izpis_h1_title_alt

Avtomobilske znamke na slovenskih spletnih straneh : nakup osebnega avtomobila na "klik"
ID Hrovat, Marko (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hrovat760.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobili, nakup, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, case study, Citroen
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Horvat]
Leto izida:2003
Št. strani:53 str., VIII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3839 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13663718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1569
Število prenosov:332
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, cars, purchasing, information technology, Internet, electronic commerce, electronic marketing, business communication, means of public information, case study, Citroen

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj