Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (24)

  1. Maja Matić: Spremembe in stiske, s katerimi se soočajo oskrbniki svojcev z demenco doma
  2. Larisa Majcen: Otrokovo dojemanje lastnega življenjskega sveta: pogovor z otrokom s pomočjo likovno ustvarjalnih tehnik
  3. Anjel Lavin: Skupinsko delo z osebami z izkušnjo motnje hranjenja
  4. Jan Irenej Žibert: Pristopi socialnih delavk in delavcev v osnovnih šolah ob pojavu izključenosti učencev
  5. Sandra Mišić: Prekomerna telesna teža učencev: pogled in podpora učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev ljubljanskih osnovnih šol
  6. Maja Kurbus: Vloga skavtov pri krepitvi duševnega zdravja mladih: učinki in potrebe po podpori
  7. Anja Marincelj: Vzgoja otrok in mladostnikov za sprejemanje odgovornosti
  8. Sara Kondić: Krepitev socialne kohezivnosti v tekmovalni skupini ritmične gimnastike
  9. Melanija Križaj: Osamosvajanje - pogled mladostnikov in staršev na medsebojne odnose v odraščanju
  10. Neža Terglav: Kompetentnost svetovalnih delavcev v osnovni šoli za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  11. Neža Vrhovec: Aktivacija mladih v novonastalem skupnostnem centru – študija primera
  12. Maja Robnik: Svetovalno delo v vrtcu
  13. Maja Gnidovec: Usposobljenost strokovnih delavcev v montessori vrtcih za inkluzivne pristope pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  14. Nuša Cigula: Izkušnje družine v programu Krepitev družine
  15. Eva Pomberg: Uporaba umetnostnih izrazno-ustvarjalnih medijev v socialnem delu
  16. Vesna Ledinek: Glas otrok priseljencev v procesu vključevanja v slovensko osnovno šolo - študija primera
  17. Maja Veršaj: Perspektive socialnega dela v srednji šoli
  18. Urša Jerončič: Vizije prihodnosti mladih
  19. Urška Fludernik: Proces pomoči in podpore šolske svetovalne službe otroku, ki je dolgotrajno bolan
  20. Maša Debevc: Preventiva in pomoč šolske svetovalne službe srednješolkam z motnjami hranjenja
  21. Urška Senekovič: Uspešnost in klima v osnovnošolskih razredih z otroki s posebnimi potrebami
  22. Enea Jeram: Strokovna samoocena usposobljenosti šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učenci s posebnimi potrebami na območju celjskih osnovnih šol
  23. Ajda Predalič: Delo strokovnih delavcev v osnovni šoli z romskimi otroki in njihovimi starši
  24. Teja Terbovšek: Telefon – naš prijatelj ali sovražnik?

Diplomska dela (19)

  1. Sara Vogrin: Socialna anksioznost študentk in študentov Fakultete za socialno delo Univerze v Ljubljani med epidemijo Covid-19
  2. Tena Komel: Doživljanje stresa kot posledica pomanjkanja stikov zaradi epidemije COVID-19 med dijaki na Goriškem
  3. Anjel Lavin: Doživljanje izrednih razmer med študenti v času pandemije Covid-19
  4. Jana Korber: Vloga socialnega dela v šolski svetovalni službi v srednji šoli
  5. Zala Kokot: Spoprijemanje s stiskami in potreba po podpori ob vrnitvi z Erasmus mobilnosti
  6. Eva Bec: Potrebe in pričakovanja devetošolcev do šolske svetovalne službe v osnovnih šolah na Koroškem.
  7. Lea Čevnik: Duševno zdravje otrok in mladostnikov v kriznih centrih pred in po epidemiji COVID-19
  8. Sara Savčić: Psihosocialna pomoč in podpora bližnjim pri premagovanju stiske ob soočanju s samomorilnostjo mladih
  9. Paulina Polh: Stanovanjska skupina skozi oči mladostnikov
  10. Sara Staroveški: Vloga pevskega zbora pri članih na Društvu paraplegikov ljubljanske pokrajine
  11. Nina Praprotnik: Povezanost socialnih kontekstov z duševnim zdravjem študentov na prehodu v odraslost
  12. Monika Ćosić: Zaznane spremembe čustvovanja in vedenja pri mladostnikih v vzgojnem zavodu
  13. Neja Bobič: Pomembnost postavljanja meja uporabnikom v dnevnih centrih za otroke in mladostnike v kontekstu vzgojnega dela strokovnih delavcev
  14. Teja Terbovšek: Duševno zdravje mladih v Savinjski regiji
  15. Lora Ana Jurečič: Odzivanje centrov za socialno delo v poplavah 2023 v Sloveniji
  16. Tjaša Luzar: Na odnosu utemeljeno socialno delo z družinami s številnimi izzivi na centrih za socialno delo
  17. Anja Jeraj: Nestrukturiran prosti čas slovenskih srednješolcev
  18. Larisa Majcen: Krepitev starševskih kompetenc v družinah z mlajšimi otroki
  19. Maša Škrlj: Medvrstniško nasilje skozi oči učencev zadnje triade osnovne šole

Druga dela (4)

  1. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  2. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  3. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  4. Neža Vrhovec, Alenka Gril: Umeščanje novega mladinskega centra v skupnost