izpis_h1_title_alt

Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta : storitev Poslovni SKB Net
ID Prinčič, Biljana (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Možina, Stane (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/princic44.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, Internet, odnosi s strankami, lojalnost, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Prinčič]
Leto izida:2002
Št. strani:111 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3210 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:12845286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1781
Število prenosov:359
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, electronic commerce, information technology, Internet, customer relationship, loyalty, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj