Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (19)
Matic Intihar:
Slovensko izseljensko šolstvo na primeru Buenos Airesa
Judita Evridika Mrak:
Vizualna gradiva kot učilo za poučevanje o Alpskih pokrajinah Slovenije
Lovro Jecl:
Slovenska diaspora v izbranih državah Bližnjega vzhoda
Vanja Dobrijević:
Izseljevanje z območja Banije in Siska na Hrvaškem po letu 1991
Matej Logar:
Film kot učilo pri obravnavi Alpskih pokrajin v gimnazijah
Tea Adamlje:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti ob gimnazijskih geografskih učbenikih
Petra Stopar:
Kartografska pismenost učencev 6. in 9. razreda osnovne šole
Andrej Šebenik:
Književnost slovenskih izseljencev v Argentini pri medpredmetnem povezovanju geografije in slovenščine
Maja Kos:
Zemljepisna imena pri pouku geografije in slovenščine v osnovni šoli
Urška Longar:
Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
Jerca Jerman:
Učenje slovenskega jezika v slovenski izseljenski skupnosti v Clevelandu s poudarkom na geografskih temah
Nejc Kavka:
Interpretacija geografskih vsebin skozi film
Blaž Lampret:
Možnosti in priložnosti pouka na daljavo pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Vid Tilia:
Razvijanje gorske identitete in kompetenc osnovnošolcev
Ivana Žigon:
Ozaveščanje otrok o problematiki tujerodnih invazivnih rastlinskih vrst s pomočjo priročnika za njihovo terensko prepoznavanje
Sara Cvetko:
Geografska bralna značka
Haris Ljubijankić:
Digitalne kompetence učiteljev geografije in nemščine
Jakob Marn:
Legokocke kot učni pripomoček pri pouku geografije v osnovni šoli
Tina Zevnik:
Medpredmetno povezovanje pouka slovenščine in geografije pri šolski ekskurziji v Obsredozemske pokrajine
Diplomska dela (13)
Mojca Ilc Klun:
Ameriški Slovenci ali Američani s slovenskimi koreninami v metropolitanskem območju Clevelanda
Lara Ule:
Gozdne učne poti v Predalpskih pokrajinah
Vanja Dobrijević:
Beg možganov na primeru Hrvaške
Filip Kotnik:
Geografski vidiki varnostne infrastrukture ob slovensko-hrvaški meji
Katja Rozman:
Vpliv COVID-19 na potek in organizacijo vzgojno-izobraževalnega procesa
Aleksander Piber:
Salman Rushdie in roman kot geografski vir
Nika Plohl:
Razvoj vzgojno-izobraževalnih ustanov v občini Radenci
KLARA SIMČIČ:
Organiziranost in identiteta slovenskih izseljencev v Torontu
Neža Jenko:
Samooskrba z zelenjavo z vidika trajnostnega razvoja Mestne občine Ljubljana
Ana Marija Jevšenak:
Ledinska imena v potopljeni vasi Družmirje in okolici
Urša Kosmač:
Vračanje in priseljevanje slovenskih izseljencev in njihovih potomcev iz Argentine
Benjamin Gašpar:
Učna pot po naravni in kulturni dediščini Kostanjevice na Krki
Tina Raj:
Dvojezičnost v srednješolskem izobraževanju v Pomurju
Druga dela (6)
Boštjan Rogelj, Tatjana Resnik Planinc, Blaž Repe, Mojca Ilc Klun:
Education for sustainable mobility in Slovenia
Urša Kosmač, Mojca Ilc Klun:
Značilnosti povratnih selitev slovenske diaspore iz Argentine
Mojca Ilc Klun, Ana Vombergar:
Predstave in odnos mladih do migracijskih procesov – primer ZDA in Slovenije
Matej Ogrin, Mojca Ilc Klun, Tatjana Resnik Planinc:
Alpska šola - vzgoja in izobraževanje o gorah in z gorami
Mojca Ilc Klun:
Gamification in hidden education - teaching migration-related topics through the didactic board game "crossing borders"
Tatjana Resnik Planinc, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik, Mojca Ilc Klun:
Geography in secondary education