Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (24)

  1. Biljana Prinčič: Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta
  2. Igor Deržek: Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitev
  3. Urška Čepulič: Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kulture
  4. Judita Marija Samsa: Okoljevarstveno trženje
  5. Irena Tiselj Kaluža: Model trženja zavarovalnih storitev na podlagi odnosov s strankami v Zavarovalnici Triglav
  6. Andraž Kopač: Ocena poslovodenja strateških področij nabave v podjetju Alpina
  7. Eva Golob: Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk
  8. Mira Zore: Posebnosti strategij trženja storitev s primerom podjetja Bartog
  9. Anita Gregorc: Ekološko trženje na področju avtomobilske industrije
  10. Nataša Avšič Bogovič: Varstvo potrošnikov: nekoč, danes, jutri
  11. Anita Jerala Peterman: Analiza uspešnosti dejavnikov nabavne funkcije s primerom zimske divizije skupine Elan
  12. Jelica Zdolšek: Strateška vloga nabave s konkretno analizo nabavne funkcije v podjetju LEK
  13. Robert Lazar: Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja
  14. Maja Zidar: Vzroki in posledice prehoda manjših tekstilnih trgovskih družb v večje sisteme
  15. Tina Marolt: Uporaba instrumentov trženjskega spleta v malih podjetjih
  16. Tamara Pezo: Prenova nabavnega procesa s pomočjo informacijskega sistema SAP R/3 v podjetju Telekom Slovenije
  17. Marko Svetina: Uporabnost modelov za upravljanje z zalogami v trgovski organizaciji Merkur Naklo
  18. Marko Korelc: Analiza prodajnega sortimenta kot dejavnika obvladovanja nabavnih virov v podjetju Dom
  19. Melita Kette: Primerjalna analiza oblikovanja trgovinskih blagovnih znamk v slovenskih trgovskih podjetjih
  20. Rosana Potokar: Ponovno pozicioniranje Plive na slovenskem tržišču
  21. Samo Žolger: Analiza in prenova nabavnega procesa v podjetju Premogovnik Velenje
  22. Katarina Čander: Panožna analiza uporabe internetnih orodij za trženjsko komuniciranje v slovenskih podjetjih
  23. Mihaela Čop: Priložnosti trženja v založništvu s poudarkom na novih medijih
  24. Matej Pegam: Primerjalna analiza trženjskih pristopov originatorskih in generičnih proizvajalcev zdravil ob izteku patentne zaščite zdravila

Diplomska dela (26)

  1. Gregor Rebolj: Javno naročilo za podelitev koncesije obvezne gospodarske javne službe vzdrževanja in upravljanja občinskih cest - nadzor in kontrola stroškov v času trajanja pogodbe
  2. Natalija Cesar: Javno naročanje v Republiki Sloveniji s primerom skupnega javnega naročila
  3. Denis Bajželj: Urejanje Intersportovih prodajaln
  4. Gregor Kobal: Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.
  5. Damjana Majcen: Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke Renault
  6. Nataša Trivanović: Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.
  7. Mojmir Ritlop: Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščev
  8. Nataša Zidar: Analiza in primerjava prodaje med družinskim podjetjem Inki, d.o.o. in malim trgovskim podjetjem Galeb, d.d. v letu 2000
  9. Romana Grad: Sodobne tržne poti v bančništvu in na primeru Nove Ljubljanske banke d.d.
  10. Darja Urbančič: Zadovoljstvo kupcev z Mercatorjevimi tehničnimi prodajalnami
  11. Zdenka Marolt: Javna naročila kot način nabave v nepridobitnih organizacijah
  12. Marko Hrovat: Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih straneh
  13. Gregor Medved: Trženje na podlagi odnosov
  14. Mateja Magajna: Načrt trženja za enoročni pogonski sistem invalidskih vozičkov - Kuli
  15. Snežana Šuput Gulin: Nabava kot vir prihrankov v proizvodnem podjetju
  16. Sabina Bajt: Primerjalna analiza drobnoprodajnih cen štirih konkurentov
  17. Metka Nežič: Analiza nakupnega vedenja in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev zdraviliškega turizma
  18. Nadja Velišček: Trženjski splet novogoriškega študentskega servisa
  19. Boštjan Bohinc: Reševanje reklamacij
  20. Aleš Novak: Raziskava absorpcijske sposobnosti trga hidravličnih sestavin v Sloveniji
  21. Klara Šavli: Storitve osebnega bančništva
  22. Aleša Sekavčnik: Segmentacija trga in priprava komunikacij izbranim ciljnim skupinam - primer Si.mobil
  23. Diana Oblak: Tržno komuniciranje v Mercatorju
  24. Nataša Tavčar: Analiza izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v podjetju Hella Lux Slovenija
  25. Dejan Pelc: Vplivi in posledice vstopa nizko cenovnega diskontnega ponudnika Hofer na poslovanje Spar Slovenija d.o.o.
  26. Jasmina Mutič: Javno naročanje v zdravstvu