Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (24)
Biljana Prinčič:
Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta
Igor Deržek:
Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitev
Urška Čepulič:
Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kulture
Judita Marija Samsa:
Okoljevarstveno trženje
Irena Tiselj Kaluža:
Model trženja zavarovalnih storitev na podlagi odnosov s strankami v Zavarovalnici Triglav
Andraž Kopač:
Ocena poslovodenja strateških področij nabave v podjetju Alpina
Eva Golob:
Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk
Mira Zore:
Posebnosti strategij trženja storitev s primerom podjetja Bartog
Anita Gregorc:
Ekološko trženje na področju avtomobilske industrije
Nataša Avšič Bogovič:
Varstvo potrošnikov: nekoč, danes, jutri
Anita Jerala Peterman:
Analiza uspešnosti dejavnikov nabavne funkcije s primerom zimske divizije skupine Elan
Jelica Zdolšek:
Strateška vloga nabave s konkretno analizo nabavne funkcije v podjetju LEK
Robert Lazar:
Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja
Maja Zidar:
Vzroki in posledice prehoda manjših tekstilnih trgovskih družb v večje sisteme
Tina Marolt:
Uporaba instrumentov trženjskega spleta v malih podjetjih
Tamara Pezo:
Prenova nabavnega procesa s pomočjo informacijskega sistema SAP R/3 v podjetju Telekom Slovenije
Marko Svetina:
Uporabnost modelov za upravljanje z zalogami v trgovski organizaciji Merkur Naklo
Marko Korelc:
Analiza prodajnega sortimenta kot dejavnika obvladovanja nabavnih virov v podjetju Dom
Melita Kette:
Primerjalna analiza oblikovanja trgovinskih blagovnih znamk v slovenskih trgovskih podjetjih
Rosana Potokar:
Ponovno pozicioniranje Plive na slovenskem tržišču
Samo Žolger:
Analiza in prenova nabavnega procesa v podjetju Premogovnik Velenje
Katarina Čander:
Panožna analiza uporabe internetnih orodij za trženjsko komuniciranje v slovenskih podjetjih
Mihaela Čop:
Priložnosti trženja v založništvu s poudarkom na novih medijih
Matej Pegam:
Primerjalna analiza trženjskih pristopov originatorskih in generičnih proizvajalcev zdravil ob izteku patentne zaščite zdravila
Diplomska dela (26)
Gregor Rebolj:
Javno naročilo za podelitev koncesije obvezne gospodarske javne službe vzdrževanja in upravljanja občinskih cest - nadzor in kontrola stroškov v času trajanja pogodbe
Natalija Cesar:
Javno naročanje v Republiki Sloveniji s primerom skupnega javnega naročila
Denis Bajželj:
Urejanje Intersportovih prodajaln
Gregor Kobal:
Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.
Damjana Majcen:
Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke Renault
Nataša Trivanović:
Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.
Mojmir Ritlop:
Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščev
Nataša Zidar:
Analiza in primerjava prodaje med družinskim podjetjem Inki, d.o.o. in malim trgovskim podjetjem Galeb, d.d. v letu 2000
Romana Grad:
Sodobne tržne poti v bančništvu in na primeru Nove Ljubljanske banke d.d.
Darja Urbančič:
Zadovoljstvo kupcev z Mercatorjevimi tehničnimi prodajalnami
Zdenka Marolt:
Javna naročila kot način nabave v nepridobitnih organizacijah
Marko Hrovat:
Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih straneh
Gregor Medved:
Trženje na podlagi odnosov
Mateja Magajna:
Načrt trženja za enoročni pogonski sistem invalidskih vozičkov - Kuli
Snežana Šuput Gulin:
Nabava kot vir prihrankov v proizvodnem podjetju
Sabina Bajt:
Primerjalna analiza drobnoprodajnih cen štirih konkurentov
Metka Nežič:
Analiza nakupnega vedenja in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev zdraviliškega turizma
Nadja Velišček:
Trženjski splet novogoriškega študentskega servisa
Boštjan Bohinc:
Reševanje reklamacij
Aleš Novak:
Raziskava absorpcijske sposobnosti trga hidravličnih sestavin v Sloveniji
Klara Šavli:
Storitve osebnega bančništva
Aleša Sekavčnik:
Segmentacija trga in priprava komunikacij izbranim ciljnim skupinam - primer Si.mobil
Diana Oblak:
Tržno komuniciranje v Mercatorju
Nataša Tavčar:
Analiza izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v podjetju Hella Lux Slovenija
Dejan Pelc:
Vplivi in posledice vstopa nizko cenovnega diskontnega ponudnika Hofer na poslovanje Spar Slovenija d.o.o.
Jasmina Mutič:
Javno naročanje v zdravstvu