izpis_h1_title_alt

Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo neposrednega trženja : diplomsko delo
ID Lapuh, Jožica (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lapuh3981.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, strategija trženja, odnosi s strankami, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Lapuh]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13918 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18917094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:853
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, consumer, satisfaction, loyalty, marketing strategy, customer relationship, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj