izpis_h1_title_alt

Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v Sloveniji : diplomsko delo
ID Pecić, Sandi (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pecic354.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, prodaja, avtomobilska industrija, marketing mix, trg, odnosi s strankami, medosebni odnosi, cilj, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pecić]
Leto izida:2002
Št. strani:45 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3254 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12870630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2015
Število prenosov:698
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, sales, car industry, marketing mix, market, customer relationship, interpersonal relations, goal, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj