izpis_h1_title_alt

Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o. : diplomsko delo
ID Kozamernik, Tanja (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kozamernik2400.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, podjetje, Oriflame, trženje, direktno trženje, mrežno trženje, struktura, komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kozamernik]
Leto izida:2006
Št. strani:46 str., 23 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10573 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16660454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1658
Število prenosov:417
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, enterprises, marketing, direct selling, network marketing, structure, communications, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj