Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (6)
Eva Semič:
Podoba sodobne družbe v slovenski dramatiki med letoma 2008 in 2018
Nastasja Schweiger:
Jerman med tradicionalnim in modernim v 21. stoletju
Sara Sterle:
Tabuizirane teme v lutkovnih predstavah za najmlajše
Vesna Mlakar:
Primerjalna analiza Eliotovega Umora v katedrali in Smoletove Antigone
Valerija Stopar:
Primerjava uprizoritev Ane Karenine in Visoške kronike
Ana Zupan:
Spolno nasilje v sodobni slovenski in evropski dramatiki
BSc theses (30)
Ana Cotič:
Motiv nasilja v izbranih dramah Sarah Kane in Matjaža Zupančiča
Nina Oražem:
Kralj na Betajnovi in Stebri družbe: psihološki ustroj dramskih oseb kot osnova za razhajanje med Cankarjevimi in Ibsenovimi idejami
Zala Norčič:
Oblast in politično angažirana dramatika na Slovenskem in Češkoslovaškem na primeru izbranih dram Dušana Jovanovića in Václava Havla
Rok Bohinc:
Improvizacijsko gledališče v Sloveniji
Mija Ivančič:
Vloga prostora v Beckettovi dramatiki
Klara Drnovšek Solina:
Upodobitev delavcev v dramskih besedilih Gorana Ferčca in Vinka Möderndorferja
Katja Kožuh:
Strukturiranje resničnosti v Hodniku in Igri s pari Matjaža Zupančiča s pomočjo postopka igre v igri
Nika Švab:
Primerjava Georgesa Dantona kot historičnega, literarnega in zgodovinskega lika
Irena Bučar:
Motiv neprepoznavanja v makedonski drami z zdomsko tematiko
Ajla Kovačević:
Ibsenova Nora in njeni odmevi v slovenski dramatiki
Petra Goljevšček:
B. M. Koltès: Roberto Zucco
Sara Sterle:
Mit o Antigoni pri Dominiku Smoletu in Dušanu Jovanoviću
Kaja Jurgele:
Gledališče zatiranih Augusta Boala v Sloveniji
Tamara Sterle:
Sarah Kane in Draga Potočnjak
Miha Černe:
Nastanek in razvoj zgodovinske drame na Slovenskem v drugi polovici 19. stoletja
Aleksandra Gačić:
Odsev antičnega mita o Sizifu in Camusove moderne predelave v drami Kaligula
Neža Bohinc:
Ženski liki v literaturi Elfriede Jelinek
Ana Zupan:
Voajerizem in odnos do telesa v tekstu in na odru v Fabrovih delih Etant donnés in Kri sem
Urška Bračko:
Vprašanje specifike performansa in hepeninga na Slovenskem na primerih gledališča Pupilije Ferkeverk in skupine OHO
Uršula Gačnik:
Naratološka analiza dramskega opusa Thomasa Stearnsa Eliota
Jasna Janež:
Oblike pripovedi v dramah Dušana Jovanovića
Urška Kastelic:
Glasba W. A. Mozarta v literarnem ustvarjanju J. W. Goetheja
Vesna Plavec:
Dramatizacija romana Prevzetnost in pristranost v izvedbi Anton Podbevšek Teatra
Lara Jerkovič:
Tisti, ki žrejo, in tisti, ki so požrti: Analiza družbeno-kritične tematike in dramske forme v delu gostija Simone Semenič
Lucija Trobec:
Mladi in gledališče Vloga gledališča v obdobju odraščanja in pomen aktivnega vključevanja mladih v profesionalne produkcije na primeru predstav Vihar v glavi in Pravica biti človek
Alja Primožič:
Drama Vitomila Zupana Ladja brez imena
Katja Gornik:
Angažirano gledališče kot sodobni umetniški izraz. Oliver Frljić - umetniški odgovor na izzive časa in prostora
Danijela Sitar:
Interpretacija Trudnih zastorov Slavka Gruma z ozirom na pisemsko korespondenco z Jožo Debelak
Evelin Bizjak:
Postdramsko pisanje in postdramski način uprizarjanja Vloga besedila v postdramskem gledališču na primeru dveh uprizorjenih dram Simone Semenič: še ni naslova in mi, evropski mrlič
Sara Zajc:
Družbena kritika v treh izbranih delih Vinka Mӧderndorferja – Limonadi slovenici, Evropi in Na dnu
Other documents (5)
Lojze Kovačič
Gašper Troha:
Vprašanje socialističnega realizma v slovenski dramatiki
Gašper Troha:
Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem
Gašper Troha:
Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave
Gašper Troha:
Can you hear me? by Simona Semenič and question of no-longer-dramatic writing