izpis_h1_title_alt

Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zveze : primer: Iskratel, d.o.o., Kranj
ID Vrtač, Bojan (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vrtac1474.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Sovjetska zveza, Rusija, trg, zunanja trgovina, trženje, vzajemno trženje, odnosi s strankami, case study, telekomunikacije, industrijsko podjetje, Iskratel
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Vrtač]
Leto izida:2004
Št. strani:39 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4771 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14985190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1420
Število prenosov:250
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Russia, market, foreign trade, marketing, relationship marketing, customer relationship, case study, telecommunications, industrial enterprises, Iskaratel

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj