izpis_h1_title_alt

Pomen notranjega trženja pri uvajanju projekta CRM v Novo KBM d.d., Področje Nova Gorica : diplomsko delo
ID Uršič, Laura (Avtor), ID Starman, Danijel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ursic808.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, odnosi s strankami, management, trženje, case study, Slovenija, Nova Kreditna banka Maribor
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Uršič]
Leto izida:2003
Št. strani:45 str., 36 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3938 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13858278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1756
Število prenosov:305
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:banking, banks, banking management, customer relationship, management, marketing, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj