izpis_h1_title_alt

Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta : storitev Poslovni SKB Net
Prinčič, Biljana (Avtor), Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Možina, Stane (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/princic44.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, Internet, odnosi s strankami, lojalnost, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[B. Prinčič]
Št. strani:111 str., 5 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:12845286 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:673
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, electronic commerce, information technology, Internet, customer relationship, loyalty, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj