Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Luka Zevnik:
Proučevanje sreče
Natalija Majsova:
Vesolje v sodobnem ruskem filmu
Primož Mlačnik:
Razmerje med melanholijo in modernostjo na primeru književnosti Franza Kafke
Magistrska dela (54)
Andrej Srakar:
Prispevek umetnosti k socioekonomskem položaju kraja
Maja Prevolnik:
Travmatična afroameriška identiteta v romanih Toni Morrison
Natalija Majsova:
Alkohol v Sovjetski zvezi
Tadeja Lah:
Prikaz odnosov v hollywoodskih romantičnih komedijah
Anja Bukovec:
Spremembe v podobah najstniškega uporništva v hollywoodskih najstniških filmih
Sara Gradišnik:
Popularne reprezentacije serijskih morilcev v filmu zadnjih 20 let
Kristina Meršak:
Spol, nacionalnost in razred v kuharski oddaji Ljubezen skozi želodec
Ksenija Kiseljak:
(Re)produciranje sprememb v konstrukcijah hegemonske ženskosti v novodobnih "workplace" nanizankah skozi prizmo semiologije, psihoanalize in feministične filmske teorije
Liza Ana Jandl:
Reprezentacija ženskih likov v filmih Quentina Tarantina
Jasmina Šepetavc:
Homoseksualnost v slovenskem filmu
Katja Valant:
Filmske zvezde
Ivana Novak:
Komično, narativ in filmska komedija
Katja Čevnik:
Analiza konstrukcije spolnih identitet v glasbeni reviji Rolling Stone
Petra Leverić:
Riot Grrrls kot kritika patriarhalnega konstrukta ženskosti
Brina Sotlar:
Fotografija v slovenskem filmu 1945 - 1965
Živa Pevec:
Odsotnost klasičnega moškega junaka v slovenskem filmu
Maja Batagelj:
Gledališče - pobeg od družbenih norm
Maja Matić:
Vpliv interneta na glasbene scene
Neža Mele:
Konstrukcija nacionalizma v športu
Sanja Vodovnik:
Jean Baudrillard in filmi Jima Jarmuscha
Anej Ivanuša:
Sodobni konteksti ljudske glasbe
Sabrina Janežič:
Prevladujoča motivika v besedilih slovenske narodnozabavne glasbe: primerjava starejše in sodobne produkcije
Tina Osvald:
Konstrukcija ženskosti v športu - primer Tine Maze
Romana Kralj:
Menedžment v popularni glasbi
Kaja Bricman:
Fenomen straight edga v Sloveniji
Deja Škerjanc:
Za in pred kamero
Tina Javor:
Spremembe v slovenskem medijskem prostoru ter njihov vpliv na ustvarjanje in promocijo slovenskih glasbenih izvajalcev
Alma Redžić Selimović:
Analiza kulturnih politik Slovenije in Evropske unije z vidika razumevanja in obravnave občinstva ter predlogi sprememb slovenske kulturne politike na področju zakonodaje in nacionalnega kulturnega programa
Kaja Kokošin:
Pomanjkanje koncertov popularne glasbe v času izbruha pandemije novega koronavirusa
Ana Zupan:
Humor v sitkom seriji »Tretji kamen od Sonca«
Katja Tootill:
Pametni telefon in spletno socialna omrežja v luči Baudrillardove komunikacijske teorije
Pija Svetec:
Reprezentacija žensk v akcijskih filmih
Andreja Kralj:
Vloga Slovenskega filmskega centra v procesu digitizacije kinodvoran v Sloveniji
Jasmina Hauptman:
Igre lakote v krasnem novem svetu
Tina Drobež:
Reprezentacija maorske ženske
Kaja Kovič:
Resničnostna oddaja Uomini e donne
Maja Strnad:
Neue Slowenische Kunst - Irwin
Jasna Merklin:
Avtorjeva vloga v sodobnem slovenskem dokumentarnem filmu
Urška Zalar:
Simbolno mesto alkohola v sodobni slovenski kulturi narodnozabavne glasbe
Nina Meden:
Hollywood kot kreator mita o idealnem liku predsednika na primeru reprezentacije Abrahama Lincolna
Maruša Šinkovič:
Ko mistika viktorijanske dobe sreča gotski slog
Ines Dvoršak:
Od groze do poželenja: sprememba reprezentacije literarnega vampirja
Urška Mlakar:
Prebijanje četrte stene: uporaba neposrednega nagovora v filmu
Tina Benko:
Prostori sodobnega plesa
Luka Plečnik:
Informativna oddaja s pozitivnimi novicami
Gregor Kocijančič:
Konec glasbene zgodovine?
Maruša Jakše:
Konstrukcija identitete Afroameričanov na primeru sodobnih emancipatornih filmov Shaft, Black Panther ter serije Luke Cage
Alenka Pangerčič:
Primerjava latinskoameriških telenovel in turških serij: družbeni vpliv in odnos slovenskega občinstva
Iris Silič:
Feministična obravnava televizijske serije Midve z mamo
Nina Konvalinka:
Odstiranje nevidnega: reprezentacije istospolnosti v slovenskih glasbenih videospotih
Patricija Fašalek:
Vpliv filmov na samorefleksijo gledalcev
Živa Munda:
Nediegetska klasična (resna) glasba v novejših filmih
Aleksandra Knežević:
Kajenje v filmu noir
Tana Alič:
Sodobne filmske perspektive: analiza ženskega pogleda v filmih zadnjih pet let
Diplomska dela (195)
Monika Novak:
Punk rock kot glasba protesta v Veliki Britaniji v 1970-ih
Milan Slana:
Rave kot postseksualni disco
Jana Valant:
Medijska simulacija
Lidija Radojević:
Glasba kot medij političnega
Tina Gams:
"Igra rokentrol cela Jugoslavija"
Barbara Murn:
Lepi in drzni
Andreja Rozina:
Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
Simona Belle:
Institucionalno in komercionalno gledališče
Simona Habič:
Funkcionalnost radia - drugi program Radia Slovenija-Val 202
Jerneja Žuran:
Gola razmerja o eroticizmu in njegovih transformacijah
Matej Mrevlje:
25 let punka v Sloveniji
Tadej Rodman:
Prihodnost glasbe v digitalni dobi
Mladen Zagorac:
Vloga znanosti in tehnologije v sodobni umetnosti
Maša Koren:
Hip hop kultura
Anja Hren:
TV Slovenija - izobraževalni program
Petra Šolar:
Izraznost telesa s tetoviranjem
Tatjana Popović:
Religiozni simboli v hollywoodski znanstveni fantastiki
Špela Stramšek:
Antigona - psihoanalitska interpretacija
Špela Standeker:
Alternativna glasba in konstrukcija ženskih identitet
Zala Bricelj:
Slovenske ženske režiserke
Joško Senčar:
Forme popularne skladbe
Lara Pečjak:
Spomini na Jugoslavijo in jugonostalgija med mladimi
Jaka Križanič:
Porazdelitev vpliva in moči znotraj navijaške skupine Green dragons
Sanja Tatarovac:
Nakupovalne prakse v Sloveniji
Maruša Ivančič:
Šport kot medij oblikovanja nacionalne identitete
Matija Stepišnik:
Medijska konstrukcija nacionalizma v športnih dogodkih
Urša Vodopivec:
Dogma 95 kot kritika tehnologije v umetnosti
Luka Zevnik:
Etos estetike eksistence
Darko Sinko:
Realno in dokumentarni film
Tina Kramberger:
Spremenjena konceptualizacija ameriškega sovražnika v hollywoodskih filmih od vietnamske vojne do 11.9.2001
Blaž Kosovel:
Baudrillardev koncept simulakra
Irena Perpar:
Vampir
Neva Kebe:
Kapitalistična ideologija in Walt Disney
Elizabeta Završnik:
Bollywood
Uroš Lebar:
Družba spektakla med znanostjo in tragičnostjo bivanja
Urban Presker:
Reprezentacija ženske moči v akcijskem filmu
Nina Kodrič:
Fenomen boy bandov
Nadja Kogal:
Popularna glasba in življenjski stili mladih
Andraž Koželj:
Reprezentacija homoseksualcev v sodobni ameriški kinematografiji
Klaudija Kozel:
Semiotska analiza proglasa 2004/05
Lea Menard:
Ženski liki v Disneyevih risankah
Neška Husar:
Slovenska kulturna politika in predlog zakona o filmskem inštitutu
Marjeta Mrak:
Percepcija spolne neenakosti v popularni glasbi
Tisa Vrečko:
Konstrukcija ženskosti pri Larsu von Trierju
Urša Zupan:
Vplivi filmov na gledalce
Monika Prinčič:
Japonska kultura, znanost in animacija
Jerneja Stanišič:
Vpliv EU na spreminjanje nacionalnega javnopolitičnega omrežja
Danaja Lorenčič:
Fenomen "balkanske kulture" v slovenskih filmih po letu 1991
Maja Mikuš:
Vojna zvezd
Petra Kjuder:
Konstrukcija grozljivega v sodobni hollywoodski grozljivki
Konstanca Mitrović:
Film-mit sodobnega človeka
Gregor Grašič:
Kult trpljenja
Andreja Purger:
Položaj ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala (LIFEe) znotraj mreže filmskih festivalov
Maja Zrim:
Spreminjanje podobe Jezusa Kristusa v filmu
Tanja Kukovec:
Vizualna estetika v sodobnem filmu
Brina Medvešček:
Mesto realnega in virtualnega v filmu Večno sonce brezmadežnega uma
Andrej Sladič:
Ekstremni - adrenalinski športi v Sloveniji
Grega Baggia:
Swing kot subkultura in njegov tržni potencial
Špela Pušnar:
Konstrukcija ženskosti v sodobnem hollywoodskem filmu
Janez Trontelj:
Primerjalna analiza ameriškega vojnega filma
Manca Perko:
Slovenski dokumentarni film v tranzitnem obdobju
Polona Plazar:
Popularna glasba in nacionalna identiteta
Sanja Matković:
Konstrukcija in pripisovanje krivde v filmih, ki reflektirajo zadnjo vojno na Balkanu
Manca Kodermac:
Povezava glasbe in oglaševanja
Alenka Gomboc:
Tropikalija kot revolucionarni pojav v brazilski glasbi
Nina Cvar:
Podoba misli Badiou-Vertov
Špela Novak:
Fenomen kuharskih oddaj - analiza oddaje Ljubezen skozi želodec: sodobna družinska kuharija
Anja Bučar:
Konstrukcija slovenskosti v promocijskem gradivu v času predsedovanja Evropski uniji
Neja Garvas:
Etnografski film
Anja Frišek:
Sinhronizacija filmov v slovenščino?
Tamara Rozman:
Privlačnost podob trpljenja
Katja Čevnik:
Analiza stilističnih značilnosti hitov na lokalnem komercialnem radiu
Mojca Uršič:
Socializem in risanke
Laren Polič:
Vpliv tehnologij na glasbeno industrijo
Mira Lenko:
Pomen glasbe v očeh mladih
Andrea Celija:
Spolna identiteta v filmih Pedra Almodóvarja
Urška Mlakar:
Metropolis
Petra Žigon:
Ženski liki v filmih Davida Fincherja
Bojana Rudovič Žvanut:
Pomeni bureka v Sloveniji
Tina Seher Klavora:
Ikona nove moškosti
Jasna Simončič:
Ženske v rock glasbi v Sloveniji
Kristina Meršak:
Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih televizijskih serijah
Ana Hojnik:
Budizem v popularni kulturi
Ana Fratnik:
Lokalno v globalnem mediju
Rok Govednik:
Neizrekljivi pogled
Polona Potrč:
Grafiti in potem ---
Teja Barborič:
Romantična komedija
Živa Pevec:
Lik matere v slovenskih filmih
Tina Zajc:
Refleksija (post)kolonialne situacije v afriškem filmu
Ksenija Kiseljak:
Mit o petdesetih centih
Tina Cerk:
Subkultura emo v luči postmoderne družbe
Kristina Širca:
Prvine klasičnega noir filma v sodobnem znanstveno-fantastičnem filmu
Danaja Batinič:
Kultura popotništva
Mitja Legat:
Nogometni huliganizem v igranem filmu
Nina Vovk:
Kulturni posredniki v popularni kulturi
Nika Horvat:
Analiza načinov sporočanja o modi v modnih revijah in blogih
Sebastijan Peterka:
Lik nezemljana in njegova transformacija
Goran Koražija:
Vpliv nordijske mitologije na heavy metal glasbo
Zorica Lazić:
Kult grdega skozi objektiv Diane Arbus
Barbara Petrušić:
Prostori druženja in kulturne razlike med mladimi
Maja Batagelj:
Modernizacija tradicionalnega vzorca
Maša Penčur:
Reprezentacije Arabcev v ameriškem mainstream filmu po 11. septembru 2001
Darjo Hrib:
Podobe groze
Ana Kus:
Današnja podoba ljudske glasbe na Slovenskem
Sara Bürmen:
Obsedenost z mladostjo v znanstvenofantastičnih filmih
Mirna Berberović:
Psihoanaliza v popularnem filmu
Neža Zagoričnik:
Tamburaštvo v Spodnji Savinjski dolini - mit ali resnica?
Kristjan Gašperlin:
Mitološka funkcija ameriškega stripa
Blanka Žabić:
Fetišizem in Disneyjevi animirani filmi
Neva Stojadinović:
Amatersko gledališče znotraj kulturnih društev na štajerskem področju
Staša Jager:
Preobrazba intimnosti v popularni glasbeni industriji
Nastja Rojnik:
Šport kot religija
Andreja Svete:
Reprezentacija družbenih vlog novinarjev v sodobnem hollywoodskem filmu
Mateja Fajt:
Maske svobode
Jernej Koren:
Slovenska glasba na prepihu
Kaja Kovič:
Fenomen Jersey Shore
Kaja Berden:
Povezava rock glasbe s političnim dogajanjem Združenih držav Amerike v obdobju med leti 2000 in 2011
Ines Antončič:
Tetoviranje
Kaja Bohorč:
Ita Rina - prva in edina "prava" slovenska filmska zvezda ali le ime za v križanke
Pina Sadar:
Multikulturalizem kot rasizem antirasistov na primeru filmografije Fatiha Akina
Ana Perko:
Hipster
Martina Lindič:
Reprezentacija ženskosti v novem Hollywoodu v obdobju od leta 1967 do leta 1975
Urška Miklič:
Doživljanje sprememb moškosti pri mladi generaciji v Sloveniji
Tina Javor:
Promocija slovenskih glasbenih skupin v tujini
Sabina Čarman:
YouTube kot promocijsko orodje za amaterske glasbene izvajalce
Anica Šircelj:
Vpliv popularne glasbe na identiteto mladostnic na primeru Rihanne in Adele
Kaja Flisar:
Modni blog
Maja Petrović:
Analiza balkanizma v filmu Underground Emirja Kusturice
Urška Duplišak:
Reprezentacija ženskega telesa v performansu
Teja Škufca:
Razlogi za ponovno popularizacijo narodnozabavne glasbe
Maruša Skornišek:
Alternativna kultura in kritično mišljenje
Ana Arh:
Androginost v ženski modi
Majda Derenčin:
Kaj nam bo prinesla prihodnost?
Rok Brstovšek:
Rock glasba v očeh Rimskokatoliške cerkve
Nel Daugul:
Metalci danes: klasična subkultura ali njen odmev?
Ljerka Lučić:
Liberalizacija v slovenskem partizanskem filmu v šestdesetih letih
Živa Munda:
Politično gledališče. Primer: Slovensko mladinsko gledališče (predstava Naše nasilje in vaše nasilje)
Marcel Martinc:
Značilnosti populacije sredinih protestnikov in njihovi razlogi za nasprotovanje cepljenju proti COVID – 19
Urška Grašinar:
Tetovaže z religioznimi simboli in njihov pomen
Eva Tomazin:
Financiranje celovečernega filma v Sloveniji
Daša Kastelic:
Instagram kot kulturni posrednik v modi
Alenka Pangerčič:
Kuharske oddaje na Slovenskem kot platforma za promocijsko umeščanje proizvodov
Petra Robinig:
Spremembe zasebne fotografije v prehodu iz analogne v digitalno
Veronika Zakonjšek:
Ameriške filmske ustvarjalke
Leana Herak:
Pravljični elementi v hollywoodskih fikcijskih filmih: analiza filma Matrica
Urška Jarc:
Reprezentacija mentalnih bolezni v sodobnih hollywoodskih filmih
Ana Gabrovec:
Vloga glasbe pri konstrukciji nacionalne identitete
Tea Metelko:
Wes Anderson kot avtor
Dunja Verbič:
Hrana in razred
Katja Anžur:
Položaj neevropskih migrantov v Republiki Sloveniji
Vesna Lutar:
Politika pogleda skozi feministično filmsko teorijo
Tina Mozetič:
Gledališče kot tržna znamka
Maja Oprešnik:
Reprezentacija ženskosti v znanstvenofantastičnem filmu
Lina Vodopivec:
Konstrukcija ženske seksualnosti v glasbenih videospotih hip-hop izvajalk
Maja Slanc:
Buto skozi oči budizma
Luka Plečnik:
Video predstavitev smeri na FDV-ju
Andraž Karun:
Glasbeno ustvarjanje v objemu tehnologije
Tone Poljanec:
Srečanja plemen
Lucija Golčer:
Strip in stripovski junaki v slovenskem prostoru
Jelena Vučković:
Vpliv priljubljenosti televizijskega voditelja na uspešnost oddaje
Urška Jazbec:
Spomini na prvi jeans
Ivan Mesarič:
Spremembe v kulturi pitja piva
Tina Krog:
Politika avtorjev in Boštjan Hladnik kot auteur
Mojca Bešter:
Reprezentacija spolnih identitet v sodobnem slovenskem filmu
Zoran Špehar:
Umetnost v akciji
Maruša Jakše:
Kritika naturalizacije rasizma nad Afroameričani na primeru glasbenega videospota This is America
Katja Rupnik:
Generacijski spopad: konflikti med vrednotami
Meta Demšar:
Reprezentacije nereprezentabilnega: filmski prikazi grozot holokavsta
Zala Paternoster:
Vrednote v animiranih filmih
Nina Julija Nabergoj:
Spreminjanje ideoloških okvirov in subkulturnih identitet alternativnih glasbenih festivalov
Jan Kenk:
Vpliv prvoosebne perspektive na vživljanje v video igrah
Alja Polajžer:
Gledalska izkušnja med mladimi v času digitalizacije filma
Medeja Medved:
Obravnava slovenske družbe v slovenskem filmu po letu 2012
Rok Urbanček:
Pomembne napake formalne konstrukcije pripovedi v sodobnem slovenskem filmu
Alma Drnovac:
Konstrukt prihodnosti v sodobnih distopičnih filmih
Petra Bosnar:
Hrvaški domoljubni pop/rock
Filip Madarasi:
Vizualni elementi kvalitetnega oglasa
Mateja Jesenovec:
Reprezentacija spolnih identitet v nadaljevanki Transparent
Klemen Mramor:
Digitalizacija glasbene industrije v Sloveniji
Robert Predanič:
Reakcije starejših oseb na performans art videe o kršenju družbeno-kulturnih spolnih norm
Maja Krajnc:
Filmska kritika v sodobnih slovenskih tiskanih medijih
Maja Pogačnik:
razvoj lika italijanskega gangsterja v filmih Martina Scorseseja
Kaja Kokošin:
Uporaba mobilnih telefonov na koncertih popularne glasbe
Lana Maksima Rumbak:
Pot iz pogreznjenega kraja: emancipatorni potencial grozljivk
Sara Klopčič:
Vloga platform za pretočno predvajanje pri spreminjanju navad poslušanja glasbe
Roman Borković Pejnović:
Mitološki motivi kot sredstvo kritike potrošništva v animeju Čudežno potovanje
Sara Belšak:
Konstrukcija ljubezni v resničnostni oddaji Love island
Ajda Martinčič:
Reprezentacija ženskih likov v filmih Wesa Andersona
Kaja Šoštarec:
Ženske v hip-hop kulturi: obravnava raperk v domačih medijih
Maj Kobilica:
Primerjava formalnega in neformalnega glasbeno izobraževalnega sistema v Sloveniji
Iva Jujnović:
Reprezentacija moškega spola v filmu Stanleyja Kubricka »Eyes Wide Shut«
Aja Bizavičar:
Moda in potrošnja znamk pri najstnikih
Mateja Černec:
Spreminjanje pomenov čokolade skozi čas: primerjalna analiza dveh generacij na primeru Maribora
Tea Lampreht:
Slovenska kulinarična dediščina skozi model Izvorno slovensko
Janez Cucek:
Banalni harmonikalizem: stereotipizacija slovenstva v glasbeni oddaji Slovenski pozdrav
Druga dela (28)
Peter Stanković:
Aleš Debeljak: Na ruševinah modernosti. Institucija umetnosti in njene zgodovinske oblike
Peter Stanković:
David Frisby: Simmel in potem - eseji o družbeni teoriji Georga Simmla
Peter Stanković:
Margaret S. Archer: Realist social theory: the morphogenetic approach
Peter Stanković:
Umetnost množičnih medijev in družbene manjšine
Peter Stanković:
Razmislek o Luhmannovi sistemski teoriji v kontekstu problema delovanja
Peter Stanković:
Luknje v modernosti: bohemski življenjski stili
Peter Stanković:
Giddensova teorija strukturacije: zagate teoretskega eklekticizma
Peter Stanković:
Uporabe "Balkana": rock in nacionalizem v Sloveniji v devetdesetih letih
Peter Stanković:
Hip hop v Sloveniji: ali obstaja lokalno specifičen vzorec prevzemanja značilnosti žanra?
Peter Stanković:
Podobe emancipacije? Reprezentacija ženskosti in moškosti v slovenskem partizanskem filmu
Peter Stanković:
K slovenskim kulturnim študijam
Peter Stanković:
Praksa, habitus in polje
Peter Stanković:
Rave subkultura in zagonetna devetdeseta
Peter Stanković:
Problem nacionalizma pri Ernestu Gellnerju
Peter Stanković:
Sociološki klasiki in družbena teorija
Peter Stanković:
Nekaj aspektov problema delovanja v sodobni sociološki teoriji
Peter Stanković:
Na barikadah rock'n'rolla
Peter Stanković:
Ko na vasi donijo kitare
Peter Stanković:
Nov pristop k preučevanju subkultur
Peter Stanković:
Rustic obsessions: the role of Slovenian folk pop in the Slovenian national imaginary
Peter Stanković:
Partizanski filmi in partizanarice
Peter Stanković:
Kulturne študije na Centru za proučevanje religije in kulture
Peter Stanković, Robert Bobnič:
Občinstva sodobne slovenske narodnozabavne glasbe v kulturološki perspektivi
Aleksandra Trupej, Peter Stanković:
Vprašanje ideologije v postmarksizmu
Luka Zevnik, Peter Stanković:
Jedilniki v Novih Fužinah
Endre Kiss:
Tipologija konceptov nacionalnosti iz devetnajstega stoletja
Peter Stanković:
Slovenske narodnozabavne zasedbe na družbenih omrežjih
Peter Stanković:
Digitalno komuniciranje