izpis_h1_title_alt

Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova Gorica : diplomsko delo
Uršič, Laura (Avtor), Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ursic808.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, odnosi s strankami, management, trženje, case study, Slovenija, Nova Kreditna banka Maribor
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2003
Založnik:[L. Uršič]
Št. strani:45 str., 36 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13858278 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:915
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:banking, banks, banking management, customer relationship, management, marketing, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj