Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (32)
Janja Češnovar:
Neposredno trženje preko televizije
Barbara Butina:
Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistem
Sašo Božič:
Trgovska blagovna znamka Lumpi
Sandi Pecić:
Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v Sloveniji
Alenka Jovan:
Proces nakupnega odločanja pri avtomobilu v gospodinjstvu
Klaudija Cigan:
Podoba blagovne znamke Porsche v Sloveniji
Katja Vraničar:
Nakupne navade potrošnikov cvetja
Katjuša Dolinar:
Tržno komuniciranje v malih podjetjih gorenjske regije
Damjana Franetič:
Upravljanje odnosov s kupci knjig preko kataloga
Laura Uršič:
Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova Gorica
Matevž Vrunč:
Trženje storitve članstva v Avto-moto zvezi Slovenije
Roman Dragan:
Nadstandardno zdravstveno zavarovanje v Sloveniji
Tina Malešič:
Upravljanje blagovne znamke Fiat na slovenskem trgu
Mitja Hafner:
Analiza trženjskega spleta ŠOU mape in ŠOU študentskega priročnika
Manica Švagelj:
Nakupne navade potrošnikov pri prodaji zamrznjene hrane na dom (na primeru podjetja Bo-frost)
Tadeja Ulrych:
Analiza življenjskega ciklusa izdelka na primeru digitalnih fotoapoaratov
Irena Kastelic:
Zadovoljstvo kupcev s storitvami mobilne telefonije na primeru podjetja Mobitel
Bojan Vrtač:
Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zveze
Mateja Orešnik:
Razvoj diskontnih prodajaln v Sloveniji
Neža Kozina:
Pomen interneta pri trženju storitev turističnih podjetij
Špela Kržišnik:
Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKT
Marko Smrtnik:
Vzajemni skladi in odnos Slovencev do njih
Tanja Kozamernik:
Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o.
Uroš Leban:
Program lojalnosti za naročnike revije National Geographic v slovenskem jeziku
Jaka Mohorič:
Analiza prodajnih tekmovanj namenjenih knjigarjem Mladinske knjige Trgovine
Katja Babič Kaligarič:
Naslovljena pisemska pošiljka kot uspešna disciplina neposrednega trženja
Tina Štukelj:
Odnos slovenskih uporabnikov e-pošte do nezaželenih e-sporočil
Joža Perhavc:
Oglasni mediji MKZ, d.d.
Matija Uranjek:
Neposredno trženje na Najdi.si
Jožica Lapuh:
Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo neposrednega trženja
Tina Videnič:
Tržno komuniciranje v podjetju Man Gospodarska vozila Slovenija d.o.o.
Tina Sergon:
Vpliv prodajalcev na nakupne odločitve pri nakupu avtomobila