izpis_h1_title_alt

Marketing of audit and complementary services : a case study of a growing audit firm in Macedonia
ID Jordanov, Vojdan (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jordanov3337.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Makedonija, računovodstvo, revizija, storitve, podjetje, trženje, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Jordanov]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 59 str., 1 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12790 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:657.6
COBISS.SI-ID:17942246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:959
Število prenosov:383
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Macedonia, accounting, auditing, services, enterprises, marketing, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj