izpis_h1_title_alt

Strategija spletnega trženja Ekamant d.o.o. : diplomsko delo
ID Pelicon, Petra (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pelicon2246.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, Ekamant, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, elektronsko trženje, medorganizacijsko trženje, informacijska tehnologija, Internet
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Pelicon]
Leto izida:2006
Št. strani:40 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9816 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16320230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1184
Število prenosov:194
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprises, Ekamant, company performance, business efficiency, marketing, electronic marketing, intercompany marketing, information technology, Internet

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj