izpis_h1_title_alt

Vpliv prodajalcev na nakupne odločitve pri nakupu avtomobila : diplomsko delo
ID Sergon, Tina (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sergon14661.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, avtomobili, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Sergon]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-96169 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:23312614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1042
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of sellers on purchase decisions when buying a car
Ključne besede:marketing, sales, cars, consumer behaviour, purchasing, decision making, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj