
  19. Špela Standeker: Alternativna glasba in konstrukcija ženskih identitet
  20. Zala Bricelj: Slovenske ženske režiserke
  21. Joško Senčar: Forme popularne skladbe
  22. Lara Pečjak: Spomini na Jugoslavijo in jugonostalgija med mladimi
  23. Jaka Križanič: Porazdelitev vpliva in moči znotraj navijaške skupine Green dragons
  24. Sanja Tatarovac: Nakupovalne prakse v Sloveniji
  25. Maruša Ivančič: Šport kot medij oblikovanja nacionalne identitete
  26. Matija Stepišnik: Medijska konstrukcija nacionalizma v športnih dogodkih
  27. Urša Vodopivec: Dogma 95 kot kritika tehnologije v umetnosti
  28. Luka Zevnik: Etos estetike eksistence
  29. Darko Sinko: Realno in dokumentarni film
  30. Tina Kramberger: Spremenjena konceptualizacija ameriškega sovražnika v hollywoodskih filmih od vietnamske vojne do 11.9.2001
  31. Blaž Kosovel: Baudrillardev koncept simulakra
  32. Irena Perpar: Vampir
  33. Neva Kebe: Kapitalistična ideologija in Walt Disney
  34. Elizabeta Završnik: Bollywood
  35. Uroš Lebar: Družba spektakla med znanostjo in tragičnostjo bivanja
  36. Urban Presker: Reprezentacija ženske moči v akcijskem filmu
  37. Nina Kodrič: Fenomen boy bandov
  38. Nadja Kogal: Popularna glasba in življenjski stili mladih
  39. Andraž Koželj: Reprezentacija homoseksualcev v sodobni ameriški kinematografiji
  40. Klaudija Kozel: Semiotska analiza proglasa 2004/05
  41. Lea Menard: Ženski liki v Disneyevih risankah
  42. Neška Husar: Slovenska kulturna politika in predlog zakona o filmskem inštitutu
  43. Marjeta Mrak: Percepcija spolne neenakosti v popularni glasbi
  44. Tisa Vrečko: Konstrukcija ženskosti pri Larsu von Trierju
  45. Urša Zupan: Vplivi filmov na gledalce
  46. Monika Prinčič: Japonska kultura, znanost in animacija
  47. Jerneja Stanišič: Vpliv EU na spreminjanje nacionalnega javnopolitičnega omrežja
  48. Danaja Lorenčič: Fenomen "balkanske kulture" v slovenskih filmih po letu 1991
  49. Maja Mikuš: Vojna zvezd
  50. Petra Kjuder: Konstrukcija grozljivega v sodobni hollywoodski grozljivki
  51. Konstanca Mitrović: Film-mit sodobnega človeka
  52. Gregor Grašič: Kult trpljenja
  53. Andreja Purger: Položaj ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala (LIFEe) znotraj mreže filmskih festivalov
  54. Maja Zrim: Spreminjanje podobe Jezusa Kristusa v filmu
  55. Tanja Kukovec: Vizualna estetika v sodobnem filmu
  56. Brina Medvešček: Mesto realnega in virtualnega v filmu Večno sonce brezmadežnega uma
  57. Andrej Sladič: Ekstremni - adrenalinski športi v Sloveniji
  58. Grega Baggia: Swing kot subkultura in njegov tržni potencial
  59. Špela Pušnar: Konstrukcija ženskosti v sodobnem hollywoodskem filmu
  60. Janez Trontelj: Primerjalna analiza ameriškega vojnega filma
  61. Manca Perko: Slovenski dokumentarni film v tranzitnem obdobju
  62. Polona Plazar: Popularna glasba in nacionalna identiteta
  63. Sanja Matković: Konstrukcija in pripisovanje krivde v filmih, ki reflektirajo zadnjo vojno na Balkanu
  64. Manca Kodermac: Povezava glasbe in oglaševanja
  65. Alenka Gomboc: Tropikalija kot revolucionarni pojav v brazilski glasbi
  66. Nina Cvar: Podoba misli Badiou-Vertov
  67. Špela Novak: Fenomen kuharskih oddaj - analiza oddaje Ljubezen skozi želodec: sodobna družinska kuharija
