Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (46)

  1. Franci Osredkar: Pravice slovenskih potrošnikov v praksi
  2. Marko Podjavoršek: Razvoj trženja dogodka na primeru festivala Magdalena
  3. Mei Sing Blažko: Trženje turistične storitve na primeru Vipavske vinske ceste
  4. Nataša Posavčič: Analiza bralnih navad med študentkami EF in FDV
  5. Vesna Šiftar: Trženje v neprofitnih organizacijah
  6. Jure Omejc: Razvoj spletne trgovine na primeru Nakup.merkur.si
  7. Alenka Kastelic: Raziskava stališč do izbranih blagovnih znamk spodnjega perila
  8. Nina Bernik: Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitev
  9. Dunja Barbarič: Trženjski splet na primeru Wellness centra Hotelov Palace
  10. Mateja Saksida: Analiza odnosov z javnostmi v Ljubljanskih mlekarnah d.d.
  11. Katja Ivančič: "Naming" ali poimenovanje blagovnih znamk
  12. Katarina Magajne: Analiza zadovoljstva s študijskim programom trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
  13. Gorazd Bavdaž: Načrt trženja revije Emperator DJ
  14. Gregor Grum: Analiza trženja v malem storitvenem podjetju na primeru podjetja Angel - Andrejka Kozlevčar s.p.
  15. Darko Bavčar: Posebnosti prodajnih poti na trgu gradbenega materiala na primeru ekstrudiranega polistirena
  16. Daša Benedik: Primerjava poslovnih modelov glasbenih spletnih trgovin
  17. Jure Vrhovšek: Tržno-komunikacijski program za krvodajalstvo
  18. Nina Dornik: Prenova celostne komunikacijske podobe podjetja Matjaž in komuniciranje nove celostne podobe interni in eksterni javnosti
  19. Simon Benkič: Doživetja kot dejavnik zaznavanja ponudbe pri porabniku
  20. Mateja Mislej: Analiza dejavnikov nakupnega obnašanja za pisarniško pohištvo
  21. Petra Pelicon: Strategija spletnega trženja Ekamant d.o.o.
  22. Petra Judež: Vpliv protikadilske zakonodaje na potrošnjo tobačnih izdelkov
  23. Špela Turjan: Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kave
  24. Karmen Čibej: Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi v podjetju Casino Ljubljana d.d.
  25. Tea Seliškar: Elektronska varuška kot tržna priložnost v Sloveniji
  26. Valentina Golja: Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d.
  27. Katarina Šeme: Odnos slovenskih porabnikov do nagradnih iger kot oblike pospeševanja prodaje
  28. Jernej Bajde: Teorije motivacije vedenja porabnikov na primeru otvoritve trgovin Hofer
  29. Igor Mašera: Nominalna reprezentacija valute kot dejavnik subjektivne vrednosti denarja
  30. Vojdan Jordanov: Marketing of audit and complementary services
  31. Klara Zrimc: Ocena oglaševalskega potenciala družbe Slovenske železnice
  32. Urška Boldin: Odnos študentov do zasebnosti na spletni skupnosti Facebook
  33. Andreja Vilhar: Analiza zadovoljstva slovenskih in italijanskih strank s centrom Dotik
  34. Petra Strojinc: Vpliv tržno komunikacijske kampanje "Že slavna" na uspešnost blagovne znamke Cockta
  35. Miha Marinšek: Odnos gledalcev do umeščanja izdelkov v film
  36. Lars Mislej: Uspešnost umeščanja izdelkov v glasbene videospote
  37. Žiga Janežič: Odnos med tržnimi deleži in podobo blagovnih znamk na slovenskem trgu fotoaparatov
  38. Manja Podgornik: Vpliv videza vstopne strani na odločanje potrošnika
  39. Živa Novak: Razvoj sobodajalstva v turistični ponudbi Bohinja
  40. Tea Rojec: Fenomen agencije Istockphoto kot največjega ponudnika spletne porodaje fotografij
  41. Janja Čelofiga: Dejavniki, ki vplivajo na oblikovanje stališč do golote v oglaševanju
  42. Martina Ograjenšek: Odnos gospodinjstev do varčne rabe energije
  43. Nejc Babič: Strateška zasnova spletne postavitve majhnega podjetja na primeru podjetja Ham d..o.o.
  44. Naja Lampe: Kontekstno oglaševanje kot del tržnokomunikacijskega spleta
  45. Urška Vahtar: Strokovni profil "coachov" v Sloveniji
  46. Irina Kysselef: Načrt trženja specializirane frizerske storitve