Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (19)

  1. Matic Intihar: Slovensko izseljensko šolstvo na primeru Buenos Airesa
  2. Judita Evridika Mrak: Vizualna gradiva kot učilo za poučevanje o Alpskih pokrajinah Slovenije
  3. Lovro Jecl: Slovenska diaspora v izbranih državah Bližnjega vzhoda
  4. Vanja Dobrijević: Izseljevanje z območja Banije in Siska na Hrvaškem po letu 1991
  5. Matej Logar: Film kot učilo pri obravnavi Alpskih pokrajin v gimnazijah
  6. Tea Adamlje: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti ob gimnazijskih geografskih učbenikih
  7. Petra Stopar: Kartografska pismenost učencev 6. in 9. razreda osnovne šole
  8. Andrej Šebenik: Književnost slovenskih izseljencev v Argentini pri medpredmetnem povezovanju geografije in slovenščine
  9. Maja Kos: Zemljepisna imena pri pouku geografije in slovenščine v osnovni šoli
  10. Urška Longar: Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
  11. Jerca Jerman: Učenje slovenskega jezika v slovenski izseljenski skupnosti v Clevelandu s poudarkom na geografskih temah
  12. Nejc Kavka: Interpretacija geografskih vsebin skozi film
  13. Blaž Lampret: Možnosti in priložnosti pouka na daljavo pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
  14. Vid Tilia: Razvijanje gorske identitete in kompetenc osnovnošolcev
  15. Ivana Žigon: Ozaveščanje otrok o problematiki tujerodnih invazivnih rastlinskih vrst s pomočjo priročnika za njihovo terensko prepoznavanje
  16. Sara Cvetko: Geografska bralna značka
  17. Haris Ljubijankić: Digitalne kompetence učiteljev geografije in nemščine
  18. Jakob Marn: Legokocke kot učni pripomoček pri pouku geografije v osnovni šoli
  19. Tina Zevnik: Medpredmetno povezovanje pouka slovenščine in geografije pri šolski ekskurziji v Obsredozemske pokrajine

Diplomska dela (13)

  1. Mojca Ilc Klun: Ameriški Slovenci ali Američani s slovenskimi koreninami v metropolitanskem območju Clevelanda
  2. Lara Ule: Gozdne učne poti v Predalpskih pokrajinah
  3. Vanja Dobrijević: Beg možganov na primeru Hrvaške
  4. Filip Kotnik: Geografski vidiki varnostne infrastrukture ob slovensko-hrvaški meji
  5. Katja Rozman: Vpliv COVID-19 na potek in organizacijo vzgojno-izobraževalnega procesa
  6. Aleksander Piber: Salman Rushdie in roman kot geografski vir
  7. Nika Plohl: Razvoj vzgojno-izobraževalnih ustanov v občini Radenci
  8. KLARA SIMČIČ: Organiziranost in identiteta slovenskih izseljencev v Torontu
  9. Neža Jenko: Samooskrba z zelenjavo z vidika trajnostnega razvoja Mestne občine Ljubljana
  10. Ana Marija Jevšenak: Ledinska imena v potopljeni vasi Družmirje in okolici
  11. Urša Kosmač: Vračanje in priseljevanje slovenskih izseljencev in njihovih potomcev iz Argentine
  12. Benjamin Gašpar: Učna pot po naravni in kulturni dediščini Kostanjevice na Krki
  13. Tina Raj: Dvojezičnost v srednješolskem izobraževanju v Pomurju

Druga dela (6)

  1. Boštjan Rogelj, Tatjana Resnik Planinc, Blaž Repe, Mojca Ilc Klun: Education for sustainable mobility in Slovenia
  2. Urša Kosmač, Mojca Ilc Klun: Značilnosti povratnih selitev slovenske diaspore iz Argentine
  3. Mojca Ilc Klun, Ana Vombergar: Predstave in odnos mladih do migracijskih procesov – primer ZDA in Slovenije
  4. Matej Ogrin, Mojca Ilc Klun, Tatjana Resnik Planinc: Alpska šola - vzgoja in izobraževanje o gorah in z gorami
  5. Mojca Ilc Klun: Gamification in hidden education - teaching migration-related topics through the didactic board game "crossing borders"
  6. Tatjana Resnik Planinc, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik, Mojca Ilc Klun: Geography in secondary education