izpis_h1_title_alt

Razvoj trženja dogodka na primeru festivala Magdalena : diplomsko delo
Podjavoršek, Marko (Avtor), Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/podjavorsek74.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, storitve, diferenciacija proizvodov, marketing mix, poslovno okolje, cena, prodaja, poslovno komuniciranje, kadri, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[M. Podjavoršek]
Št. strani:52 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12241638 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:947
Število prenosov:203
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, services, differentiation, marketing mix, business environment, price, sales, business communication, personnel, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj