izpis_h1_title_alt

Vpliv videza vstopne strani na odločanje potrošnika : diplomsko delo
ID Podgornik, Manja (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/podgornik776.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, psihologija, informacijska tehnologija, Internet, raziskava, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Podgornik]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 28, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-14917 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:19890662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:847
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, psychology, information technology, Internet, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj