Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (24)
Maja Matić:
Spremembe in stiske, s katerimi se soočajo oskrbniki svojcev z demenco doma
Larisa Majcen:
Otrokovo dojemanje lastnega življenjskega sveta: pogovor z otrokom s pomočjo likovno ustvarjalnih tehnik
Anjel Lavin:
Skupinsko delo z osebami z izkušnjo motnje hranjenja
Jan Irenej Žibert:
Pristopi socialnih delavk in delavcev v osnovnih šolah ob pojavu izključenosti učencev
Sandra Mišić:
Prekomerna telesna teža učencev: pogled in podpora učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev ljubljanskih osnovnih šol
Maja Kurbus:
Vloga skavtov pri krepitvi duševnega zdravja mladih: učinki in potrebe po podpori
Anja Marincelj:
Vzgoja otrok in mladostnikov za sprejemanje odgovornosti
Sara Kondić:
Krepitev socialne kohezivnosti v tekmovalni skupini ritmične gimnastike
Melanija Križaj:
Osamosvajanje - pogled mladostnikov in staršev na medsebojne odnose v odraščanju
Neža Terglav:
Kompetentnost svetovalnih delavcev v osnovni šoli za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Neža Vrhovec:
Aktivacija mladih v novonastalem skupnostnem centru – študija primera
Maja Robnik:
Svetovalno delo v vrtcu
Maja Gnidovec:
Usposobljenost strokovnih delavcev v montessori vrtcih za inkluzivne pristope pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Nuša Cigula:
Izkušnje družine v programu Krepitev družine
Eva Pomberg:
Uporaba umetnostnih izrazno-ustvarjalnih medijev v socialnem delu
Vesna Ledinek:
Glas otrok priseljencev v procesu vključevanja v slovensko osnovno šolo - študija primera
Maja Veršaj:
Perspektive socialnega dela v srednji šoli
Urša Jerončič:
Vizije prihodnosti mladih
Urška Fludernik:
Proces pomoči in podpore šolske svetovalne službe otroku, ki je dolgotrajno bolan
Maša Debevc:
Preventiva in pomoč šolske svetovalne službe srednješolkam z motnjami hranjenja
Urška Senekovič:
Uspešnost in klima v osnovnošolskih razredih z otroki s posebnimi potrebami
Enea Jeram:
Strokovna samoocena usposobljenosti šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učenci s posebnimi potrebami na območju celjskih osnovnih šol
Ajda Predalič:
Delo strokovnih delavcev v osnovni šoli z romskimi otroki in njihovimi starši
Teja Terbovšek:
Telefon – naš prijatelj ali sovražnik?
Diplomska dela (19)
Sara Vogrin:
Socialna anksioznost študentk in študentov Fakultete za socialno delo Univerze v Ljubljani med epidemijo Covid-19
Tena Komel:
Doživljanje stresa kot posledica pomanjkanja stikov zaradi epidemije COVID-19 med dijaki na Goriškem
Anjel Lavin:
Doživljanje izrednih razmer med študenti v času pandemije Covid-19
Jana Korber:
Vloga socialnega dela v šolski svetovalni službi v srednji šoli
Zala Kokot:
Spoprijemanje s stiskami in potreba po podpori ob vrnitvi z Erasmus mobilnosti
Eva Bec:
Potrebe in pričakovanja devetošolcev do šolske svetovalne službe v osnovnih šolah na Koroškem.
Lea Čevnik:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov v kriznih centrih pred in po epidemiji COVID-19
Sara Savčić:
Psihosocialna pomoč in podpora bližnjim pri premagovanju stiske ob soočanju s samomorilnostjo mladih
Paulina Polh:
Stanovanjska skupina skozi oči mladostnikov
Sara Staroveški:
Vloga pevskega zbora pri članih na Društvu paraplegikov ljubljanske pokrajine
Nina Praprotnik:
Povezanost socialnih kontekstov z duševnim zdravjem študentov na prehodu v odraslost
Monika Ćosić:
Zaznane spremembe čustvovanja in vedenja pri mladostnikih v vzgojnem zavodu
Neja Bobič:
Pomembnost postavljanja meja uporabnikom v dnevnih centrih za otroke in mladostnike v kontekstu vzgojnega dela strokovnih delavcev
Teja Terbovšek:
Duševno zdravje mladih v Savinjski regiji
Lora Ana Jurečič:
Odzivanje centrov za socialno delo v poplavah 2023 v Sloveniji
Tjaša Luzar:
Na odnosu utemeljeno socialno delo z družinami s številnimi izzivi na centrih za socialno delo
Anja Jeraj:
Nestrukturiran prosti čas slovenskih srednješolcev
Larisa Majcen:
Krepitev starševskih kompetenc v družinah z mlajšimi otroki
Maša Škrlj:
Medvrstniško nasilje skozi oči učencev zadnje triade osnovne šole
Druga dela (4)
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Neža Vrhovec, Alenka Gril:
Umeščanje novega mladinskega centra v skupnost