izpis_h1_title_alt

Razvoj trženja dogodka na primeru festivala Magdalena : diplomsko delo
ID Podjavoršek, Marko (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/podjavorsek74.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, storitve, diferenciacija proizvodov, marketing mix, poslovno okolje, cena, prodaja, poslovno komuniciranje, kadri, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[M. Podjavoršek]
Št. strani:52 str.
Kraj:Ljubljana
PID:20.500.12556/RUL-2924 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12241638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1688
Število prenosov:351
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, services, differentiation, marketing mix, business environment, price, sales, business communication, personnel, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj