Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (18)

  1. Maja Matić: Spremembe in stiske, s katerimi se soočajo oskrbniki svojcev z demenco doma
  2. Jan Irenej Žibert: Pristopi socialnih delavk in delavcev v osnovnih šolah ob pojavu izključenosti učencev
  3. Sandra Mišić: Prekomerna telesna teža učencev: pogled in podpora učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev ljubljanskih osnovnih šol
  4. Maja Kurbus: Vloga skavtov pri krepitvi duševnega zdravja mladih: učinki in potrebe po podpori
  5. Sara Kondić: Krepitev socialne kohezivnosti v tekmovalni skupini ritmične gimnastike
  6. Melanija Križaj: Osamosvajanje - pogled mladostnikov in staršev na medsebojne odnose v odraščanju
  7. Neža Terglav: Kompetentnost svetovalnih delavcev v osnovni šoli za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  8. Neža Vrhovec: Aktivacija mladih v novonastalem skupnostnem centru – študija primera
  9. Maja Robnik: Svetovalno delo v vrtcu
  10. Maja Gnidovec: Usposobljenost strokovnih delavcev v montessori vrtcih za inkluzivne pristope pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  11. Nuša Cigula: Izkušnje družine v programu Krepitev družine
  12. Eva Pomberg: Uporaba umetnostnih izrazno-ustvarjalnih medijev v socialnem delu
  13. Vesna Ledinek: Glas otrok priseljencev v procesu vključevanja v slovensko osnovno šolo - študija primera
  14. Maja Veršaj: Perspektive socialnega dela v srednji šoli
  15. Urša Jerončič: Vizije prihodnosti mladih
  16. Urška Fludernik: Proces pomoči in podpore šolske svetovalne službe otroku, ki je dolgotrajno bolan
  17. Maša Debevc: Preventiva in pomoč šolske svetovalne službe srednješolkam z motnjami hranjenja
  18. Urška Senekovič: Uspešnost in klima v osnovnošolskih razredih z otroki s posebnimi potrebami

Diplomska dela (14)

  1. Sara Vogrin: Socialna anksioznost študentk in študentov Fakultete za socialno delo Univerze v Ljubljani med epidemijo Covid-19
  2. Tena Komel: Doživljanje stresa kot posledica pomanjkanja stikov zaradi epidemije COVID-19 med dijaki na Goriškem
  3. Anjel Lavin: Doživljanje izrednih razmer med študenti v času pandemije Covid-19
  4. Jana Korber: Vloga socialnega dela v šolski svetovalni službi v srednji šoli
  5. Zala Kokot: Spoprijemanje s stiskami in potreba po podpori ob vrnitvi z Erasmus mobilnosti
  6. Eva Bec: Potrebe in pričakovanja devetošolcev do šolske svetovalne službe v osnovnih šolah na Koroškem.
  7. Nina Praprotnik: Povezanost socialnih kontekstov z duševnim zdravjem študentov na prehodu v odraslost
  8. Monika Ćosić: Zaznane spremembe čustvovanja in vedenja pri mladostnikih v vzgojnem zavodu
  9. Neja Bobič: Pomembnost postavljanja meja uporabnikom v dnevnih centrih za otroke in mladostnike v kontekstu vzgojnega dela strokovnih delavcev
  10. Teja Terbovšek: Duševno zdravje mladih v Savinjski regiji
  11. Tjaša Luzar: Na odnosu utemeljeno socialno delo z družinami s številnimi izzivi na centrih za socialno delo
  12. Anja Jeraj: Nestrukturiran prosti čas slovenskih srednješolcev
  13. Larisa Majcen: Krepitev starševskih kompetenc v družinah z mlajšimi otroki
  14. Maša Škrlj: Medvrstniško nasilje skozi oči učencev zadnje triade osnovne šole

Druga dela (7)

  1. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  2. Alenka Gril: Kultura - kokoš in jajce človekovega spoznanja
  3. Alenka Gril: Razvoj malčkove simbolne igre v samostojni in interaktivni igri z igračami
  4. Maja Zupančič, Alenka Gril, Melita Puklek Levpušček: Struktura in vsebina pojma o človeku: izsledki študije v Sloveniji
  5. Maja Zupančič, Tina Kavčič, Alenka Gril: The Slovenian version of the Social competence and behavior evaluation scale - preschool edition (OLSP)
  6. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  7. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext