izpis_h1_title_alt

Panožna analiza uporabe internetnih orodij za trženjsko komuniciranje v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
ID Čander, Katarina (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cander3263.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, trženje, elektonsko trženje, Internet, efektivnost, meritve
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Čander]
Leto izida:2007
Št. strani:129 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11583 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17182438 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:784
Število prenosov:673
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, marketing, Internet, efficiency, measurements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj