Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (6)
Eva Semič:
Podoba sodobne družbe v slovenski dramatiki med letoma 2008 in 2018
Nastasja Schweiger:
Jerman med tradicionalnim in modernim v 21. stoletju
Sara Sterle:
Tabuizirane teme v lutkovnih predstavah za najmlajše
Vesna Mlakar:
Primerjalna analiza Eliotovega Umora v katedrali in Smoletove Antigone
Valerija Stopar:
Primerjava uprizoritev Ane Karenine in Visoške kronike
Ana Zupan:
Spolno nasilje v sodobni slovenski in evropski dramatiki
Diplomska dela (30)
Ana Cotič:
Motiv nasilja v izbranih dramah Sarah Kane in Matjaža Zupančiča
Nina Oražem:
Kralj na Betajnovi in Stebri družbe: psihološki ustroj dramskih oseb kot osnova za razhajanje med Cankarjevimi in Ibsenovimi idejami
Zala Norčič:
Oblast in politično angažirana dramatika na Slovenskem in Češkoslovaškem na primeru izbranih dram Dušana Jovanovića in Václava Havla
Rok Bohinc:
Improvizacijsko gledališče v Sloveniji
Mija Ivančič:
Vloga prostora v Beckettovi dramatiki
Klara Drnovšek Solina:
Upodobitev delavcev v dramskih besedilih Gorana Ferčca in Vinka Möderndorferja
Katja Kožuh:
Strukturiranje resničnosti v Hodniku in Igri s pari Matjaža Zupančiča s pomočjo postopka igre v igri
Nika Švab:
Primerjava Georgesa Dantona kot historičnega, literarnega in zgodovinskega lika
Irena Bučar:
Motiv neprepoznavanja v makedonski drami z zdomsko tematiko
Ajla Kovačević:
Ibsenova Nora in njeni odmevi v slovenski dramatiki
Petra Goljevšček:
B. M. Koltès: Roberto Zucco
Sara Sterle:
Mit o Antigoni pri Dominiku Smoletu in Dušanu Jovanoviću
Kaja Jurgele:
Gledališče zatiranih Augusta Boala v Sloveniji
Tamara Sterle:
Sarah Kane in Draga Potočnjak
Miha Černe:
Nastanek in razvoj zgodovinske drame na Slovenskem v drugi polovici 19. stoletja
Aleksandra Gačić:
Odsev antičnega mita o Sizifu in Camusove moderne predelave v drami Kaligula
Neža Bohinc:
Ženski liki v literaturi Elfriede Jelinek
Ana Zupan:
Voajerizem in odnos do telesa v tekstu in na odru v Fabrovih delih Etant donnés in Kri sem
Urška Bračko:
Vprašanje specifike performansa in hepeninga na Slovenskem na primerih gledališča Pupilije Ferkeverk in skupine OHO
Uršula Gačnik:
Naratološka analiza dramskega opusa Thomasa Stearnsa Eliota
Jasna Janež:
Oblike pripovedi v dramah Dušana Jovanovića
Urška Kastelic:
Glasba W. A. Mozarta v literarnem ustvarjanju J. W. Goetheja
Vesna Plavec:
Dramatizacija romana Prevzetnost in pristranost v izvedbi Anton Podbevšek Teatra
Lara Jerkovič:
Tisti, ki žrejo, in tisti, ki so požrti: Analiza družbeno-kritične tematike in dramske forme v delu gostija Simone Semenič
Lucija Trobec:
Mladi in gledališče Vloga gledališča v obdobju odraščanja in pomen aktivnega vključevanja mladih v profesionalne produkcije na primeru predstav Vihar v glavi in Pravica biti človek
Alja Primožič:
Drama Vitomila Zupana Ladja brez imena
Katja Gornik:
Angažirano gledališče kot sodobni umetniški izraz. Oliver Frljić - umetniški odgovor na izzive časa in prostora
Danijela Sitar:
Interpretacija Trudnih zastorov Slavka Gruma z ozirom na pisemsko korespondenco z Jožo Debelak
Evelin Bizjak:
Postdramsko pisanje in postdramski način uprizarjanja Vloga besedila v postdramskem gledališču na primeru dveh uprizorjenih dram Simone Semenič: še ni naslova in mi, evropski mrlič
Sara Zajc:
Družbena kritika v treh izbranih delih Vinka Mӧderndorferja – Limonadi slovenici, Evropi in Na dnu
Druga dela (5)
Lojze Kovačič
Gašper Troha:
Vprašanje socialističnega realizma v slovenski dramatiki
Gašper Troha:
Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem
Gašper Troha:
Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave
Gašper Troha:
Can you hear me? by Simona Semenič and question of no-longer-dramatic writing