izpis_h1_title_alt

Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kulture : magistrsko delo
ID Čepulič, Urška (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Možina, Stane (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cepulic131.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kultura, organizacija, storitve, kvaliteta, uporabniki, uspeh, case study, Cankarjev dom, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Čepulič]
Leto izida:2003
Št. strani:102 str, 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3607 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13352678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1673
Število prenosov:439
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:culture, organization, services, quality, users, success, case study, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj