izpis_h1_title_alt

Uspešnost umeščanja izdelkov v glasbene videospote : diplomsko delo
ID Mislej, Lars (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/mislej674.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, proizvodi, informacijska tehnologija, Internet, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mislej]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 22, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-14801 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19810278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:928
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, products, information technology, Internet, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj