Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (24)
Biljana Prinčič:
Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta
Igor Deržek:
Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitev
Urška Čepulič:
Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kulture
Judita Marija Samsa:
Okoljevarstveno trženje
Irena Tiselj Kaluža:
Model trženja zavarovalnih storitev na podlagi odnosov s strankami v Zavarovalnici Triglav
Andraž Kopač:
Ocena poslovodenja strateških področij nabave v podjetju Alpina
Eva Golob:
Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk
Mira Zore:
Posebnosti strategij trženja storitev s primerom podjetja Bartog
Anita Gregorc:
Ekološko trženje na področju avtomobilske industrije
Nataša Avšič Bogovič:
Varstvo potrošnikov: nekoč, danes, jutri
Anita Jerala Peterman:
Analiza uspešnosti dejavnikov nabavne funkcije s primerom zimske divizije skupine Elan
Jelica Zdolšek:
Strateška vloga nabave s konkretno analizo nabavne funkcije v podjetju LEK
Robert Lazar:
Pomen in vloga nabavne politike pri uresničevanju poslovnih ciljev trgovskega podjetja
Maja Zidar:
Vzroki in posledice prehoda manjših tekstilnih trgovskih družb v večje sisteme
Tina Marolt:
Uporaba instrumentov trženjskega spleta v malih podjetjih
Tamara Pezo:
Prenova nabavnega procesa s pomočjo informacijskega sistema SAP R/3 v podjetju Telekom Slovenije
Marko Svetina:
Uporabnost modelov za upravljanje z zalogami v trgovski organizaciji Merkur Naklo
Marko Korelc:
Analiza prodajnega sortimenta kot dejavnika obvladovanja nabavnih virov v podjetju Dom
Melita Kette:
Primerjalna analiza oblikovanja trgovinskih blagovnih znamk v slovenskih trgovskih podjetjih
Rosana Potokar:
Ponovno pozicioniranje Plive na slovenskem tržišču
Samo Žolger:
Analiza in prenova nabavnega procesa v podjetju Premogovnik Velenje
Katarina Čander:
Panožna analiza uporabe internetnih orodij za trženjsko komuniciranje v slovenskih podjetjih
Mihaela Čop:
Priložnosti trženja v založništvu s poudarkom na novih medijih
Matej Pegam:
Primerjalna analiza trženjskih pristopov originatorskih in generičnih proizvajalcev zdravil ob izteku patentne zaščite zdravila
BSc theses (26)
Gregor Rebolj:
Javno naročilo za podelitev koncesije obvezne gospodarske javne službe vzdrževanja in upravljanja občinskih cest - nadzor in kontrola stroškov v času trajanja pogodbe
Natalija Cesar:
Javno naročanje v Republiki Sloveniji s primerom skupnega javnega naročila
Denis Bajželj:
Urejanje Intersportovih prodajaln
Gregor Kobal:
Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.
Damjana Majcen:
Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke Renault
Nataša Trivanović:
Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.
Mojmir Ritlop:
Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščev
Nataša Zidar:
Analiza in primerjava prodaje med družinskim podjetjem Inki, d.o.o. in malim trgovskim podjetjem Galeb, d.d. v letu 2000
Romana Grad:
Sodobne tržne poti v bančništvu in na primeru Nove Ljubljanske banke d.d.
Darja Urbančič:
Zadovoljstvo kupcev z Mercatorjevimi tehničnimi prodajalnami
Zdenka Marolt:
Javna naročila kot način nabave v nepridobitnih organizacijah
Marko Hrovat:
Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih straneh
Gregor Medved:
Trženje na podlagi odnosov
Mateja Magajna:
Načrt trženja za enoročni pogonski sistem invalidskih vozičkov - Kuli
Snežana Šuput Gulin:
Nabava kot vir prihrankov v proizvodnem podjetju
Sabina Bajt:
Primerjalna analiza drobnoprodajnih cen štirih konkurentov
Metka Nežič:
Analiza nakupnega vedenja in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev zdraviliškega turizma
Nadja Velišček:
Trženjski splet novogoriškega študentskega servisa
Boštjan Bohinc:
Reševanje reklamacij
Aleš Novak:
Raziskava absorpcijske sposobnosti trga hidravličnih sestavin v Sloveniji
Klara Šavli:
Storitve osebnega bančništva
Aleša Sekavčnik:
Segmentacija trga in priprava komunikacij izbranim ciljnim skupinam - primer Si.mobil
Diana Oblak:
Tržno komuniciranje v Mercatorju
Nataša Tavčar:
Analiza izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v podjetju Hella Lux Slovenija
Dejan Pelc:
Vplivi in posledice vstopa nizko cenovnega diskontnega ponudnika Hofer na poslovanje Spar Slovenija d.o.o.
Jasmina Mutič:
Javno naročanje v zdravstvu