Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (46)
Franci Osredkar:
Pravice slovenskih potrošnikov v praksi
Marko Podjavoršek:
Razvoj trženja dogodka na primeru festivala Magdalena
Mei Sing Blažko:
Trženje turistične storitve na primeru Vipavske vinske ceste
Nataša Posavčič:
Analiza bralnih navad med študentkami EF in FDV
Vesna Šiftar:
Trženje v neprofitnih organizacijah
Jure Omejc:
Razvoj spletne trgovine na primeru Nakup.merkur.si
Alenka Kastelic:
Raziskava stališč do izbranih blagovnih znamk spodnjega perila
Nina Bernik:
Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitev
Dunja Barbarič:
Trženjski splet na primeru Wellness centra Hotelov Palace
Mateja Saksida:
Analiza odnosov z javnostmi v Ljubljanskih mlekarnah d.d.
Katja Ivančič:
"Naming" ali poimenovanje blagovnih znamk
Katarina Magajne:
Analiza zadovoljstva s študijskim programom trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
Gorazd Bavdaž:
Načrt trženja revije Emperator DJ
Gregor Grum:
Analiza trženja v malem storitvenem podjetju na primeru podjetja Angel - Andrejka Kozlevčar s.p.
Darko Bavčar:
Posebnosti prodajnih poti na trgu gradbenega materiala na primeru ekstrudiranega polistirena
Daša Benedik:
Primerjava poslovnih modelov glasbenih spletnih trgovin
Jure Vrhovšek:
Tržno-komunikacijski program za krvodajalstvo
Nina Dornik:
Prenova celostne komunikacijske podobe podjetja Matjaž in komuniciranje nove celostne podobe interni in eksterni javnosti
Simon Benkič:
Doživetja kot dejavnik zaznavanja ponudbe pri porabniku
Mateja Mislej:
Analiza dejavnikov nakupnega obnašanja za pisarniško pohištvo
Petra Pelicon:
Strategija spletnega trženja Ekamant d.o.o.
Petra Judež:
Vpliv protikadilske zakonodaje na potrošnjo tobačnih izdelkov
Špela Turjan:
Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kave
Karmen Čibej:
Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi v podjetju Casino Ljubljana d.d.
Tea Seliškar:
Elektronska varuška kot tržna priložnost v Sloveniji
Valentina Golja:
Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d.
Katarina Šeme:
Odnos slovenskih porabnikov do nagradnih iger kot oblike pospeševanja prodaje
Jernej Bajde:
Teorije motivacije vedenja porabnikov na primeru otvoritve trgovin Hofer
Igor Mašera:
Nominalna reprezentacija valute kot dejavnik subjektivne vrednosti denarja
Vojdan Jordanov:
Marketing of audit and complementary services
Klara Zrimc:
Ocena oglaševalskega potenciala družbe Slovenske železnice
Urška Boldin:
Odnos študentov do zasebnosti na spletni skupnosti Facebook
Andreja Vilhar:
Analiza zadovoljstva slovenskih in italijanskih strank s centrom Dotik
Petra Strojinc:
Vpliv tržno komunikacijske kampanje "Že slavna" na uspešnost blagovne znamke Cockta
Miha Marinšek:
Odnos gledalcev do umeščanja izdelkov v film
Lars Mislej:
Uspešnost umeščanja izdelkov v glasbene videospote
Žiga Janežič:
Odnos med tržnimi deleži in podobo blagovnih znamk na slovenskem trgu fotoaparatov
Manja Podgornik:
Vpliv videza vstopne strani na odločanje potrošnika
Živa Novak:
Razvoj sobodajalstva v turistični ponudbi Bohinja
Tea Rojec:
Fenomen agencije Istockphoto kot največjega ponudnika spletne porodaje fotografij
Janja Čelofiga:
Dejavniki, ki vplivajo na oblikovanje stališč do golote v oglaševanju
Martina Ograjenšek:
Odnos gospodinjstev do varčne rabe energije
Nejc Babič:
Strateška zasnova spletne postavitve majhnega podjetja na primeru podjetja Ham d..o.o.
Naja Lampe:
Kontekstno oglaševanje kot del tržnokomunikacijskega spleta
Urška Vahtar:
Strokovni profil "coachov" v Sloveniji
Irina Kysselef:
Načrt trženja specializirane frizerske storitve