Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (32)

  1. Janja Češnovar: Neposredno trženje preko televizije
  2. Barbara Butina: Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistem
  3. Sašo Božič: Trgovska blagovna znamka Lumpi
  4. Sandi Pecić: Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v Sloveniji
  5. Alenka Jovan: Proces nakupnega odločanja pri avtomobilu v gospodinjstvu
  6. Klaudija Cigan: Podoba blagovne znamke Porsche v Sloveniji
  7. Katja Vraničar: Nakupne navade potrošnikov cvetja
  8. Katjuša Dolinar: Tržno komuniciranje v malih podjetjih gorenjske regije
  9. Damjana Franetič: Upravljanje odnosov s kupci knjig preko kataloga
  10. Laura Uršič: Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova Gorica
  11. Matevž Vrunč: Trženje storitve članstva v Avto-moto zvezi Slovenije
  12. Roman Dragan: Nadstandardno zdravstveno zavarovanje v Sloveniji
  13. Tina Malešič: Upravljanje blagovne znamke Fiat na slovenskem trgu
  14. Mitja Hafner: Analiza trženjskega spleta ŠOU mape in ŠOU študentskega priročnika
  15. Manica Švagelj: Nakupne navade potrošnikov pri prodaji zamrznjene hrane na dom (na primeru podjetja Bo-frost)
  16. Tadeja Ulrych: Analiza življenjskega ciklusa izdelka na primeru digitalnih fotoapoaratov
  17. Irena Kastelic: Zadovoljstvo kupcev s storitvami mobilne telefonije na primeru podjetja Mobitel
  18. Bojan Vrtač: Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zveze
  19. Mateja Orešnik: Razvoj diskontnih prodajaln v Sloveniji
  20. Neža Kozina: Pomen interneta pri trženju storitev turističnih podjetij
  21. Špela Kržišnik: Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKT
  22. Marko Smrtnik: Vzajemni skladi in odnos Slovencev do njih
  23. Tanja Kozamernik: Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o.
  24. Uroš Leban: Program lojalnosti za naročnike revije National Geographic v slovenskem jeziku
  25. Jaka Mohorič: Analiza prodajnih tekmovanj namenjenih knjigarjem Mladinske knjige Trgovine
  26. Katja Babič Kaligarič: Naslovljena pisemska pošiljka kot uspešna disciplina neposrednega trženja
  27. Tina Štukelj: Odnos slovenskih uporabnikov e-pošte do nezaželenih e-sporočil
  28. Joža Perhavc: Oglasni mediji MKZ, d.d.
  29. Matija Uranjek: Neposredno trženje na Najdi.si
  30. Jožica Lapuh: Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo neposrednega trženja
  31. Tina Videnič: Tržno komuniciranje v podjetju Man Gospodarska vozila Slovenija d.o.o.
  32. Tina Sergon: Vpliv prodajalcev na nakupne odločitve pri nakupu avtomobila