izpis_h1_title_alt

Vpliv tržno komunikacijske kampanje "Že slavna" na uspešnost blagovne znamke Cockta : diplomsko delo
ID Strojinc, Petra (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strojinc3877.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, blagovne znamke, uspešnost poslovanja, pospeševanje prodaje, meritve
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Strojinc]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 48 str., 18 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18683622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1586
Število prenosov:261
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, trademarks, business efficiency, sales promotion, measurements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj