Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (46)
Franci Osredkar:
Pravice slovenskih potrošnikov v praksi
Marko Podjavoršek:
Razvoj trženja dogodka na primeru festivala Magdalena
Mei Sing Blažko:
Trženje turistične storitve na primeru Vipavske vinske ceste
Nataša Posavčič:
Analiza bralnih navad med študentkami EF in FDV
Vesna Šiftar:
Trženje v neprofitnih organizacijah
Jure Omejc:
Razvoj spletne trgovine na primeru Nakup.merkur.si
Alenka Kastelic:
Raziskava stališč do izbranih blagovnih znamk spodnjega perila
Nina Bernik:
Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitev
Dunja Barbarič:
Trženjski splet na primeru Wellness centra Hotelov Palace
Mateja Saksida:
Analiza odnosov z javnostmi v Ljubljanskih mlekarnah d.d.
Katja Ivančič:
"Naming" ali poimenovanje blagovnih znamk
Katarina Magajne:
Analiza zadovoljstva s študijskim programom trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
Gorazd Bavdaž:
Načrt trženja revije Emperator DJ
Gregor Grum:
Analiza trženja v malem storitvenem podjetju na primeru podjetja Angel - Andrejka Kozlevčar s.p.
Darko Bavčar:
Posebnosti prodajnih poti na trgu gradbenega materiala na primeru ekstrudiranega polistirena
Daša Benedik:
Primerjava poslovnih modelov glasbenih spletnih trgovin
Jure Vrhovšek:
Tržno-komunikacijski program za krvodajalstvo
Nina Dornik:
Prenova celostne komunikacijske podobe podjetja Matjaž in komuniciranje nove celostne podobe interni in eksterni javnosti
Simon Benkič:
Doživetja kot dejavnik zaznavanja ponudbe pri porabniku
Mateja Mislej:
Analiza dejavnikov nakupnega obnašanja za pisarniško pohištvo
Petra Pelicon:
Strategija spletnega trženja Ekamant d.o.o.
Petra Judež:
Vpliv protikadilske zakonodaje na potrošnjo tobačnih izdelkov
Špela Turjan:
Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kave
Karmen Čibej:
Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi v podjetju Casino Ljubljana d.d.
Tea Seliškar:
Elektronska varuška kot tržna priložnost v Sloveniji
Valentina Golja:
Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d.
Katarina Šeme:
Odnos slovenskih porabnikov do nagradnih iger kot oblike pospeševanja prodaje
Jernej Bajde:
Teorije motivacije vedenja porabnikov na primeru otvoritve trgovin Hofer
Igor Mašera:
Nominalna reprezentacija valute kot dejavnik subjektivne vrednosti denarja
Vojdan Jordanov:
Marketing of audit and complementary services
Klara Zrimc:
Ocena oglaševalskega potenciala družbe Slovenske železnice
Urška Boldin:
Odnos študentov do zasebnosti na spletni skupnosti Facebook
Andreja Vilhar:
Analiza zadovoljstva slovenskih in italijanskih strank s centrom Dotik
Petra Strojinc:
Vpliv tržno komunikacijske kampanje "Že slavna" na uspešnost blagovne znamke Cockta
Miha Marinšek:
Odnos gledalcev do umeščanja izdelkov v film
Lars Mislej:
Uspešnost umeščanja izdelkov v glasbene videospote
Žiga Janežič:
Odnos med tržnimi deleži in podobo blagovnih znamk na slovenskem trgu fotoaparatov
Manja Podgornik:
Vpliv videza vstopne strani na odločanje potrošnika
Živa Novak:
Razvoj sobodajalstva v turistični ponudbi Bohinja
Tea Rojec:
Fenomen agencije Istockphoto kot največjega ponudnika spletne porodaje fotografij
Janja Čelofiga:
Dejavniki, ki vplivajo na oblikovanje stališč do golote v oglaševanju
Martina Ograjenšek:
Odnos gospodinjstev do varčne rabe energije
Nejc Babič:
Strateška zasnova spletne postavitve majhnega podjetja na primeru podjetja Ham d..o.o.
Naja Lampe:
Kontekstno oglaševanje kot del tržnokomunikacijskega spleta
Urška Vahtar:
Strokovni profil "coachov" v Sloveniji
Irina Kysselef:
Načrt trženja specializirane frizerske storitve