  68. Anja Bučar: Konstrukcija slovenskosti v promocijskem gradivu v času predsedovanja Evropski uniji
  69. Neja Garvas: Etnografski film
  70. Anja Frišek: Sinhronizacija filmov v slovenščino?
  71. Tamara Rozman: Privlačnost podob trpljenja
  72. Katja Čevnik: Analiza stilističnih značilnosti hitov na lokalnem komercialnem radiu
  73. Mojca Uršič: Socializem in risanke
  74. Laren Polič: Vpliv tehnologij na glasbeno industrijo
  75. Mira Lenko: Pomen glasbe v očeh mladih
  76. Andrea Celija: Spolna identiteta v filmih Pedra Almodóvarja
  77. Urška Mlakar: Metropolis
  78. Petra Žigon: Ženski liki v filmih Davida Fincherja
  79. Bojana Rudovič Žvanut: Pomeni bureka v Sloveniji
  80. Tina Seher Klavora: Ikona nove moškosti
  81. Jasna Simončič: Ženske v rock glasbi v Sloveniji
  82. Kristina Meršak: Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih televizijskih serijah
  83. Ana Hojnik: Budizem v popularni kulturi
  84. Ana Fratnik: Lokalno v globalnem mediju
  85. Rok Govednik: Neizrekljivi pogled
  86. Polona Potrč: Grafiti in potem ---
  87. Teja Barborič: Romantična komedija
  88. Živa Pevec: Lik matere v slovenskih filmih
  89. Tina Zajc: Refleksija (post)kolonialne situacije v afriškem filmu
  90. Ksenija Kiseljak: Mit o petdesetih centih
  91. Tina Cerk: Subkultura emo v luči postmoderne družbe
  92. Kristina Širca: Prvine klasičnega noir filma v sodobnem znanstveno-fantastičnem filmu
  93. Danaja Batinič: Kultura popotništva
  94. Mitja Legat: Nogometni huliganizem v igranem filmu
  95. Nina Vovk: Kulturni posredniki v popularni kulturi
  96. Nika Horvat: Analiza načinov sporočanja o modi v modnih revijah in blogih
  97. Sebastijan Peterka: Lik nezemljana in njegova transformacija
  98. Goran Koražija: Vpliv nordijske mitologije na heavy metal glasbo
  99. Zorica Lazić: Kult grdega skozi objektiv Diane Arbus
  100. Barbara Petrušić: Prostori druženja in kulturne razlike med mladimi
  101. Maja Batagelj: Modernizacija tradicionalnega vzorca
  102. Maša Penčur: Reprezentacije Arabcev v ameriškem mainstream filmu po 11. septembru 2001
  103. Darjo Hrib: Podobe groze
  104. Ana Kus: Današnja podoba ljudske glasbe na Slovenskem
  105. Sara Bürmen: Obsedenost z mladostjo v znanstvenofantastičnih filmih
  106. Mirna Berberović: Psihoanaliza v popularnem filmu
  107. Neža Zagoričnik: Tamburaštvo v Spodnji Savinjski dolini - mit ali resnica?
  108. Kristjan Gašperlin: Mitološka funkcija ameriškega stripa
  109. Blanka Žabić: Fetišizem in Disneyjevi animirani filmi
  110. Neva Stojadinović: Amatersko gledališče znotraj kulturnih društev na štajerskem področju
  111. Staša Jager: Preobrazba intimnosti v popularni glasbeni industriji
  112. Nastja Rojnik: Šport kot religija
  113. Andreja Svete: Reprezentacija družbenih vlog novinarjev v sodobnem hollywoodskem filmu
  114. Mateja Fajt: Maske svobode
  115. Jernej Koren: Slovenska glasba na prepihu
  116. Kaja Kovič: Fenomen Jersey Shore
  117. Kaja Berden: Povezava rock glasbe s političnim dogajanjem Združenih držav Amerike v obdobju med leti 2000 in 2011
  118. Ines Antončič: Tetoviranje
  119. Kaja Bohorč: Ita Rina - prva in edina "prava" slovenska filmska zvezda ali le ime za v križanke
  120. Pina Sadar: Multikulturalizem kot rasizem antirasistov na primeru filmografije Fatiha Akina
  121. Ana Perko: Hipster
  122. Martina Lindič: Reprezentacija ženskosti v novem Hollywoodu v obdobju od leta 1967 do leta 1975
  123. Urška Miklič: Doživljanje sprememb moškosti pri mladi generaciji v Sloveniji
  124. Tina Javor: Promocija slovenskih glasbenih skupin v tujini
  125. Sabina Čarman: YouTube kot promocijsko orodje za amaterske glasbene izvajalce
  126. Anica Šircelj: Vpliv popularne glasbe na identiteto mladostnic na primeru Rihanne in Adele
  127. Kaja Flisar: Modni blog
  128. Maja Petrović: Analiza balkanizma v filmu Underground Emirja Kusturice
  129. Urška Duplišak: Reprezentacija ženskega telesa v performansu
  130. Teja Škufca: Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
  131. Maruša Skornišek: Alternativna kultura in kritično mišljenje
  132. Ana Arh: Androginost v ženski modi
  133. Majda Derenčin: Kaj nam bo prinesla prihodnost?
  134. Rok Brstovšek: Rock glasba v očeh Rimskokatoliške cerkve
  135. Nel Daugul: Metalci danes: klasična subkultura ali njen odmev?
  136. Ljerka Lučić: Liberalizacija v slovenskem partizanskem filmu v šestdesetih letih
  137. Živa Munda: Politično gledališče. Primer: Slovensko mladinsko gledališče (predstava Naše nasilje in vaše nasilje)
  138. Marcel Martinc: Značilnosti populacije sredinih protestnikov in njihovi razlogi za nasprotovanje cepljenju proti COVID – 19
  139. Urška Grašinar: Tetovaže z religioznimi simboli in njihov pomen
  140. Eva Tomazin: Financiranje celovečernega filma v Sloveniji
  141. Daša Kastelic: Instagram kot kulturni posrednik v modi
  142. Alenka Pangerčič: Kuharske oddaje na Slovenskem kot platforma za promocijsko umeščanje proizvodov
  143. Petra Robinig: Spremembe zasebne fotografije v prehodu iz analogne v digitalno
  144. Veronika Zakonjšek: Ameriške filmske ustvarjalke
  145. Leana Herak: Pravljični elementi v hollywoodskih fikcijskih filmih: analiza filma Matrica
  146. Urška Jarc: Reprezentacija mentalnih bolezni v sodobnih hollywoodskih filmih
  147. Ana Gabrovec: Vloga glasbe pri konstrukciji nacionalne identitete
  148. Tea Metelko: Wes Anderson kot avtor
  149. Dunja Verbič: Hrana in razred
  150. Katja Anžur: Položaj neevropskih migrantov v Republiki Sloveniji
  151. Vesna Lutar: Politika pogleda skozi feministično filmsko teorijo
  152. Tina Mozetič: Gledališče kot tržna znamka
  153. Maja Oprešnik: Reprezentacija ženskosti v znanstvenofantastičnem filmu
  154. Lina Vodopivec: Konstrukcija ženske seksualnosti v glasbenih videospotih hip-hop izvajalk
  155. Maja Slanc: Buto skozi oči budizma
  156. Luka Plečnik: Video predstavitev smeri na FDV-ju
  157. Andraž Karun: Glasbeno ustvarjanje v objemu tehnologije
  158. Tone Poljanec: Srečanja plemen
  159. Lucija Golčer: Strip in stripovski junaki v slovenskem prostoru
  160. Jelena Vučković: Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
  161. Urška Jazbec: Spomini na prvi jeans
  162. Ivan Mesarič: Spremembe v kulturi pitja piva
  163. Tina Krog: Politika avtorjev in Boštjan Hladnik kot auteur
  164. Mojca Bešter: Reprezentacija spolnih identitet v sodobnem slovenskem filmu
  165. Zoran Špehar: Umetnost v akciji
  166. Maruša Jakše: Kritika naturalizacije rasizma nad Afroameričani na primeru glasbenega videospota This is America
  167. Katja Rupnik: Generacijski spopad: konflikti med vrednotami
  168. Meta Demšar: Reprezentacije nereprezentabilnega: filmski prikazi grozot holokavsta
  169. Zala Paternoster: Vrednote v animiranih filmih
  170. Nina Julija Nabergoj: Spreminjanje ideoloških okvirov in subkulturnih identitet alternativnih glasbenih festivalov
  171. Jan Kenk: Vpliv prvoosebne perspektive na vživljanje v video igrah
  172. Alja Polajžer: Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
  173. Medeja Medved: Obravnava slovenske družbe v slovenskem filmu po letu 2012
  174. Rok Urbanček: Pomembne napake formalne konstrukcije pripovedi v sodobnem slovenskem filmu
  175. Alma Drnovac: Konstrukt prihodnosti v sodobnih distopičnih filmih
  176. Petra Bosnar: Hrvaški domoljubni pop/rock
  177. Filip Madarasi: Vizualni elementi kvalitetnega oglasa
  178. Mateja Jesenovec: Reprezentacija spolnih identitet v nadaljevanki Transparent
  179. Klemen Mramor: Digitalizacija glasbene industrije v Sloveniji
  180. Robert Predanič: Reakcije starejših oseb na performans art videe o kršenju družbeno-kulturnih spolnih norm
  181. Maja Krajnc: Filmska kritika v sodobnih slovenskih tiskanih medijih
  182. Maja Pogačnik: razvoj lika italijanskega gangsterja v filmih Martina Scorseseja
  183. Kaja Kokošin: Uporaba mobilnih telefonov na koncertih popularne glasbe
  184. Lana Maksima Rumbak: Pot iz pogreznjenega kraja: emancipatorni potencial grozljivk
  185. Sara Klopčič: Vloga platform za pretočno predvajanje pri spreminjanju navad poslušanja glasbe
  186. Roman Borković Pejnović: Mitološki motivi kot sredstvo kritike potrošništva v animeju Čudežno potovanje
  187. Sara Belšak: Konstrukcija ljubezni v resničnostni oddaji Love island
  188. Ajda Martinčič: Reprezentacija ženskih likov v filmih Wesa Andersona
  189. Kaja Šoštarec: Ženske v hip-hop kulturi: obravnava raperk v domačih medijih
  190. Maj Kobilica: Primerjava formalnega in neformalnega glasbeno izobraževalnega sistema v Sloveniji
  191. Iva Jujnović: Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
  192. Aja Bizavičar: Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
  193. Mateja Černec: Spreminjanje pomenov čokolade skozi čas: primerjalna analiza dveh generacij na primeru Maribora
  194. Tea Lampreht: Slovenska kulinarična dediščina skozi model Izvorno slovensko
  195. Janez Cucek: Banalni harmonikalizem: stereotipizacija slovenstva v glasbeni oddaji Slovenski pozdrav

Druga dela (28)

  1. Peter Stanković: Aleš Debeljak: Na ruševinah modernosti. Institucija umetnosti in njene zgodovinske oblike
  2. Peter Stanković: David Frisby: Simmel in potem - eseji o družbeni teoriji Georga Simmla
  3. Peter Stanković: Margaret S. Archer: Realist social theory: the morphogenetic approach
  4. Peter Stanković: Umetnost množičnih medijev in družbene manjšine
  5. Peter Stanković: Razmislek o Luhmannovi sistemski teoriji v kontekstu problema delovanja
  6. Peter Stanković: Luknje v modernosti: bohemski življenjski stili
  7. Peter Stanković: Giddensova teorija strukturacije: zagate teoretskega eklekticizma
  8. Peter Stanković: Uporabe "Balkana": rock in nacionalizem v Sloveniji v devetdesetih letih
  9. Peter Stanković: Hip hop v Sloveniji: ali obstaja lokalno specifičen vzorec prevzemanja značilnosti žanra?
  10. Peter Stanković: Podobe emancipacije? Reprezentacija ženskosti in moškosti v slovenskem partizanskem filmu
  11. Peter Stanković: K slovenskim kulturnim študijam
  12. Peter Stanković: Praksa, habitus in polje
  13. Peter Stanković: Rave subkultura in zagonetna devetdeseta
  14. Peter Stanković: Problem nacionalizma pri Ernestu Gellnerju
  15. Peter Stanković: Sociološki klasiki in družbena teorija
  16. Peter Stanković: Nekaj aspektov problema delovanja v sodobni sociološki teoriji
  17. Peter Stanković: Na barikadah rock'n'rolla
  18. Peter Stanković: Ko na vasi donijo kitare
  19. Peter Stanković: Nov pristop k preučevanju subkultur
  20. Peter Stanković: Rustic obsessions: the role of Slovenian folk pop in the Slovenian national imaginary
  21. Peter Stanković: Partizanski filmi in partizanarice
  22. Peter Stanković: Kulturne študije na Centru za proučevanje religije in kulture
  23. Peter Stanković, Robert Bobnič: Občinstva sodobne slovenske narodnozabavne glasbe v kulturološki perspektivi
  24. Aleksandra Trupej, Peter Stanković: Vprašanje ideologije v postmarksizmu
  25. Luka Zevnik, Peter Stanković: Jedilniki v Novih Fužinah
  26. Endre Kiss: Tipologija konceptov nacionalnosti iz devetnajstega stoletja
  27. Peter Stanković: Slovenske narodnozabavne zasedbe na družbenih omrežjih
  28. Peter Stanković: Digitalno komuniciranje