izpis_h1_title_alt

Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
ID Longar, Urška (Avtor), ID Ilc Klun, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Štefanc, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,99 MB)
MD5: 8C2B364BE77165480C8CB18C0F865A74
.pdfPDF - Priloga, prenos (702,21 KB)
MD5: 7C4EA68DC14D793F3480E90B74F01559

Izvleček
V magistrskem delu obravnavamo vlogo slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin. V teoretičnem delu so predstavljena splošna didaktična načela in specialnodidaktična načela pouka geografije, ki jih lahko udejanjamo s pomočjo slikovnega gradiva. Sledita opredelitvi slikovnega gradiva kot sestavnega dela učnih sredstev in uporabe različnih učnih metod ter predstavitev slikovnega gradiva pri pouku geografije. V nadaljevanju so predstavljene fizično- in družbenogeografske značilnosti Dinarskokraških pokrajin. Sledita analizi osnovnošolskega učnega načrta za geografijo in slikovnega gradiva v izbranih geografskih osnovnošolskih učbenikih. Z analizo osnovnošolskega učnega načrta za geografijo smo ugotovili, da omenjeni učni načrt posredno in neposredno spodbuja učitelje geografije k uporabi slikovnega gradiva. S pomočjo ugotovitev analize slikovnega gradiva v izbranih osnovnošolskih učbenikih za geografijo smo predstavili vrzeli, ki nudijo možnosti za izboljšave slikovnega gradiva v učbenikih. V empiričnem delu predstavljamo ugotovitve kvalitativne raziskave, ki smo jo opravili s pomočjo polstrukturiranih intervjujev. Izsledki raziskave kažejo, da intervjuvani učitelji geografije slikovnemu gradivu pripisujejo pomembno vlogo in da ga pri delu vsakodnevno uporabljajo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikovno gradivo, geografija, didaktika, Dinarskokraške pokrajine, učbenik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111831 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.10.2019
Število ogledov:2367
Število prenosov:508
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of visual aids in teaching geography in elementary school on the example of Dinaric karst landscape
Izvleček:
This thesis explores the role of visual aids in teaching geography in elementary school using the example of textbook entries on Dinaric karst landscape. The theoretical part provides an overview of the general didactic principles and the special didactic principles used in geography lessons that can be applied through the use of visual aids. It presents visual aids as a type of didactic aid and as a tool used in different teaching methods, and details the use of such tools in teaching geography. The theoretical part also details the physiographic and anthropographic features of the Dinaric karst landscape. Furthermore, it analyses the Slovenian elementary school geography curriculum and the visual aids used in three different geography textbooks. The analysis of the elementary school geography curriculum showed that it both directly and indirectly encourages teachers to use visual aids, while the analysis of the visual aids contained in the selected textbooks identified the gaps and the possibilities for improvement. The empirical part presents the findings of a qualitative research based on semi-structured interviews which showed that geography teachers consider visual aids to be an important tool and use them regularly.

Ključne besede:visual aids, geography, didactics, Dinaric karst landscape, textbook

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj