izpis_h1_title_alt

Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o. : diplomsko delo
Kozamernik, Tanja (Avtor), Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kozamernik2400.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kozmetika, podjetje, Oriflame, trženje, direktno trženje, mrežno trženje, struktura, komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[T. Kozamernik]
Št. strani:46 str., 23 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16660454 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1029
Število prenosov:352
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cosmetics, enterprises, marketing, direct selling, network marketing, structure, communications, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj