Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Mateja Bodlaj:
Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja
MSc theses (31)
Tanja Perne:
Inovativnost v majhnih podjetjih
Iva Konda:
Razvoj teorije odnosov med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu
Martina Konič:
Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Simona Kokalj:
Ravnanje z odnosi do strank v banki, podprto s skladiščem podatkov
Liljana Rupnik:
Razumevanje in merjenje kakovosti storitev na področju izobraževanja odraslih
Agata Kopač:
Uporaba koncepta množično prilagojenega izdelka pri proizvajalcu obutve
Peter Breznikar:
Ravnanje s ključnimi kupci v bankah in zavarovalnicah
Damjana Vrtač Škrjanc:
Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industriji
Margareta Guček Zakošek:
Posebnosti trženja v farmacevtski industriji
Andrej Škrinjar:
Sodobna vloga prodajnih predstavnikov pri odnosih s kupci
Boris Kuhelj:
Pomen zadovoljstva s storitvami po prodaji pri nameri o ponovnem nakupu avtomobila istega proizvajalca
Andrej Košir:
Strateško načrtovanje trženja v malih podjetjih
Dario Šik:
Organiziranost trženjske funkcije na osnovi koncepta trženja, temelječega na odnosih
Uroš Stanić:
Merjenje dolgoročne marketinške uspešnosti
Mateja Kepic:
Proces razvoja nove bančne storitve (primer plačilne poslovne debetne kartice)
Barbara Kurevija:
Vključevanje porabnikov v proces razvoja nove zavarovalne storitve
Jana Kajfež:
Obravnava pritožb na storitve turističnih agencij v Sloveniji
Lidija Brščič:
Značilnosti trženja v dinamičnih podjetjih v poznih tranzicijskih razmerah - primer Slovenije
Vlado Gobec:
Uvedba koncepta upravljanja odnosov s strankami v podjetje informacijske dejavnosti
Mojca Babič:
Vloga prodajnega osebja v banki pri ravnanju z odnosi do velikih gospodarskih družb kot porabnikov bančnih storitev
Gorazd Jakomini:
Celovita prodajna storitev kot dejavnik razlikovanja med trgovci z avtomobili
Laura Črnigoj:
Storitveni trženjski trikotnik in njegov pomen za ponudnika finančnih storitev
Peter Požrl:
Spodbujanje zvestobe kupcev na medorganizacijskem trgu
Monika Triller:
Slog trženja v majhnih družinskih podjetjih
Tamara Volf:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na porabnikovo zvestobo gostilni
Mojca Rus:
Odnos porabnikov do vplivov embalaže na naravno okolje
Alenka Markučič:
Zaznavanje ovir za uporabo internetnega bančništva pri porabnikih bančnih storitev
Aleš Novak:
Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu
Alenka Baša:
Pomen ravnanja z znanjem o kupcih za uspešno ravnanje s ključnimi kupci
Matej Hladnik:
Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge
BSc theses (90)
Iris Kavčič:
Trženje kot podpora vinskemu turizmu
Nastja Slak:
Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah
Katja Pečlin:
Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev
Andrej Daniel Kuhelj:
Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalni
Simon Plestenjak:
Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenosti
Sabina Muc:
Strategija širjenja blagovne znamke
Nina Jaušovec:
Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
Nika Murovec:
Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbami
Marko Janža:
Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.
Saša Bremšak:
Od ekološke zavesti do ekološko odgovornega vedenja porabnikov
Melita Klopčič:
Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trg
Maja Remic:
Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitev
Marika Mirtič:
Uporaba koncepta storitvene pokrajine v prodajalni s pohištvom
Jana Logonder:
Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
Nina Cigut:
Pomen blagovne znamke pri moških oblačilih z zornega kota podjetja Mura d.d.
Tina Bajde:
Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
Maja Grebenc:
Porabnikovo zaznavanje tveganja pri nakupu živil
Barbara Culiberg:
Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženja
Jelena Milinković:
Odnos mladih do nakupa in uporabe ponarejenih izdelkov
Urška Velepec:
Vloga osebne prodaje v medorganizacijskem trženju včeraj in danes
Mojca Trkman:
Posebnosti storitvene znamke
Luka Cerar:
Metoda navideznega nakupovanja in njena uporabnost v storitvenih podjetjih
Sibila Lebar:
Uvajanje trženja v splošne knjižnice
Laura Črnigoj:
Razlogi za prehajanje porabnikov h konkurenčnim ponudnikom storitev
Simona Spolenak:
Pristop k ravnanju s ključnimi kupci v izbranem podjetju
Vanja Kobe:
Vloga osebne prodaje pri porabnikovem zaznavanju kakovosti v trgovini na drobno
Gašper Čehovin:
Trženje dolgoročnih osebnih zavarovanj prek svetovnega spleta
Mateja Špenko:
Sestavine kakovosti storitev na področju internetnega bančništva
Nina Trpin:
Navidezno ugodne cene izdelkov
Boris Kozlevčar:
Vzdržljive konkurenčne prednosti v storitveni dejavnosti
Matjaž Jeran:
Testiranje koncepta nove storitve
Mateja Bonutti:
Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno
Boštjan Čretnik:
Zaznavanje kakovosti gostinskih storitev
Irena Pucihar:
Prevzgoja kaznjenk v ZPKZ Ig z zornega kota socialnega trženja
Marko Srabotnik:
Analitična orodja za ravnanje na področju kakovosti storitev
Kristina Bogataj:
Analiza trženjskega stanja v podjetju Interpapir
Tomaž Golob:
Pomen spremljajočih storitev za proizvajalca in kupca na medorganizacijskem trgu
Kristina Magdič:
Analiza kakovosti bančnih storitev, namenjenim prebivalstvu
Jasna Mihelčič:
Elektro Ljubljana na poti v trženjsko naravnano podjetje
Tanja Nadišič:
Načrtovanje trženja v majhnem podjetju
Tomaž Hutar:
Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika
Vanja Erjavec:
Preverjanje koncepta nove skupine izdelkov v ponudbi trgovca pri kupcih
Ajda Seničar:
Ravnanje s ključnimi kupci v Gorenju
Kaja Kutin Funda:
Preoblikovanje identitete blagovne znamke v podjetju Hit Nova Gorica
Kristina Potočnik:
Analiza kakovosti storitev podjetja na medorganizacijskem trgu
Lidija Juteršek:
Uravnoteženje zmogljivosti glede na nihanje povpraševanja v podjetju Parkovno vrtnarstvo, planiranje in urejanje zemljišč, Viktor Lozinšek, s.p.
Krista Urbas:
Analiza zadovoljstva študentov v vlogi porabnikov bančnih storitev
Dikran Tawitian:
Trženje visoko tehnoloških izdelkov
Ines Lunar:
Uveljavljanje načela pravične trgovine v svetu in pri nas
Tamara Volf:
Izzivi pri trženju storitev letalskega prevoza
Nina Mihor:
Preverjanje ustreznosti imena blagovne znamke za ustekleničeno vodo
Mojca Rus:
Vloga otrok pri nakupu mlečnih izdelkov v družini
Simona Gobec:
Analiza nakupnega vedenja za modne dodatke
Tanja Dereani:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo poslušalcev radijske postaje Aktual
Marjetka Žnidaršič:
Naklonjenost porabnikov trgovskim blagovnim znamkam v času recesije
Jana Kolenc:
Pomen storitev po prodaji za porabnike storitev informacijske tehnologije
Rene Primožič:
Pot do močne blagovne znamke v hotelirstvu
Tina Bačić:
Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije
Dejan Nadoh:
Razvoj svetovnega trga pripomočkov za deskanje na valovih
Špela Filipič:
Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masaže
Nina Dragičević:
Ekološka ozaveščenost študentov v razmerju do nakupa avtomobila
Mateja Petkovšek:
Naklonjenost porabnikov telefonskemu trženju
Alina Meško:
Zaznavanje Amnesty International Slovenije pri mogočih darovalcih sredstev za njeno delovanje
Manca Kovačič:
Analiza kakovosti storitev smučarske šole
Amadeja Lapanja:
Smučarski center Cerkno kot destinacija za mlade družine
Eva Hrastelj:
Vloga porabnikov asociacij v zvezi z blagovno znamko v nakupnem procesu
Mateja Zgonec:
Govorice od ust do ust kot nadomestek in/ali dopolnilo za pritožbe
Petra Zaman:
Odnos porabnikov do okolju prijaznih oblačil
Tanja Babac:
Stališča starejših porabnikov do uporabe interneta v nakupnem procesu
Blaž Šager:
Poznavanje in zvestoba blagovnim znamkam ustekleničene vode
Nina Čapelnik:
K prestižu usmerjeni porabniki in njihovo nakupno vedenje
Urška Kragelj:
Kako postati najboljši hostel na svetu v očeh porabnikov?
Zoran Bosančić:
Trženje s poudarkom na odnosih z zornega kota malega podjetja
Deja Horvat:
Povezanost med zaznavanjem fizičnega okolja gostinskega lokala in vedenjem porabnikov
Edina Smajlović:
Zadovoljstvo potnikov s storitvami Slovenskih železnic
Miha Vodopivec:
Odnos porabnikov do prehranskih dopolnil
Katja Koritnik:
Dejavniki, ki pri starših vplivajo na izbiro otroškega vrtca
Amir Kajtazović:
Programi zvestobe v trgovini na drobno
Mateja Rozman:
Zaznavanje kakovosti storitev fakultetne knjižnice pri študentih
Doroteja Kovačič:
Odnos porabnikov do denarja
Marjeta Žabar:
Porabnik kot soustvarjalec storitve
Manca Zaletelj:
Vloga blagovne znamke pri zdravilih v prosti prodaji
Irena Kuštrin:
Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg
Saša Avsec:
Odnos porabnikov do zdravljenja z zdravilnimi zelišči
Suzana Bartulović:
Razsežnosti etike pri trženju
Anamarija Klančar:
Trgovina z rabljenimi oblačili nekdaj in danes
Maja Colja:
Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja
Sara Jaklič:
Vloga otrok pri nakupu revij Cicido in Mali Moj planet
Gaia Röhler:
Potovalne navade in nagnjenja študentov
Simon Meglič:
Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb